Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBenzzzys herstel log

Benzzzys herstel log

121 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Spyro zei:
Niet om kut te doen. Ik hoor je altijd alleen maar over stoppen dit stoppen dat en vervolgens ben je alleen maar negatief over jezelf dat je het niet kan. Waarom stop je dan?

Zonder vertrouwen in jezelf kom je er niet. Deze keuze, daar moet je 100% achterstaan, anders gaat het je inderdaad niet lukken. Hou jezelf niet zo voor de gek man.
Klik om te vergroten...
Daar heb je gelijk in, Spyro!

Het is ook zo, als je niet van jezelf houdt en een negatieve levenshouding hebt, dan wordt het erg lastig.

Daarom ben ik in dit geval ook meer voor de meest directe aanpak! Stoppen, afkicken en tegelijkertijd van zichzelf leren te houden. En het is een hele opgave, zonder meer. Maar waar een wil is, is een weg!

En met die weg, wens ik benzy het allerbeste toe! 💪🏻❤️
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik wens je alle succes !
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Spyro zei:
Niet om kut te doen. Ik hoor je altijd alleen maar over stoppen dit stoppen dat en vervolgens ben je alleen maar negatief over jezelf dat je het niet kan. Waarom stop je dan?

Zonder vertrouwen in jezelf kom je er niet. Deze keuze, daar moet je 100% achterstaan, anders gaat het je inderdaad niet lukken. Hou jezelf niet zo voor de gek man.
Klik om te vergroten...
Omdat ik altijd faal?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
benzzzy zei:
Omdat ik altijd faal?
Klik om te vergroten...
Door je eigen instelling. Waarom probeer je het dan opnieuw als je toch al weet dat je gaat falen? Zo kom je er echt niet hoor.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#5
benzzzy zei:
Omdat ik altijd faal?
Klik om te vergroten...
Niet altijd 😙 en falen mag he, opgeven omdat je eens faalt is zonde, in dat geval zou ik nog steeds als baby over de grond kruipen 😛
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
benzzzy zei:
Omdat ik altijd faal?
Klik om te vergroten...
Falen is hoe mensen leren. Maar dan moet je er dus wel van leren en niet de conclusie trekken dat je de volgende keer weer zal falen omdat je dat eerder ook deed...
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindless zei:
Falen is hoe mensen leren. Maar dan moet je er dus wel van leren en niet de conclusie trekken dat je de volgende keer weer zal falen omdat je dat eerder ook deed...
Klik om te vergroten...

Falen en angst zijn zowiezo hele grote factoren bij ontwenning dus des te meer reden om trots te zijn dat je ondanks de faalangst toch doorzet!

I wouldn't wish a horrific withdrawal upon my worst enemy!

Succes kerel!
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mindless zei:
Falen is hoe mensen leren. Maar dan moet je er dus wel van leren en niet de conclusie trekken dat je de volgende keer weer zal falen omdat je dat eerder ook deed...
Klik om te vergroten...
Gisteravond 7.5mg mirtazapine + 2mg lorazepam gehad ivm spier pijn RLS en rusteloosheid.
Allemaal op recept though.

Voel me vandaag vrij goed alleen echt geen zin om weer depressie hotline te spelen vandaag.
Ben nog gesloopt van gister.

Als je dit leest maak je geen zorgen ik doe het met liefde.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#9
En nu de vraag van de eeuw.
Als ik een tattoo laat zetten word het dan "blame it on Murphy" of "Hello darkness my old friend"
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#10
benzzzy zei:
En nu de vraag van de eeuw.
Als ik een tattoo laat zetten word het dan "blame it on Murphy" of "Hello darkness my old friend"
Klik om te vergroten...

The winner takes it all, and the loser needed to fall.

But the loser took his loss, and continued to be a boss,

And the winner, one day he took it all, but he doesn't know how to fall.....
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#11
2.5g 3-fa 4 dagen nuchter
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
benzzzy zei:
En nu de vraag van de eeuw.
Als ik een tattoo laat zetten word het dan "blame it on Murphy" of "Hello darkness my old friend"
Klik om te vergroten...
Die zijn wel typerend voor jou: zelfbevestigend in je negativiteit.

Tatoeages die zeggen dat alles dat mis kán gaan, mis zál gaan en dat darkness je oude vriend is zullen je juist in deze mindset houden. Dat moet je juist loslaten, niet tot je motto maken en vereeuwigen op je lichaam. Lijkt mij...
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#13
benzzzy zei:
2.5g 3-fa 4 dagen nuchter
Klik om te vergroten...
Succes! You can do it!
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Blame it on Murphy dan maar lol
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#15
benzzzy zei:
Blame it on Murphy dan maar lol
Klik om te vergroten...

Ik vind dan een steve-o wel echt veel positiever haha maar dat raad ik af.

Een tattoo vind ik echt supermooi maar nooit bij mijzelf, m'n vriendin zit er vol mee.

Iedereen laat zetten wat hij of zij mooi vind, al is dat een onrijpe bloemkool.

lifelike-portrait-of-steve-o-photo-u1.jpeg.jpg
F
FlualhamdulillamLid
01-01-2024, 00:00
#16
benzzzy zei:
Omdat ik altijd faal?
Klik om te vergroten...
DAE2E5F6-D8FD-4FEA-8193-90EE211CC359.jpeg
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#17
benzzzy zei:
En nu de vraag van de eeuw.
Als ik een tattoo laat zetten word het dan "blame it on Murphy" of "Hello darkness my old friend"
Klik om te vergroten...
Let love rule..?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Is het niet beter om onder begeleiding van een arts af te kicken met de hoeveelheden die ik wel eens lees?
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#19
Fijn altijd dit soort topics en vooral fijn dat je het wil delen @benzzzy ... Heel veel sterkte toegewenst in deze strijd met een mooi einddoel!
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vanaf vandaag ga ik stopen met alle drugs behalve wiet en psychedelica.
Maar ook wiet voor zeker een maand.
Ik heb de afgelopen 2.5 weken relatief veel opiate gebruikt dus ik kan milde afkick verwachten.
Ik word attans vaak zwetend wakker als het zoon 12 uur na mijn laatste dosis is geworden...

Vandaag 19 uur gehaald tot dat ik ging schoonmaken en een oxy 40mg vond en deze heb opgesnoven samen met 2 lorazepams en 7.5mg mirtazapine (laatste 2 op recept).
Hellaas ben ik minder zweterig...

Zoals jullie nu Mischien al weten is benzzzy smoor verliefd op een geweldige dame met ook een drugs probleem en we willen alle 2 stoppen om te werken aan onze toekomst.

Gezien ik nu werkelijk wil stopen niet alleen omdat ik klaar ben met gebruik maar ook het licht aan de andere kant van de tunnel heb gezien heb ik er zeer zeer veel vertrouwen in dat ik deze keer wel de sterkte kan vinden om het goed te doen.

En door zelf te stoppen ondersteun ik ook het herstel van de belangrijkste persoon in de wereld.

Ik zal hier zo nu en dan een update geven en dit als mijn dagboek gebruiken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."