Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe duivel genaamd Oxycodon. Iemand ervaring met ziekenhuis

De duivel genaamd Oxycodon. Iemand ervaring met ziekenhuis

292 antwoorden
48 weergaven
18-5-2026
M
MiemsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Update, helaas vrijwel niks positiefs te melden. Ik heb het zwaar, zowel geestelijk als lichaam zit ik er helemaal door heen. Tranen de vrije uitloop gaan is eigelijk alles wat ik nog kan..

Mijn hart is gebroken. Was het enkel het afkicken dan was het me met heel veel bloed zweet en tranen hoe dan ook gelukt. Maar helaas spelen er op prive gebied zoveel andere dingen mee. Het is teveel voor een hart om in 1x te verdragen. Nee ik zoek echt geen medelijden wat dat zal mij niks brengen. Daarnaast gaan ik en hormonen totaal niet door een deur. Ik herken heeeeeeek veel klachten van mijn postnatale depressie uit 2018 (toen was ik niet verslaafd aan oxy. Het doet me zoveel pijn dat er nu al duidelijke aanwijzingen zijn dat er weer geen roze wolk voor mij staat te wachten maar een dikke lelijke depressie die mij nog meer kapot zal maken. Er speelt zoveel, god ik wou dat ik het jullie uit kon leggen maar dit gaat zo diep, verschillende traumas, ik slaap niet meer,loop 24/7 met angst en paniek aanvallen. Ik haat het zo erg dat ik zwanger ben want ik neen nu niet alleen mezelf mee in deze hel maar ook een onschuldige kindje. Nee dit is echt zoveel meer dan ik kan verdragen. Ik heb de huisarts gebeld of ik niet ietw kan krijgen tegen deze onmenselijke angsten en paniek wat ik onderga. Ik ben op en ik wil gewoon niet meer. Het is mijn geloof waardoor ik nooit zelf een einde aan mijn leven zou maken anders had ik dat zelfs overwogen want dit is echt niet meer mensenelijk wat mijn hart moet dragen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112...15
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
15 mg methadon i.p.v. 800 mg oxcycodon??
Wat zijn dat voor lieden, die jou dit hebben voorgeschreven?
Dit is bizar!
Veel te weinig!
Ze hadden jou minstens 100 mg methadon moeten geven...bezopen, 15mg... krankzinnig gewoon!
Hoe kwam je aan deze gigantische hoeveelheid oxcycodon....was dit voorgeschreven?
Zo ja, dan moet diegene als arts zijnde, per direct uit het BIG register worden geschrapt wegens wangedrag!
Dit is de hoogste dosering, die ik ooit gehoord heb, omgerekend naar heroïne zit je boven de gram heroïne per dag en dan met 15 mg methadon de ontwenning draaglijk te maken is gewoon een marteling voor degene om wie het gaat..echte waanzin!
Wat moet jij ongelofelijk sterk zijn, en wat heb jij een enorme wilskracht!
Respect!!
Nou nog even volhouden, en...je bent er!
Ik neem mijn kepi blanc voor je af@7)
M
MiemsLid
01-01-2024, 00:00
#3
De Zandman zei:
15 mg methadon i.p.v. 800 mg oxcycodon??
Wat zijn dat voor lieden, die jou dit hebben voorgeschreven?
Dit is bizar!
Veel te weinig!
Ze hadden jou minstens 100 mg methadon moeten geven...bezopen, 15mg... krankzinnig gewoon!
Hoe kwam je aan deze gigantische hoeveelheid oxcycodon....was dit voorgeschreven?
Zo ja, dan moet diegene als arts zijnde, per direct uit het BIG register worden geschrapt wegens wangedrag!
Dit is de hoogste dosering, die ik ooit gehoord heb, omgerekend naar heroïne zit je boven de gram heroïne per dag en dan met 15 mg methadon de ontwenning draaglijk te maken is gewoon een marteling voor degene om wie het gaat..echte waanzin!
Wat moet jij ongelofelijk sterk zijn, en wat heb jij een enorme wilskracht!
Respect!!
Nou nog even volhouden, en...je bent er!
Ik neem mijn kepi blanc voor je af@7)
Klik om te vergroten...
Om te beginnen ben ik blij dat ik niet de enige ben die het bizar vind. Ik vind dat ze mij voor niks zoveel pijn hebben laten voelen terwijl ze het hadden kunnen verminderen. De zusters waren super lief maar de internist die dit heeft voorgeschreven was vreselijk. Ze keek me amper aan. Ze behandelde me zoals een junk en dat had ik niet verdient. In het begin kreeg ik het van de arts maar toen ik verslaafd raakte kocht ik het op de zwarte markt ik kon niet anders. Ik heb mijn gezin finacieel kapot gemaakt en dat doet mij zoveel mijn. Ook had ik graag diazepam gehad voor de vreselijke onrust maar daar wilde ze niet eens over beginnen want dat is verslavend. Ik vraag ook geen recept voor een maand ofzo ik vroeg max 3 dagen zodat ik op adem kon komen. Volgende week krijg ik nog maar 10 mg methadon en daarna 5 en daarna is het klaar. Ik ben er dus nog niet helemaal. Voor mijn gevoel wil ik heel graag een klacht indienen over waarom ze mij zoveel hebben laten lijden terwijl er andere mogelijkheden waren. Ik lag oom nog een op de covid afdeling met klachten dus dat maakte het nog erger.
K
Kitty KattLid
01-01-2024, 00:00
#4
transformated zei:
Goed van je dat je het opgebiecht hebt en dat het de goeie kant opgaat met je.
Dat je maar 3 keer 5mg Methadon per dag kreeg is eigenlijk echt wel raar en veel te weinig. Je kon dan evengoed gewoon cold turkey verder doen. Normaal zou je toch zeker 50mg Methadon per dag krijgen en ook Diazepam of een ander benzo een paar keer per dag voor de afbouw.

