Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDagboek van een afkickende benzo junk.

Dagboek van een afkickende benzo junk.

171 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#1
inner_search zei:
Buiten nu de pcp dan , die had ik evengoed kunnen laten.
Maar muziek is leuker , psytrance op , jointje en nu is het het 00:00 .
Dus ik leuk men joint op en ga slapen !Morge verse start. :blush:
Klik om te vergroten...

Dat klinkt goed! 😊
Slaap lekker!! 🦉🌜😊
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#2
Syl zei:
Dat klinkt goed! 😊
Slaap lekker!! 🦉🌜😊
Klik om te vergroten...
Ik lig er in ! Terusten 😴
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#3
inner_search zei:
Ik zoek de common dose op op psuchoneutenwiki , woog dat af , legde 3 lijntjes van een substantie , en dan kwam ik daar heel de avond mee toe.
Bvb
Bekijk bijlage 8160
3-meO-PCP common is tussen 5 a 10mg dan legde ikde minimum common dose , in tot geval 5mg dan legde ik 3 lijntjes en elke 2 uur snoof ik 5mg icm met wat joints.


Ik ben heer en meester in een gebruikersmasker opzetten.
Ik zocht in de dag het randje van het niet wonky maar toch genoeg op , en savonds nam ik dan wat meer en wist enkel men vrouw dat , maar die had geen flauw benul van dosisen , en is gewend aan dmt trips op mezelf of ik kan heel wat hebben voor ik echt als een robot op de disso's of als een hero junk op de disso's rond loop.
Wat dan meestal gebeurde als men vrouw al was gaan slapen en ik nog aan het "gamen" was.


Ze heeft meerdere keren aangeboden hulp voor me te zoeken , maar omdat ik en functioneele junk was , sloeg ik die raad af en slikte ik gewoon door te beter wete in.
Dus ik verwijt haar nix.
Ze is immers zeer blij dat ik mezzemf aangemeld heb bij de sleutel , en volgt vanaf nu alles op de voet.
Ze zit dan ook morge op videochat samen met men contactpersoon en vrouw irl mee om 4 uur rijdens men 3de gesprek.


Speed is naar een speeltuin gaan en van de schommel vallen.
Benzo withdrawl is in de nachtwinkel staan voor een pakje tabak, er zak over je kop gebroke krijgen en een kolf tege je kop krijgen om vervolgens wakker te worden in een donkere kamer vastgebonden aan een tandartsstoel met nix anders dan je eigen demons in je kop die constant je BEVELEN dat je dit middel nodig hebt om te overleven .

Ik zou zonder twijfel iemand verrot slaan als ik een dose niet bij zou hebben en withdrawl heb en hij wat bij zou hebben.
En ik ben van nature tege zinloos geweld van elk soort...
Schaam Me rot ,maar je wil de waarheid...


Eens ik afgekickt ben kan ik nooit nog een benzo aan raken.

Ik word morge wrs omgezet van 1mg flualprazolam naar het equalevent in alprazolam of bromazolam ,en van daaruit men taper beginne om dan nooit meer een benzo of pijnstiller aan te raken.


Stoppen met disso's beging morgen , ik heb vandaag van een collega op het werk 5mg 3-meO-PCP op en heb 20mg mee gekregen naar huis (men arts weet hiervan.) Straks binnen een half uurtje gaat de eerste 10mg er in en 2 uurtjes erna de 2de 10mg er in en dan is het gedaan (Ik zal steekproeven krijgen bij de sleutel..).

Weed is een verslaving maar heb redelijk in de hand , ik na het bij 1 joint per dag houden en soms een dag tussen laten (wel met het nodige nacht zweet) dus eerst benzo's hellemaal vanaf , zowel mentaal als fisiek (wat een jaar of meer kan duren) en dan idd ook stoppen met blowen.
Al dan niet ook met hulp van de sleutel.


