#1
Daar heb je gelijk in, Spyro!Niet om kut te doen. Ik hoor je altijd alleen maar over stoppen dit stoppen dat en vervolgens ben je alleen maar negatief over jezelf dat je het niet kan. Waarom stop je dan?
Zonder vertrouwen in jezelf kom je er niet. Deze keuze, daar moet je 100% achterstaan, anders gaat het je inderdaad niet lukken. Hou jezelf niet zo voor de gek man.
Het is ook zo, als je niet van jezelf houdt en een negatieve levenshouding hebt, dan wordt het erg lastig.
Daarom ben ik in dit geval ook meer voor de meest directe aanpak! Stoppen, afkicken en tegelijkertijd van zichzelf leren te houden. En het is een hele opgave, zonder meer. Maar waar een wil is, is een weg!
En met die weg, wens ik benzy het allerbeste toe! 💪🏻❤️