1 maand clean is zeker een goeie prestatie al en zeker als je van 800mg komt.
Zo verder blijven doen zoals je nu doet en zoals je zelf zegt zoek hulp ervoor! Heb je het even moeilijk dan gewoon aan je kinderen denken en hoe zwaar de ontwenning was.
Veel succes en zo door blijven doen👊👍
Klik om te vergroten...

800 mg? Op straat ook? ik heb wel,een arts die me oxy geeft, wat bij de apotheek gezien wordt,als " jij gaat dood zo".,terwijl ik lage dosis tramol had 5 jaar en nu 3 jaar oxy.

5 x 5 mg verdeeld over de dag, aangepast aan mijn rust tijd en klusjes
Soms neem ik 7 , soms 4...,maar nu weer stabiel. Ik was heel ziek in de zomer.

Terug val komt vaak na enkele,maamden, vooral omdat niemand uitlegd, je gaat soms down worden, want,oke, je bent clean of deels.,en happy nu. Maar het brein hesteld veel langzamer , en dus val je in de valkuil van serotine te kort, want dit is ook geen leven.
Zet door, ga afleiding zoeken, en doelen, elke morgen dank zeggen voor 3 mooie dingen waar je blij van wordtl,en neen de dag zoals ie komt. En na een tijdje gaat t beter . Vraag hulp en neem supplumenten bij een goede leermeester of reform winkel. Beweeg, wandelen . En wil het een week niet, dan alle prikkels weg, tel hooguit 2 uur per dag.

Ga boeken lezen ( luisterboeken zijn mijn redding, ik kan niet lang meer lezen door,letsel)

Marijke de Groot, schrijft bijv over depressie, medicatie, opnames
Ik luister nu veel. Social media op stil
Innerlijke rust opbouwen.

Dm me als je wat kwijt wil.
Ben soms wel eens paar dagen in rust

Je kan dit, en je gaat van alle tips,jouw plan maken. Met huisarts of hulp.
En geduld.