Dat ik goed in de gaten gehouden word , en dat ik goed gecontroleerd word dagenlijks op de dosisen die ik kan nemen.
En dat ik eventueel een intake kan krijgen asap als ik het niet meer trek van de withdrawl.
Ik wil men vrouw en ouders me niet laten zien in die staat.
Ik volg wat mensen op yt en wat me te wachten staat is geen lachertje , klein voorbeeld van iemand die nog niet de helft nam van wat ik neem.

Dit is natuurlijk cold turkey , daarom dat hij zoon spasme krijgt , ga ik ook Krijgen.
Maar hopelijk niet in die maten omdat ik ga taperen ik samenwerking met de sleutel.

Geen probleem man , als het normale vragen zijn beantwoord ik ze met plezier :wink:

Als ik men vrouw niet gehad, had ik wrs vorige week een overdosis aan benzo's , disso's en weed combo genomen..

Dus de hulp die ik ga krijgen neem ik met beide handen aan, ik heb men wake up cqll gekregen :wink:.


Edit. Sorry voor de spelfouten , typen op gsm en een beetje stoned :)
Klik om te vergroten...
Dat van dat gebruikersmasker, dat klinkt bekend in de oren. Maar een open boek zijn voelt toch beter op termijn. Mijn vriendin weet àlles, net zoals mijn vrienden en hulpverleners. Als er ooit iets misloopt merken ze dat makkelijker op denk ik, wat mij alleen maar ten goede komt. Maar nogmaals, ik herken het zeer zeker. Zeker toen ik veel dronk...

Wel super dat uw ha gewoon helemaal meegaat in het proces! Zelfs mee aansluiten bij de gesprekken! De mijne zou zeggen: bekijk het maar... Maar ik vermoed dat die van u dan ook meer te vertellen heeft dan de mijne. 😉

Ik snap dat jij geen benzo's meer wilt aanraken, maar wat met al die andere miljoenen mensen die ze nog nemen? Wat is uw opinie over het feit dat verslavingsklinieken stilaan vollopen met benzo verslaafden?

Stop je dan ook met DF, of blijf je hangen om goede raad te geven?
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Benzos zijn kut. Ik herinner me ook nog die tijd dat ik wanhoping het hele huis van mn ouders overhoop halen voor uren achtereen om te vinden waar ze ze verstopt hadden, en dan er gewoon glashard over liegen. Kut spul.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb bewondering ,petje af voor jou doorzettingsvermogen!Je weet ik ben ook benzo verslaafd
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoe is het gegaan?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ikbeneenfiets zei:
Hoe is het gegaan?
Klik om te vergroten...
Dag 2.

wel , super eigenlijk !

ik ben deze keer samen met men vrouw geweest voor het éde (echte) intakegesprek.
er is vooral gepraat over men huidige gebruik van alle substanties , en daaruit is besloten dat ze me met rc disso's ook zullen gaan opvolgen.
want daar heb ik tijdens de zwakke momenten toch ook wel moeite mee neen te zeggen als ze er zijn.

volgende week heb ik een 3de gesprek met men contactpersoon , en 19 augustus zit voor de eerste keer bij de verslavingsarts.
ik zal omgezet worden op een equiavlente dosis alprazolam of clonazepam , daar ging ze het nu met de arts over hebben.
ik heb clonazepam als keuze duidelijk gemaakt omdat ikk daar vertrouwd met ben , en voor mij minder sederend werkt dan alprazolam.

ik zit vanaf vandaag terug op een dosis van 3x0.5 flualpra inplaats van men 1mg x3 per dag.
en dat gaat goed als ik niet aan het werk ben , dit blijft zo tot maandag.
dan probeer ik naar .4 te gaan in de dag maar blijf savonds op 0.5 om slaap te kunnen vatten ,
en tegen de 19e wil ik op 0.3/0.3/0.5 zitten , om zo verder te taperen met clona of alpra op voorschrift via de verslavingsarts.

er zijn al afspraken gemaakt voor als de withdrawl te hard word , dat ik opgenomen word intern in de sleutel.
ik wil niet dat men vrouw en ouders me zo zien.

