#1
Oké wistnik niet. Dus de ontkenningsfase alvast voorbij; ) weet je omgeving het (ik weet niet waar je aan verslaafd bent. Of moet je het verborgen houden?
En wil je zelf ermee stoppen of geaccepteerd.
Als t te veel vragen zijn, fluit me maar terug![]()
m'n omgeving weet het.. de één meer details dan de ander..
ik ga er ook zeker wel dingen mee uit de weg.. zoals het huishouden doen en onderhoud van dingen..
verder denk dat ik er mss emotionele kwesties mee uitstel.. maar meer dat ik er een bepaalde groei mee strem
en dat ik er sociale contacten door mis loop.. zondagje disso's ipv van bij een vriend of vriendin langsgaan.
aan de andere kant kick ik er gewoon op en ben ik een psychonaut.. gekke hobby.
ik giet het in een vorm zodat het in m'n leven past.
niet specifiek één middel btw.
vragen staat vrij..