Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen GHB verslaving

Een GHB verslaving

63 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
G
GraagantwLid
01-01-2024, 00:00
#1
freeyourmind zei:
Heeeeeeey hoi,

Ook ik was Ghb verslaafd, in eerste instantie ook naar tactus gegaan, kreeg ik ongeveer het zelfde verhaal en wilden ze me naar novadic sturen.
Ik ben bij meerdere instanties op gesprek geweest, maar kon het eigenlijk met niemand eens worden over hou nou af te kicken. Ik ben zelf onderzoek gaan doen naar tollerantie op en afbouw en heb nu zelf een afkickmethode ontwikkeld. Ik nam elke 100 minuten 6 ml. Ik ben in 8 dagen afgekicked zonder rare afkickverschijnselen. Tuurlijk wel wat onrustig enzo maar voor de rest viel het mij echt reuze mee. Heb er nu ook een site voor opgezet http://www.afkickenghb.nl
Allicht is het ook wat voor jullie.

Succes
Klik om te vergroten...
Jammer dat je lonl het niet doet
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Graagantw zei:
Jammer dat je lonl het niet doet
Klik om te vergroten...
Je reageert op een bericht uit 2010 :)
G
GraagantwLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mevrouw Pløp zei:
Je reageert op een bericht uit 2010 :)
Klik om te vergroten...
🙈
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nou ik ga er heerlijk op en ondanks maanden gebruik altijd alleen de slapeloosheid en psychische effecten. Nog nooit lichamelijke afkick meegemaakt. Maarja al ik 2 hijzen van een joint neem en 2 whiskey drink ben ik ook kk ziek. Dus ieder is zo gevoelig voor het 1 of het ander.
L
LizzLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoezo vingertje zwaaien, is toch gewoon eerlijk ?

Geeft ook niet, we lezen allemaal anders.

Ja ik weet nog iets, promethazine. Een allergie middel dat zo versuffend werkt, daar kun je de pammetjes bij weggooien. Ze zijn ook niet verslavend, maar wel alleen op recept verkrijgbaar.

Googlese en ben benieuwd op het live verslag..
R
RieRaaRooLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat we in huis hebben?

30 stuks diazepam
10 stuks oxazepam 50 mg
Zyprexa
Alcohol

En goede nacht rust thee

Als iemand nog tips heeft? Ik hoor ze graag ook mogen jullie mijn een berichtje sturen!
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een hevtig verhaal KIDE en heel veel respect voor je want jij bent door een hel gegaan.

Je hebt de keerzijde gezien maar als je zelf heer en meester over je gebruik bent kun je best iets snoepen maar doe het alleen als je het echt wilt.

Succes
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#8
RieRaaRoo zei:
Als iemand nog tips heeft?
Klik om te vergroten...

Niet zo met je vingertje komen zwaaien hierzo omdat JIJ niet verantwoordelijk met drugs om kan gaan...

:wave:
R
RieRaaRooLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ben een stukje kwijt.. en toen heeft mij vader mij bij mijn vriend afgezet dat is wat ik nu nog weet 3 dia's gehad en zo nu en dan trillingen. me een beetje wazig voel.
Ik was om 12 uur snachts begonnen met stoppen en dat het nu al weer 16:30 is tijden vliegen voorbij.
R
RieRaaRooLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vannacht geen oog dicht gedaan. ik zag alleen maar mensen flitsen met mensen mensen mensen of ik ze nou open of dicht had.. ik werd er gek van! Als je telkens gewent bent om op g te slapen en dan wil het normale slapen niet. ja dan heb je weer het zwakke moment je ligt 2 uur plafon dienst te draaien en je moet slapen. Precies een buisje nemen achteraf spijt maar zonder slaap kan je niet. Gelukkig waren die mensen na de tijd ook weg(dat scheelde wel). Heb me vannochtend gered een kopje brinta door me strot te duwen maar veder geen honger. Plassen moet ik wel veel om het kwartier zo wat! het koud en warm de zo nu en dan tril momenten.

Nu vooral met het zonnetje erbij zijn de kleuren me eigenlijk net iets te vel niet zo als het hoort te zijn.
R
RieRaaRooLid
01-01-2024, 00:00
#11
me vader vertelde elke 4 minuten dat ik me ogen dicht had begon ik te praten heb zelfs happy birtday gezongen ik weer niet veel meer vanaf.

Vannacht wel goed geslapen maar was erg onrustig heb uit eindelijk VNN gebeld.
En word morgen opgenomen voor een 10 daagse behandelijk,
Ik krijg nu diazepam op recept laat jullie weten hoe hett mij die 10 dagen af gaat.

