Ja.
Hierover kan ik wel een en ander zeggen.
Allereerst:
Jr zult door een zure appel moeten heen bijten, maar dit wist je al.
Eerste advies
Ga nu niet op jezelf minderen, en al helemaal niet zoveel.
Nu moet je het met je arts samen gaan doen, en als je nu zóveel in 1 x mindert, zul je doodziek gaan worden, en mss de kleine vrucht, óók.
Ik zou proberen om vloeibare oxycontin te gaan nemen, en dan iedere week een druppel minder. Of: 1 milliliter.
Met een injectie spuit kan je dit uitstekend doseren.
Zo maak je een goede kans om het aan te kunnen.
Op deze manier zul je iedere keer een dag of twee je niet lekker voelen, de derde dag knap je op,een dan heb je vier dagen om er weer nieuwe kracht voor op te bouwen.
Ikzelf heb dit op deze manier Eén keer kunnen doen.
Zodra je opgenomen bent, en veilig zit, dan volg je e x a c t. Op wat er tegen je gezegd wordt.
Geen voorwaarden stellen.
Welk ziekenhuis is het, waar je heen gaat?
Dus:
Doen, wat ze je zeggen en heus, je kunt het!
Heb je vragen, stel ze mij gerust. Per ( Pb) als je wilt
Sterkte!! Je zult dit nodig hebben...
Last mij ajb weten hoe het met je gaat!
Mss kan Ik je helpen.