#1
Buiten nu de pcp dan , die had ik evengoed kunnen laten.
Maar muziek is leuker , psytrance op , jointje en nu is het het 00:00 .
Dus ik leuk men joint op en ga slapen !Morge verse start.![]()
Dat klinkt goed! 😊
Slaap lekker!! 🦉🌜😊
Buiten nu de pcp dan , die had ik evengoed kunnen laten.
Maar muziek is leuker , psytrance op , jointje en nu is het het 00:00 .
Dus ik leuk men joint op en ga slapen !Morge verse start.![]()
Ik lig er in ! Terusten 😴Dat klinkt goed! 😊
Slaap lekker!! 🦉🌜😊
Dat van dat gebruikersmasker, dat klinkt bekend in de oren. Maar een open boek zijn voelt toch beter op termijn. Mijn vriendin weet àlles, net zoals mijn vrienden en hulpverleners. Als er ooit iets misloopt merken ze dat makkelijker op denk ik, wat mij alleen maar ten goede komt. Maar nogmaals, ik herken het zeer zeker. Zeker toen ik veel dronk...Ik zoek de common dose op op psuchoneutenwiki , woog dat af , legde 3 lijntjes van een substantie , en dan kwam ik daar heel de avond mee toe.
Bvb
Bekijk bijlage 8160
3-meO-PCP common is tussen 5 a 10mg dan legde ikde minimum common dose , in tot geval 5mg dan legde ik 3 lijntjes en elke 2 uur snoof ik 5mg icm met wat joints.
Ik ben heer en meester in een gebruikersmasker opzetten.
Ik zocht in de dag het randje van het niet wonky maar toch genoeg op , en savonds nam ik dan wat meer en wist enkel men vrouw dat , maar die had geen flauw benul van dosisen , en is gewend aan dmt trips op mezelf of ik kan heel wat hebben voor ik echt als een robot op de disso's of als een hero junk op de disso's rond loop.
Wat dan meestal gebeurde als men vrouw al was gaan slapen en ik nog aan het "gamen" was.
Ze heeft meerdere keren aangeboden hulp voor me te zoeken , maar omdat ik en functioneele junk was , sloeg ik die raad af en slikte ik gewoon door te beter wete in.
Dus ik verwijt haar nix.
Ze is immers zeer blij dat ik mezzemf aangemeld heb bij de sleutel , en volgt vanaf nu alles op de voet.
Ze zit dan ook morge op videochat samen met men contactpersoon en vrouw irl mee om 4 uur rijdens men 3de gesprek.
Speed is naar een speeltuin gaan en van de schommel vallen.
Benzo withdrawl is in de nachtwinkel staan voor een pakje tabak, er zak over je kop gebroke krijgen en een kolf tege je kop krijgen om vervolgens wakker te worden in een donkere kamer vastgebonden aan een tandartsstoel met nix anders dan je eigen demons in je kop die constant je BEVELEN dat je dit middel nodig hebt om te overleven .
Ik zou zonder twijfel iemand verrot slaan als ik een dose niet bij zou hebben en withdrawl heb en hij wat bij zou hebben.
En ik ben van nature tege zinloos geweld van elk soort...
Schaam Me rot ,maar je wil de waarheid...
Eens ik afgekickt ben kan ik nooit nog een benzo aan raken.
Ik word morge wrs omgezet van 1mg flualprazolam naar het equalevent in alprazolam of bromazolam ,en van daaruit men taper beginne om dan nooit meer een benzo of pijnstiller aan te raken.
Stoppen met disso's beging morgen , ik heb vandaag van een collega op het werk 5mg 3-meO-PCP op en heb 20mg mee gekregen naar huis (men arts weet hiervan.) Straks binnen een half uurtje gaat de eerste 10mg er in en 2 uurtjes erna de 2de 10mg er in en dan is het gedaan (Ik zal steekproeven krijgen bij de sleutel..).
Weed is een verslaving maar heb redelijk in de hand , ik na het bij 1 joint per dag houden en soms een dag tussen laten (wel met het nodige nacht zweet) dus eerst benzo's hellemaal vanaf , zowel mentaal als fisiek (wat een jaar of meer kan duren) en dan idd ook stoppen met blowen.
Al dan niet ook met hulp van de sleutel.
Dat ik goed in de gaten gehouden word , en dat ik goed gecontroleerd word dagenlijks op de dosisen die ik kan nemen.
En dat ik eventueel een intake kan krijgen asap als ik het niet meer trek van de withdrawl.
Ik wil men vrouw en ouders me niet laten zien in die staat.
Ik volg wat mensen op yt en wat me te wachten staat is geen lachertje , klein voorbeeld van iemand die nog niet de helft nam van wat ik neem.
Dit is natuurlijk cold turkey , daarom dat hij zoon spasme krijgt , ga ik ook Krijgen.
Maar hopelijk niet in die maten omdat ik ga taperen ik samenwerking met de sleutel.
Geen probleem man , als het normale vragen zijn beantwoord ik ze met plezier
Als ik men vrouw niet gehad, had ik wrs vorige week een overdosis aan benzo's , disso's en weed combo genomen..
Dus de hulp die ik ga krijgen neem ik met beide handen aan, ik heb men wake up cqll gekregen.
Edit. Sorry voor de spelfouten , typen op gsm en een beetje stoned![]()
Dag 2.Hoe is het gegaan?
k blijf zeker hangen !Stop je dan ook met DF, of blijf je hangen om goede raad te geven?
Niet echt lekker.Hoe loopt het, Inner?
Beide. Ik hoop gewoon zo erg voor je dat het snel wat beter met je mag gaan op alle vlakken. Dat gun ik je echt. 😘@Spyro zijn dieomdat ik terug een disso ge gebruiken, of omdat het nie zo goed gaat met de benzo's ?
Ik hoop dat in dinsdag ineens van de arts de rivotril krijg.
Dan klooi ik nietmeer met spuitjes..
Thx 😊Beide. Ik hoop gewoon zo erg voor je dat het snel wat beter met je mag gaan op alle vlakken. Dat gun ik je echt. 😘
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."