#1
@*.exe2.0: Ik zal hier even reageren in plaats van via PB, wel zo handig. Nee, van ons heeft niemand gebeld. Dat is namelijk echt onze taak niet en ook niet iets waar we onze vingers aan moeten willen branden. Het is natuurlijk oprecht heel mooi dat we hier allemaal bezorgd zijn als iemand iets dergelijks post, en ik vind het van jullie echt heel lief dat jullie zo meedenken. Maar TS heeft professionele hulp nodig. Het beleid hier op het forum is dat we iemand daarop wijzen, en in ieder geval naar de suïcidepreventielijn doorverwijzen, want van daaruit kan iemand dan weer in contact gebracht worden met mensen die hier echt voor zijn en verstand van hebben. Dat is helaas ook het enige wat we kunnen doen vanuit het forum, aangezien wij geen hulpverleners zijn en ook niet moeten suggereren dat we dat zijn.
Ik hoop dat TS hulp heeft gezocht! En nogmaals prettig om te zien dat we hier betrokken lezers hebben die nog om de medemens geven.![:)]()
Ik hoop dat TS hulp heeft gezocht! En nogmaals prettig om te zien dat we hier betrokken lezers hebben die nog om de medemens geven.