Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAls ik hier deze nacht nog ziek in men bed moet liggen pleeg ik zelfmoord

Als ik hier deze nacht nog ziek in men bed moet liggen pleeg ik zelfmoord

70 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Trizerotopz zei:
Sorry mensen we wouden nog niet reageren,dit zijn vrienden hier waarmee trizerotopz samenwoonde we hebben nu pas maar in zen telefoon geraakt,hij is een paar dagen geleden hier overleden in zen kamer gevonden door overdosis... we moesten eerst de begrafenis regelen en de politie en alles erbij... triestig,en veel gemis.jammer dat jullie niet meer konden doen voor hem maarja we begrijpen het... het is heel spijtig wat er gebeurt is.moesten er mensen info willen over de begrafenis of een doodkaartje kan ik wel een mail adres of fb geven...
:'(
Klik om te vergroten...
gecondoleerd en sterkte gewenst.Soms willen ze niet geholpen worden.Als ze eenmaal dood willen doen ze het vroeg of laat toch.Ik spreek uit ervaring

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Toch snap ik dit niet....hij zit zonder medicatie.Als hij een arts had geroepen had hij medicatie gekregen.De persoon die ik kende een nichtje had medicatie en zich toch opgehangen,met afscheidsbrief erbij
P
PiraatPandaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vreselijk! Veel sterkte ❤
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zie dit topic pas een half uur geleden ongeveer.
Ik verbaasde me over het aannemen van allerlei verschillende scenario's, ik vind dat speculeren ihkv deze kwestie al erg linky, maar het gaat i.i.g. mij veel te ver, om te gaan oordelen over de TS!
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld worde!
Ik Condoleer allen, die het aangaat.
Ik kan er verder niets over zeggen.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Trizerotopz zei:
De dag voor zijn overlijden heeft hij niks naar ons gezegd en leek hij nog relatief gelukkig,onze vriend is al jaren chronisch depressief en kampt met verslavingsproblematiek,er zijn al pogingen geweest om zichzelf te ontdoen van het leven,hij heeft dan 2j in TG gezeten en volledig nuchter geweest na vrijkomen een meisje leren kennen en een mooie dochter op de wereld gezet... maar die meid heeft hem talloze keren bedrogen erna in 7j tijd met meer dan 10 meisjes,en hij bleef haar maar terug nemen rn geloven dat het anders ging zijn,door de pijn in zen hart is ie hervallen dan met de heroine en ook haar dan,en ook zijn dochtertje volledig verloren,denk dat dit iets gebroken heeft bij hem,want de feiten waarover ik spreek zijn van recent,hij heeft ons niks gezegt dat hij dit ging doen we wonen samen met 4 en waren heel close,we begrijpen het moeilijk waarom hij niet met ons erover gepraat heeft of een brief of toch iets achtergelaten om ons het beter te doen begrjjpe,ik heb in zen telefoon de laatste fb en sms berichten bekeken en ook zijn geschiedenis van chrome en toen kwam ik op dit bericht... is wel echt pijnlijk om te lezen dat sommige hier denken dat het een troll of allemaal voor de grap is,zijn jullie ziek inje hooft ofzo!!!!!bedankt aan diegene die het echt meende en oprecht bezorgt waren,als je een laatste groet wil uiten naar onze vriend mag je om mijn gegevens vragen ik stuur die dan wel in pb.er is een heel groot onbegrip en gemis hier,ons huisje zal nooit meer hetzelfde zijn,ken je iemand met zelfmoordproblematiek help direct of doe wat je kan,je weet blijkbaar nooit wanneer het echt serieus is of allang te laat... vaarwel p***** we missen je heel erg en je dochterje ook en je hond en 3 poesen... Vaarwel :"(
Klik om te vergroten...
Heel veel sterkte gewenst aan familie en vrienden!
Ik kan nooit zeggen hoe hij hem hem voelde maar ik kan het wel begrijpen dat het zover is gekomen.
Ik zal eens een pb sturen naar je.
L
LizzLid
01-01-2024, 00:00
#6
:heartsuit:

