#1
Ik vind dit zo naar dat ze jou dan gewoon weer oxy geven terwijl ze (neem ik aan) weten van je verleden met deze pijnstiller.Daar ben ik even weer.
In deze laatste 2 weken lag ik zelf in een zkh. En na een zware operatie, wat krijg je als pijnstiller.
Juist.
De duivel zelf.
In 2 variëteiten.
Zogauw ik weer bij zinnen was direct gestopt.
Dus nu lijd ik pijn. Jazeker.
Maar ik wil de duivel niet meer binnen laten, dan maar pijn.
De ellende van de duivel is nog veel erger.
Dat wil ik niet meer.
Goed, nu naar de TS
De arts in kwestie heeft laten we zeggen raar gehandeld, edoch
Ook paracetamol is voor een nieuwe mensje in wording geen goede zaak.
Nee.
Daar staat tegenover dat datzelfde mensje er niets mee wint als moeder er onderdoor gaat.
Nee.
Dat is een zeer moeilijke afweging die de arts moet maken.
Ik kan en ga daarover niet oordelen, maar zo stond de zaak ervoor.
Ja.
Duidelijke communicatie, daar heeft het aan ontbroken. Dat is heel jammer.
Onderschat paracetamol niet.
Er zijn meen ik fouten gemaakt. Jazeker.
Je kunt een klacht indienen, wie wordt daar beter, en slechter van.....
Let wel
De strijd die volgen zal, heeft geen winnaars!
Kost je heel veel energie die je nu beter ergens anders voor kunt gebruiken...
Bij oorlog is de winst aan diegene, die zichzelf kent, en daarnaast ook de vijand!
Dan zult u in geen honderd veldslagen verliezen!
Wat betreft die arts, als ze mij gewoon rustig had aangesproken zonder direct te dreigen met de crisesdienst en veilig thuis dan was het misschien anders afgelopen, door mij te dwingen en of te bedreigen duw je mij alleen verder de ellende in. Ik zit nu weer met gevoelens die ik allang was vergeten doormiddel van EMDR therapie, 4 jaar lang en had het met succes afgesloten. En sinds die opsluiting/dreigementen van de dokter is het echt alsof ik niks verwerkt heb en zit ik nu met angst de hele tijd, herbeleef alles gewoon en dat vind ik zo jammer, het had niet gehoeven.
Ik wens je echt heeeeeeel veel beterschap, is er geen andere middel die ze je kunnen geven om de pijn te onderdrukken? Ik leef met je mee. Nogmaals veel beterschap.