het was enorm fijn men vrouw er bij te hebben vandaag , ik ben een moeilijke prater irl en zij kan perfect men zinnen af maken of woorden toevoegen waar ik blok raak.

na afloop zijn we nog nog even weeste shoppen op de meir in antwerpen en hebben we nog een dunkin donutje meegenomen 😍 (jaaaaaah 8 stuks en die zijn vandaag allemaal op zonder schaamtegevoel 😏)

ik start morgen ook met het microdsen op truffels , 1g atlatis 1 on 2 off.
dit is gemeld aan men contactpersoon en zag er op dit moment geen graten in dit te doen , omdat ik eerder al aangegeven had dat lsd microdosen men benzo withdrawls aangenamer of draaglijker maken.
maar dat kan natuurlijk ontkracht worden eens ik naar de arts moet...
maar ik ben benieuwd hoe de psilo een invloed heeft op men depressieve klachten , en of het en eventuele vervanger kan zijn voor reguliere ad.
want ik sta immers niet zo open voor ad medicijnen en hun bijkomende neveneffecten.

desalniettemin zal ik ook niet weigeren als de verslavingsarts me ze wil voorschrijven , en zal ik elke raad die ik krijg opvolgen.

al bij al was vandaag een heel goede dag geweest , hopenlijk blijf ik zo stabiel als vandaag en lukt het me terug de draad van het sporten terug op te nemen die ik 3 weken geleden laten vallen heb.

zo , dat was het even.
als er vragen zijn , shoot !

ik draai men dagenlijks jointje , en ga umbrella academy seizoen 2 verder kijken.

👋✌
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#8
i
geflipt zei:
Stop je dan ook met DF, of blijf je hangen om goede raad te geven?
Klik om te vergroten...
k blijf zeker hangen !

ik stop niet met psychedelica hoor !
maar dat is een klasse apart die ik nooit of te nimmer zou kunnen misbruiken.

ik start nu wel een psilo md van een maand.

maar daarbuiten zal het nog wel even duren voor ik weer eens een echt volwaardig tripje lsd of dmt zal doen , maar stoppen zeker niet.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Goed bezig @inner_search! Heel veel succes met afkicken 🍀
I
IkbeneenfietsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lekker ouwe, goed gedaan
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#11
Goed bezig man. Goede vooruitzichten!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sending love and strength. You got this, my Belgian friend!
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#13
Klinkt allemaal goed zeg. Wat fijn dat je vrouw jou zo kan steunen zonder te veroordelen!
Ben benieuwd hoe de md truffels je gaan bevallen, dat wil ik ook wel eens proberen.

Fijn dat je zo'n goede dag had, straks met sporten weer oppakken zal het ook vast weer een stapje beter gaan.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hoe loopt het, Inner?
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#15
geflipt zei:
Hoe loopt het, Inner?
Klik om te vergroten...
Niet echt lekker.
Die oplossingen zijn echt kut voor me , ik wil niet als een echte junk altijd men afgemeten spuit bij hebben of een Ampule met illegale substantie.. (België, dus rc's zijn hier illigaal)
Vandaag was ik weeste shoppen en had dus men oplossing niet bij.
Heb dit proberen oplossen door 50mg diazepam te nemen , maar was enkel genoeg om licht en geluid te kunnen verdragen.
We zijn dan ook naar huis moeten gaan , want begon griepsypmptomen te krijgen , en men neus begon te lopen als een gek.
En dan ja moodswings en kutgezweet.

Weinig zin in iets. straks even naar men maat.
Nog een laatste keertje disso's (Men maat geeft me de afgewogen dosisen)
En er is al afgesproken dat het
5mg o-pce vapen.
5mg o-pce nasaal.
10mg 3-meO-PCP (verdeeld in 2 keer)
En voor als ik thuis ben krijg ik 10mg 3-ho-pcp mee om thuis lekker men laatste dissotje te doen.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik geef hoogstwaarschijnlijk morge even een echte update , want er is heel wat bij gekomen.

