Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben van west vlaanderen belgie zwaar fentanyl methadon en benzoverslaafd en zit al 5 dagen zonder en stond op heel hoge dosissen ik kan er niet meer tegen elke dag word het erger als het vnvd niet stopt maak ik er een eind aan.kan iemand mij helpen niet meer ziek te zijn ik woon in veurne * modknip, beter geen persoonsgegevens delen hier... * Help mij aub Ik kan het niet meer"
"De dag voor zijn overlijden heeft hij niks naar ons gezegd en leek hij nog relatief gelukkig,onze vriend is al jaren chronisch depressief en kampt met verslavingsproblematiek,er zijn al pogingen geweest om zichzelf te ontdoen van het leven,hij heeft dan 2j in TG gezeten en volledig nuchter geweest na vrijkomen een meisje leren kennen en een mooie dochter op de wereld gezet... maar die meid heeft hem talloze keren bedrogen erna in 7j tijd met meer dan 10 meisjes,en hij bleef haar maar terug nemen rn geloven dat het anders ging zijn,door de pijn in zen hart is ie hervallen dan met de heroine en ook haar dan,en ook zijn dochtertje volledig verloren,denk dat dit iets gebroken heeft bij hem,want de feiten waarover ik spreek zijn van recent,hij heeft ons niks gezegt dat hij dit ging doen we wonen samen met 4 en waren heel close,we begrijpen het moeilijk waarom hij niet met ons erover gepraat heeft of een brief of toch iets achtergelaten om ons het beter te doen begrjjpe,ik heb in zen telefoon de laatste fb en sms berichten bekeken en ook zijn geschiedenis van chrome en toen kwam ik op dit bericht... is wel echt pijnlijk om te lezen dat sommige hier denken dat het een troll of allemaal voor de grap is,zijn jullie ziek inje hooft ofzo!!!!!bedankt aan diegene die het echt meende en oprecht bezorgt waren,als je een laatste groet wil uiten naar onze vriend mag je om mijn gegevens vragen ik stuur die dan wel in pb.er is een heel groot onbegrip en gemis hier,ons huisje zal nooit meer hetzelfde zijn,ken je iemand met zelfmoordproblematiek help direct of doe wat je kan,je weet blijkbaar nooit wanneer het echt serieus is of allang te laat... vaarwel p***** we missen je heel erg en je dochterje ook en je hond en 3 poesen... Vaarwel :"("
"pelgrim zei: Op het zilverpapier zie je een bolletje lijm dat al een deel is opgewarmt en daarnaast een bolletje fent lijm hoe het eruit ziet. Had nog de foto's van een conversatie op een ander forum tussen mij en een Canadees Klik om te vergroten... Hoe bekom je dit bro?ik heb die van 50 liggen maar als ik vrijf over die pleister krijg ik daar geen bolletjes uit of gaat dit enkel met die van 100 mgs? Wat ik doe met die van 50 is opplakken op folie , even licht opwarmen en dit paar keer herhalen naast elkaar en dan alles samenbranden,heb je ook een druppel die je kan roken maar die foto van jou druppel.van hoeveel pleisters komt dat of is dat van 1 van 100 dan fzo?laat me weten aub kwil graag het meeste uit men pleisters halen en dit van jou ziet er veeel meer uit dan wat ik bekom,maar zeker ook nie slecht mijn methode thanxx"
"Sorry mensen we wouden nog niet reageren,dit zijn vrienden hier waarmee trizerotopz samenwoonde we hebben nu pas maar in zen telefoon geraakt,hij is een paar dagen geleden hier overleden in zen kamer gevonden door overdosis... we moesten eerst de begrafenis regelen en de politie en alles erbij... triestig,en veel gemis.jammer dat jullie niet meer konden doen voor hem maarja we begrijpen het... het is heel spijtig wat er gebeurt is.moesten er mensen info willen over de begrafenis of een doodkaartje kan ik wel een mail adres of fb geven... :'("