Gecondoleerd...
l
lindaatjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Trizerotopz zei:
De dag voor zijn overlijden heeft hij niks naar ons gezegd en leek hij nog relatief gelukkig,onze vriend is al jaren chronisch depressief en kampt met verslavingsproblematiek,er zijn al pogingen geweest om zichzelf te ontdoen van het leven,hij heeft dan 2j in TG gezeten en volledig nuchter geweest na vrijkomen een meisje leren kennen en een mooie dochter op de wereld gezet... maar die meid heeft hem talloze keren bedrogen erna in 7j tijd met meer dan 10 meisjes,en hij bleef haar maar terug nemen rn geloven dat het anders ging zijn,door de pijn in zen hart is ie hervallen dan met de heroine en ook haar dan,en ook zijn dochtertje volledig verloren,denk dat dit iets gebroken heeft bij hem,want de feiten waarover ik spreek zijn van recent,hij heeft ons niks gezegt dat hij dit ging doen we wonen samen met 4 en waren heel close,we begrijpen het moeilijk waarom hij niet met ons erover gepraat heeft of een brief of toch iets achtergelaten om ons het beter te doen begrjjpe,ik heb in zen telefoon de laatste fb en sms berichten bekeken en ook zijn geschiedenis van chrome en toen kwam ik op dit bericht... is wel echt pijnlijk om te lezen dat sommige hier denken dat het een troll of allemaal voor de grap is,zijn jullie ziek inje hooft ofzo!!!!!bedankt aan diegene die het echt meende en oprecht bezorgt waren,als je een laatste groet wil uiten naar onze vriend mag je om mijn gegevens vragen ik stuur die dan wel in pb.er is een heel groot onbegrip en gemis hier,ons huisje zal nooit meer hetzelfde zijn,ken je iemand met zelfmoordproblematiek help direct of doe wat je kan,je weet blijkbaar nooit wanneer het echt serieus is of allang te laat... vaarwel p***** we missen je heel erg en je dochterje ook en je hond en 3 poesen... Vaarwel :"(
Klik om te vergroten...
Hey lees dit nu ... 4 mnd later .. wat erg zeg . Ik ben net nieuw hier en zcht wat dingen over fenta en kwam dit tegen . Wat een heftig verhaal . Ik gebruik zelf medisch fenta en ben weleens te kort gekomen weet dus hoe heftig afkick is en wat ik me dus afvraag hebben jullie niks gemerkt van de afkick aangezien hij aangaf al een paar dagen zo te zijn . En jullie zeggen samen te hebben gewoond met hem . Ik weet wel dat als ik 8n een afkick sat dat het niet te verbergen viel .. dus hebben jullie niks gemerkt aan hem ?? Is geen verwijt hoor maar vind het zo heftig allemaal .
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik lees dit ook nu pas, wat heftig allemaal! sterkte nog
D
Dr. Paddo!Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Bel 1813 als je uit België komt en zelfmoordgedachten hebt. Heeft iemand hem al gebeld??
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Trizerotopz zei:
Sorry mensen we wouden nog niet reageren,dit zijn vrienden hier waarmee trizerotopz samenwoonde we hebben nu pas maar in zen telefoon geraakt,hij is een paar dagen geleden hier overleden in zen kamer gevonden door overdosis... we moesten eerst de begrafenis regelen en de politie en alles erbij... triestig,en veel gemis.jammer dat jullie niet meer konden doen voor hem maarja we begrijpen het... het is heel spijtig wat er gebeurt is.moesten er mensen info willen over de begrafenis of een doodkaartje kan ik wel een mail adres of fb geven...
:'(
Klik om te vergroten...
Sorry maar je gaat toch niet naar drugsforum.nl als je op iemand zijn telefoon kijkt? Vind dit maar stinken
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rivalrie zei:
Sorry maar je gaat toch niet naar drugsforum.nl als je op iemand zijn telefoon kijkt? Vind dit maar stinken
Klik om te vergroten...
df is idd het laatste waar je aan denkt. En waarom ga je in je maat ze telefoon? en dan specifiek naar ze internet en df? precies.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mensen, dit is geen topic om te gaan kloten. Toen een kennis van ons der opgehangen had heeft haar man ook alles in de telefoon gecheckt en op haar facebook etc dingen gezet en mensen geïnformeerd. Zo gek is het niet.
Beetje respectloos dit. Niet iedereen is een troll. Je kunt het niet weten, niemand.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Dunne zei:
Mensen, dit is geen topic om te gaan kloten. Toen een kennis van ons der opgehangen had heeft haar man ook alles in de telefoon gecheckt en op haar facebook etc dingen gezet en mensen geïnformeerd. Zo gek is het niet.
Beetje respectloos dit. Niet iedereen is een troll. Je kunt het niet weten, niemand.
Klik om te vergroten...
Ik geef je volledig gelijk.
Het kan best zijn dat een naaste of geliefde ze telefoon op pc helemaal gecheckt heeft en zo dit topic gezien.
Dan wens ik veel sterkte aan de familie!