Zo heb ik eergisteren men jeugdvriend waar in mee ben opgegroeid , maar ondertussen door drugs alle contact al zeker 5 jaar verbroken was terug gezien bij men beste vriend.
Er is heel wat gebeurd tussen onze vrouwen (lees , zij ex-vrouw is een achterbakse leugenaar ) en na geroddel naar men vrouw toe , heeft ze even duidelijk gemaakt dat ze niet met haar laat sollen..

Nu blijkt die vriend ook naar de sleutel te gaan voor een speedprobleem.

Heb hem gisteren uitgenodigd hier , hebben same goed gepraat met een jointje erbij.
Heeft zich wel 50 keer geëxcuseerd naar ons toe , en ik voel de band wel terug kunnen komen.

Dinsdag teken ik men contract bij de verslavingsarts en hij moet op controle voor een plastest.
Dus we gaan samen 😊

Terwijl ik dit bericht type voel ik alle spanning en koortsachtige gevoel wegtrekken en kan ik terug "normaal" uit men ogen kijken en geluid aanhore !
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#17
@Spyro zijn die :( omdat ik terug een disso ge gebruiken, of omdat het nie zo goed gaat met de benzo's ?
Ik hoop dat in dinsdag ineens van de arts de rivotril krijg.
Dan klooi ik nietmeer met spuitjes..
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
inner_search zei:
@Spyro zijn die :( omdat ik terug een disso ge gebruiken, of omdat het nie zo goed gaat met de benzo's ?
Ik hoop dat in dinsdag ineens van de arts de rivotril krijg.
Dan klooi ik nietmeer met spuitjes..
Klik om te vergroten...
Beide. Ik hoop gewoon zo erg voor je dat het snel wat beter met je mag gaan op alle vlakken. Dat gun ik je echt. 😘
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#19
Spyro zei:
Beide. Ik hoop gewoon zo erg voor je dat het snel wat beter met je mag gaan op alle vlakken. Dat gun ik je echt. 😘
Klik om te vergroten...
Thx 😊
Ik had zowieso afgesproken met men contactpersoon en vrouw dat ik die 2 weekenden nog kreeg voor ik het contract teken en ga moeten plastesten.
Dus ik heb er nu 0 schuldgevoel bij.

Komt goed , ben gewoon beetje stilletjes hier nu.
Wou het eerst niet toegeven , maar als ik de welke drugs heb je op lees en soms foto's zie van speedlijnen krijg ik nu terug een beetje craving.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#20
Beste leden.

Zoals jullie weten ben ik een benzo junk , en naar aanleiding van @Syl haar topic heb ik besloten men eigen verslavings afkick dagboek te starten.

Snelle Proloog.
Vanaf kindsaf worstel ik met adhd , opnieuw vastgesteld vorig jaar in de poliekliniek in leuven door een team van artsen en psychiaters.
En hen dan ook al elke medicatie gehad voor adhd zoals methyl, dex, en de niet traditionele zoals antidepresiva en chotica.
Op men 16de liep het fout en had ik een zwaar ongeval met de brommer en kreeg ik tetrazepam voorgeschreven (voor onbepaalde duur) deze was uit de hand gehaald en omgezet voor me naar diazepam.
Daarnaast begon op men 19de men speedverslaving en was ik na me 1e lijntje gelijk vertrokken in dagenlijks gebruik dat aanhield tot me 22e en cold turkey gestopt zonder problemen.

Van de ene verslaving in de andere gegaan en dagenlijks beginnen blowen (Ik blowde al van men 15 maar niet dagenlijks).

De benzo's begonnen geen effect meer te hebben en 2mg wier 5 , 5 wier 10 tot ik uiteindelijk tot wel meer dan 100mg diazepam per dag nam.
Dit tot men 26ste en dan ben ik afgebouwd naar 3x10 en uiteindelijk 3x5 per dag , en dat ging goed.

