#1
gecondoleerd en sterkte gewenst.Soms willen ze niet geholpen worden.Als ze eenmaal dood willen doen ze het vroeg of laat toch.Ik spreek uit ervaringSorry mensen we wouden nog niet reageren,dit zijn vrienden hier waarmee trizerotopz samenwoonde we hebben nu pas maar in zen telefoon geraakt,hij is een paar dagen geleden hier overleden in zen kamer gevonden door overdosis... we moesten eerst de begrafenis regelen en de politie en alles erbij... triestig,en veel gemis.jammer dat jullie niet meer konden doen voor hem maarja we begrijpen het... het is heel spijtig wat er gebeurt is.moesten er mensen info willen over de begrafenis of een doodkaartje kan ik wel een mail adres of fb geven...
:'(