Maar het kan evengoed een troll zijn maar het kan gebeuren dat dit wel echt is.

Edit: ik zou toch alles checken of de persoon geen brief of bericht had achtergelaten.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heel erg veel sterkte... ❤

Vind het heftig dat het meteen op “troll” wordt gegooid, deze ellende gebeurt helaas dagelijks. Het is ook niet ongewoon dat vrienden/familie in de telefoon gaan, opzoek naar antwoorden misschien... Gesprekken, foto’s.

Als het wel een troll is, dan hoop ik dat je snel de hulp toegewezen krijgt die je nodig hebt.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Thomas Shelby zei:
df is idd het laatste waar je aan denkt. En waarom ga je in je maat ze telefoon? en dan specifiek naar ze internet en df? precies.
Klik om te vergroten...
Misschien het laatste waar JIJ aan denkt. Elk persoon denkt en doet anders.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#16
het is een hele andere zinsbouw en interpunctie en manier van praten..
plus ze zeggen vrienden te zijn waar hij mee samenwoonden dus dan zouden ze kunnen weten van zij df oproep..
waarin wel soort van om drugs gevraagd wordt ja.
mods kunnen geloof ik IP adressen zien van leden.. maar dat is dan mss hetzelde als ze in hetzelfde huis woonden?

gecondoleerd iig moge het allemaal waar zijn.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gympie zei:
het is een hele andere zinsbouw en interpunctie en manier van praten..
plus ze zeggen vrienden te zijn waar hij mee samenwoonden dus dan zouden ze kunnen weten van zij df oproep..
waarin wel soort van om drugs gevraagd wordt ja.
mods kunnen geloof ik IP adressen zien van leden.. maar dat is dan mss hetzelde als ze in hetzelfde huis woonden?

gecondoleerd iig moge het allemaal waar zijn.
Klik om te vergroten...
Het maakt toch niet uit? Iedereen reageert anders tijdens rouw. Daar is geen standaard boekje voor. Laten we een beetje respectvol blijven. Niemand weet wat wel en niet waar is.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Dunne zei:
Misschien het laatste waar JIJ aan denkt. Elk persoon denkt en doet anders.
Klik om te vergroten...
Idd , men vrouw wou ook iets posten over men accident en ik in de kliniek lag.
Omdat ze wist dat ik met sommige echt wel een band had opgebouwd...
Maar wist niet goed wat en hoe...
Dacht wel dat ze @Syl Toen op de hoogte gebracht had , maar ben er niet meer zeker van.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gympie zei:
het is een hele andere zinsbouw en interpunctie en manier van praten..
plus ze zeggen vrienden te zijn waar hij mee samenwoonden dus dan zouden ze kunnen weten van zij df oproep..
waarin wel soort van om drugs gevraagd wordt ja.
mods kunnen geloof ik IP adressen zien van leden.. maar dat is dan mss hetzelde als ze in hetzelfde huis woonden?

gecondoleerd iig moge het allemaal waar zijn.
Klik om te vergroten...
Ip adres is hetzelfde, maar mac adres is anders (als ze via de ander toestel posten.)
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#20
inner_search zei:
Idd , men vrouw wou ook iets posten over men accident en ik in de kliniek lag.
Omdat ze wist dat ik met sommige echt wel een band had opgebouwd...
Maar wist niet goed wat en hoe...
Dacht wel dat ze @Syl Toen op de hoogte gebracht had , maar ben er niet meer zeker van.
Klik om te vergroten...
Anders je vrouw eens een account laten maken.
Dan kunnen we de vrouw van je leven eens ontmoeten😀
Hoe gaat het anders met je revalidatie?
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."