🙏🏼💎❤️🍀
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kittekatty zei:
800 mg? Op straat ook? ik heb wel,een arts die me oxy geeft, wat bij de apotheek gezien wordt,als " jij gaat dood zo".,terwijl ik lage dosis tramol had 5 jaar en nu 3 jaar oxy.

5 x 5 mg verdeeld over de dag, aangepast aan mijn rust tijd en klusjes
Soms neem ik 7 , soms 4...,maar nu weer stabiel. Ik was heel ziek in de zomer.

Terug val komt vaak na enkele,maamden, vooral omdat niemand uitlegd, je gaat soms down worden, want,oke, je bent clean of deels.,en happy nu. Maar het brein hesteld veel langzamer , en dus val je in de valkuil van serotine te kort, want dit is ook geen leven.
Zet door, ga afleiding zoeken, en doelen, elke morgen dank zeggen voor 3 mooie dingen waar je blij van wordtl,en neen de dag zoals ie komt. En na een tijdje gaat t beter . Vraag hulp en neem supplumenten bij een goede leermeester of reform winkel. Beweeg, wandelen . En wil het een week niet, dan alle prikkels weg, tel hooguit 2 uur per dag.

Ga boeken lezen ( luisterboeken zijn mijn redding, ik kan niet lang meer lezen door,letsel)

Marijke de Groot, schrijft bijv over depressie, medicatie, opnames
Ik luister nu veel. Social media op stil
Innerlijke rust opbouwen.

Dm me als je wat kwijt wil.
Ben soms wel eens paar dagen in rust

Je kan dit, en je gaat van alle tips,jouw plan maken. Met huisarts of hulp.
En geduld.

🙏🏼💎❤️🍀
Klik om te vergroten...
Groot respect @Kittekatty , dat je deze bruikbare info wilt delen . Vind het natuurlijk naar om te horen dat je letsel je beperkt :( maar heb bewondering hoe je ermee om lijkt te gaan. En goed te horen dat je je beter voelt als in de zomer.

Ik neem deze tips ook ten harte.

Dank!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Maak je daar maar geen zorgen over, deze gaat pas stijgen buitzonderlijke en extreme omstandigheden.
Ik kan mijzelf wel redden.
In deze kwestie:
Het gaat nu niet om mij.
P
PaaseierenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nee ik heb nog nooit iets met jeugdzorg of veilig thuis oid te maken gehad, ik dacht eigenlijk altijd dat je kinderen standaard uit huis worden gehaald zodra je hulp vraagt bij verslaving
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#8
@Miems
Hoe gaat het met je nu? Hoe bevalt de Methadon je?
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Kratom? Ze is zwanger, en heeft 2 kleine kinderen. Lijkt nou geen goed idee om deze verslaving te vervangen met een andere verslaving.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
GoldenGrow zei:
Hey, jeetje wat heftig voor je.

Ken je kratom? Het is een natuurlijk middel wat op de zelfde receptoren werkt als oxycodon, maar veel minder potent is.

het wordt vaak gebruikt als hulpmiddel bij het afkicken van sterke pijnstillers, met succes.

misschien wat voor jou? Doe er maar wat research over en misschien lijkt het je wat.

ik wens je enorm veel sterkte! Ook jij kunt deze duivel verslaan!
Klik om te vergroten...
En ook enorm verslavend en heeft ook nog eens een ontwenning. Het laatste wat iemand die zwanger is nodig heeft is nog een verslaving.

Tijd om terug te gaan naar r/kratom..
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ganggang💯 zei:
En ook enorm verslavend en heeft ook nog eens een ontwenning. Het laatste wat iemand die zwanger is nodig heeft is nog een verslaving.

Tijd om terug te gaan naar r/kratom..
Klik om te vergroten...
Het is ook niet bedoeld als vervanging maar als hulpmiddel bij het afbouwen. Veel ex verslaafden zweren erbij.

Tijd voor jou om jouw lullige opmerkingen voor je te houden en meer onderzoek te doen naar wat kratom kan betekenen voor opioid verslaafden.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#12
GoldenGrow zei:
Veel ex verslaafden zweren erbij.
Klik om te vergroten...
Dit zijn geen ex-verslaafde maar verslaafden. Ik heb me genoeg ingelezen over kratom.

