Hallo beste mensen.
Wij zijn een stel dat al ruim 3 jaar verslaaft is. Ik zal het over mezelf hebben, omdat mijn vriend nou eenmaal meer zelfdisipline heeft dan ik. En er nu bijna 1 week af is, terwijl ik er nog aan zit.
Ten 1e niet denken dat je er niet zo snel aan verslaafd raakt, want het is een insluiper die je al snel nachten lang wakker houd. En ik kan je vertellen al 3 jaar om de 2 uur wakker worden en met oxazepam 50mg maar 4 uur kunnen slapen is niet goed voor je.
Ik ben een dame die in 1 jaar tijd
30 kilo is aangekomen door die troep en niet van de vreetkicks, maar doordat het vocht vasthoud. Bij heren minder dan bij dames!!
Ik ben een dame die ALLES erdoor kwijt is geraakt. Werd te lui om naar school of werk te gaan, was te lui om te zien dat mijn exvriend al een jaar met mijn beste vriendin naar bed ging
Het wordt nu de 8e keer dat ik ga afkicken van de GHB, begonnen om te feesten, doorgegaan tot ik er bijna aan bezwijk.
Afgelopen november was ik er bijna geweest, om het uur tapte (gebruikte) ik 5ml Dat is 1 heel buisje ghb. En dan ghb die bijna gekristaliseert is.
Ik kon dus niet langer dan een uur slapen, mijn hele lichaam was gevoel loos, ik kon met moeite praten en mijn vriend kreeg door dat ik een verslaving had.. joh.
Wij naar TACTUS. Daar werd ons vertelt dat zei er geen ervaring mee hadden en ze belde met een aantal klinieken.
![:confused:]()
Wij een paar uur gewacht, ze wilde mij laten opnemen op een paasafdeling en KOLDTURKEY laten afkicken (in 1 klap niks meer krijgen of nemen) omdat er geen plek was in een kliniek..
Dezelfde dag belde we met een prive kliniek in Eindhoven. Het zou me 5000,- euro gaan kosten en 3 dagen later kon ik terecht voor een consult. Als het tactus me had opgenomen had ik het niet overleeft. De trut zei ook nog dat het dan mijn vriends probleem was geweest....
Ik zou een week later worden opgenomen, tot die tijd moest ik zelf proberen er al een eind af te komen.
(DANK AAN SOLUTIONS TE EINDHOVEN)
HET AFKICKEN VOLGENS DE EEN VAN DE WEINIGE ECHTE SPECIALISTEN:
Stel je tapt (gebruikt) 4ml in de 2 uur (en mensen haal aub soseer spuiten bij de apotheek om te weten wat je exact gebruikt!)
dus
ml tijd ertussen
4 2 uur
dan ga je eerst rekken met de tijd. een half uur.
ml tijd ertussen
4 2,5
Misschien dat je er een dag over doet om eraan te wennen. maar onthoud dat je je rot voelt tijdens het afkicken en als je eraf wilt moet je volhouden.
De volgende dag ga je 0,5 ml naar beneden en de dag daarna weer een half uur rekken enz zelf doe ik het zo als ik op 1 ml zit.
1ml uur later weer 1 ml
Dan na 2 uur 1 ml
Dan na 3 uur 1 ml
Tot ik op de 5 uur zit er dan ben ik eraf
En dan ben ik zelf zo dom te denken na een dag dat het wel weer kan.. tja niet dus.
snap dat iedere gebruiker de oplossing denkt te weten en ik weet het ook niet precies, maar dit is van de bijna enige deskundige in nl. Want hoe je het ook went of keert, er moet onderzoek naar gedaan worden in nl want ik ken niemand die het nog niet gebruikt of gebruikt heeft... En het gebeurt allemaal in stilt.. helaas, want zo zullen de mensen die het nodig hebben geen goede hulp krijgen als het erop aankomt.
Iedereen die gaat beginnen met afkicken wens ik sterkte en ik hoop dat jullie het volhouden. Ik moet morgen er weer aan geloven en ik ga er nu voor. Wil weer slank worden en genieten van mijn slaap.
Liefs M en J