Tot ik terug een Speed verslaving kreeg op men 28e en schoten den benzosbterug de hoogte in door slaapproblematiek en geen eetlust meer.
Half jaar voorbij , speed gestopt en benzo's op de zelfde dosis gehouden.
Dit allemaal via de arts die wist van de dosisen.
wel met hier en daar gelieg tegen men arts over verloren voorschriften.

Dan nu het recentelijke verhaal.

Sinds vorig jaar ben ik in de rc wereld terecht gekomen en ontdekte ik alle benzo rc's die er maar zijn.
Maar de voornaamste waren flubromazolam , bromazolam clonazolam met uitstek en nu recentelijk flualprazolam.

Alles was met maten behalve de clonazolam.
Ik begon op 0.5 omdat ik al monstergewenning had maar dat werd snel 2x 0.5 en werd elke maand meer en meer tot een dosis van wel 5mg per dag en 1mg flunitrazolam elke avond.

Ik was alles behalve mezelve en begon af te zien van het fisieke en mentale aspect van dagelijks gebruik en verslaving.

Fast forward.
Tijdens corona ben ik terug een maand hervallen men speed maar ben nu al bijna 3 maanden terug clean.
Ondertussen zat ik al aan de clona, flualpra dia broma en alles door elkaar in ongecontroleerde dosisen , ik slikte ze als tictacs , en alles icm met weed.

Ik ben/was een functionele junk door het jaren opbouwen van dosisen en je zag niet dat verslaafd was of gebruiker was.
En ben gewoon blijven werken zonder problemen , maar die slopen er als maar meer in.
Ook mede door het ontdekken en misbruik van disso rc's de afgelopen maanden.

Tot dit jaar en ik men crash kreeg.

Ik voelde me zwak, mentaal zeer onstabiel , grieperig en alle spieren deden pijn en alle angsten die je je maar kan inbeelden.
Door een bad trip op disso's besloot ik hulp te zoeken bij verslavingszorg , die ik dus eerst niet kreeg.
Maar na een nieuw telefoontje gisteren krijg ik die dus nu wel en heb ik een 3de gesprek bij de sleutel in Antwerpen met men contactpersoon en psychiater.
Ik ga vandaag ook langs men huisarts , want die heeft nog geen weet van wat er hem de komde 2 weken heeft afgespeeld.

Ik kwam van maanden hoge dosisen benzo's en zat tot voor kort op 3x 1mg flualprazolam, die ik vrijdag gehalveerd heb naar 0.5mg met deze gevolgen vandien..

Constant hyperventileren wat paniek aanvallen uitlokt.

Chronische moeheid vanaf ik opsta tot ik ga slapen.

Zo slap als een vod en geen fut of fun meer in nix.

Ik ga werken maar ik voel me alles behalve fit men job uit te oefenen , toch he ik dat kleine beetje fut nog over om op te dagen op werk.

Elke dag hoofdpijn , grieperig en koortsachtig gevoel.

Ik zweet me constant te pletter, ik loop nu in een tanktop en het zweet gutst van onder men oksels.

Ik ben zeer sensitief voor licht , geluid en neem alles zeer persoonlijk op en word voor het minste kwaad en agressief op buitenstaanders (lees. Alles en iedereen behalve men naaste familie en minder dan een handvol vrienden.)

Dus hier laat ik het even bij.
Stel gerust vragen.

Ik ga proberen dagenlijks hier een update te posten met de dosisen en mij gevoelens en mindset erbij.

Dit is zowel voor jullie als waarschuwing voor benzo's als voor mezelf zodat ik kan terugblikken op men afkickproces , welke symptomen ik ervaar en klachten.

Straks post ik nog een verslagje van hoe men ochtend er uit zag en hoelang ik dus nodig heb om echt in gang te schieten.

Nogmaals , ik ben nu een open boek hierover en stel gerust vragen , want ik ben een hoop vergeten typen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."