Lees dit maar eens door en kijk het filmpje.

D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
GoldenGrow zei:
Hey, jeetje wat heftig voor je.

Ken je kratom? Het is een natuurlijk middel wat op de zelfde receptoren werkt als oxycodon, maar veel minder potent is.

het wordt vaak gebruikt als hulpmiddel bij het afkicken van sterke pijnstillers, met succes.

misschien wat voor jou? Doe er maar wat research over en misschien lijkt het je wat.

ik wens je enorm veel sterkte! Ook jij kunt deze duivel verslaan!
Klik om te vergroten...

Het spijt me zeer, maar ik moet zeggen dat deze reactie mij in enige mate van woede doet ontsteken.

Ben jij een ter zake kundige arts?

Zo ja, dan heb ik niets gezegd.
Dan verexcuseer ik me.

Zo nee, dan blijf ik bij mijn uitspraak. .

Hoe kan je dit nou verantwoordelijk vinden.
Deze vrouw in kwestie is zwanger!!
Enig idee, wat dat betekent??!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je komt er wel, dat je nog vaker het even niet zult zien zitten, is een feit, probeer toch niet toe te geven.. als ik dat kan kan jij dat ook!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tenzij je natuurlijk een baby wil met een verhoogde kans op leverfalen, dan zou ik vooral kratom nemen.

Gewoon afwachten op wat je dinsdag hoort OP!
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben zelf verslaafd geweest aan Oxycodone en als ik lees dat Kratom wel verslavend is, dan lijkt dit me een slecht idee om te adviseren aan de TS.
De TS heeft al contact met een dokter dus wij moeten niet zeggen dat ze Kratom moet gebruiken want dan spring je van de ene verslaving naar de andere.
Wie weet hoe slecht Kratom kan zijn voor haar baby. Alleen een gespecialiseerd dokter kan hier een mening over uiten, wij niet.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten. We moeten heel erg oppassen wat we adviseren aan een zwangere vrouw. Plus zij heeft ook nog twee kleine kinderen op te voeden.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#18
De laatste reacties zijn dus de reacties waar het om gaat!
Daar sta ik dus volledig achter.

Je moet ooooo zoooo voorzichtig zijn met iemand die in verwachting is,
ook maar IETS AAN TE RADEN WAARVAN JE NIET WEET, OF, EN HOE DIT MIDDEL VAN INVLOED ZOU KUNNEN ZIJN VOOR DE BABY, DIE NIETS KAN ZEGGEN OVER HOE HET MET HEM GAAT!

Ik schreeuw bijna nooit op een Forum.
Maar deze keer dus wél.

Wij zijn domweg NIET KUNDIG, en ook NIET BEVOEGD, om iemand die in verwachting is te kunnen adviseren wat zij wél, of juist niet zou kunnen innemen.
Goeiendag. Toe nou toch, mensen!
Je zou zómaar eens iets kunnen zeggen waarvan niet te overzien is wat de gevolgen daarvan zouden kunnen zijn, zoals Kratom.
Of
Je zou zelf arts moeten zijn!

Dit heeft niets met lullige opmerkingen te maken. Nee.
Het heeft alles te maken met verstandig zijn.
Jazeker!
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#19
Legio Patria Nostra zei:
Het spijt me zeer, maar ik moet zeggen dat deze reactie mij in enige mate van woede doet ontsteken.

Ben jij een ter zake kundige arts?

Zo ja, dan heb ik niets gezegd.
Dan verexcuseer ik me.

Zo nee, dan blijf ik bij mijn uitspraak. .

Hoe kan je dit nou verantwoordelijk vinden.
Deze vrouw in kwestie is zwanger!!
Enig idee, wat dat betekent??!
Klik om te vergroten...
Rustig aan, denk aan je bloeddruk.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat doe i k i.i.g.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."