Do not try this at home!!
L
LizzLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heel veel sterkte en succes !
p
paweloniusLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik wist niet dat je van GHB zulke sterke ontwenningsverschijnselen kunt krijgen :openmouth: veel sterkte hoor!
L
LizzLid
01-01-2024, 00:00
#14
@Trippyshit thanx for the information...... :grin:

Dat staat niet op mijn bijsluiter, alleen dat het niet geschikt is voor jonge kinderen...

Maar vind dat met al die pammetjes veel gevaarlijker, dat is vragen om moeilijkheden uutgrunn.
R
RieRaaRooLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mijn ervaring met GHB? afgelopen week?!
Misselijkste ervaring ooit.. ik zal het niemand ook aansporen om te gebruiken. Hoe geweldig het ook kan zijn..

Zat er ongv. 3 weken weer aan. Werd voor me gevoel in een hokje gedrukt (je kent het de keuze maken tussen de liefde of de drugs) en ook ik koos voor de liefde. Ik kwam bij me vriend thuis en ik ging weer cold turkey afkicken. Het eerste uur heb ik het met alcohol wat kunnen uitstellen maar na ongv. 3 uur was het toch echt uit me lijf. Hij had een enge film op het enigste wat ik kon zeggen was zet die film af zet die film af. want, het ging gebeuren... het trillen, krampen alle gedachtens door elkaar. (omdat ik is in een psychose ben beland van de afkick van de g ben ik als de dood er voor) vandaar dat de enge film af moest. Het enigste wat ik me kan herinneren is dat hij zei: kom we gaan op bed liggen dan kan je ontspannen. Het lopen het deed zo zeer ik voelde me een oud vrouwtje. Maar in bed.. je ligt en al die hersen spinsels die door je hoofd gaan. Ik hoorde telkens in me hoofd dat het weer een psychose was en dat ik moest zeggen tegen me vriend dat als hij me op me rug aaide, dat ik er van rustig werd. En hij deed het en ik weet veder niks meer. Maar de volgende dag ik lag in bed: ik dacht bij mezelf zou zo de ziekte kanker voelen? Me hele lichaam deed pijn, me gewrichten, me botten! Me botten raakte het matras alles deed me pijn. Ik als een meisje van ** voelde me als een oud vrouwtje van 100 me lichaam was gesloopt. Je kent het zweten?! Een vieze dikke zoute ghb zweet laag. Vies goor .. En je bent afwezig geestelijk.. ik kon me nergens op concentreren alleen maar, voor niks op de bank liggen tv of films kijken. Maar gelukkig het is nu donderdag tot dinsdag heb ik er echt last van gehad en vannacht heb ik voor het eerst uit mezelf kunnen slapen!

DUS DENK NA VOOR DAT JE GHB NEEMT. Je voelt je eerst in het begin fris en fruitig de dag erna als je het hebt gebruikt.
Maar later als je langere gebruiker bent begint de ellende pas...

Ik hoop dat ik jullie in iedergeval 2 keer ga laten na denken voor dat jullie ghb gaan nemen. Voor het eerst in me leven denk ik zelfs: zo hey ik ben wel voor even genezen!


Helaas ben ik weer opnieuw begonnen ik ga zaterdag opnieuw stoppen ik ga daarom live verslag uitbrengen. In de hoop dat er misschien nog nieuwe ideeen bij komen..
Me vriend is er bij aanwezig ook hij gaat stoppen ik hoop dat jullie er wat aan zullen hebben.
We zijn ervaren gebruikers en er kunnen psychoses gaan optreden dus altijd spannend.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hoeveel, hoevaak en hoe lang moet je GHB eigenlijk ongeveer gebruiken voordat je er een merkbare lichamelijke afkick van krijgt ?
R
RieRaaRooLid
01-01-2024, 00:00
#17
Helaas te vergeets ben ik weer terug gevallen.
Ik zit nu weer bij VNN ik wou niet opgenomen worden dit keer.
Ik ben nu aan het afbouwen. Hier bij krijg ik 100 mg seroquel xr per nacht.
En 5 diazepam's op een dag van 10 mg. ik hoop dat het dit keer lukt! Ik hou jullie op de hoogte..

Groetjes Rowan
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik denk dat dat per persoon en per gevoeligheid verschilt? Net zoals bij de meeste andere verslavingen ook eigenlijk...
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#19
ja of course, al denk ik dat de geestelijke verslaving veel meer persoonsgebonden is dan lichamelijke. maar enige indicatie zou wel nice zijn. Ik heb zelf geen idee namelijk.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Wacky zei:
ja of course, al denk ik dat de geestelijke verslaving veel meer persoonsgebonden is dan lichamelijke. maar enige indicatie zou wel nice zijn. Ik heb zelf geen idee namelijk.
Klik om te vergroten...

Je moet het doordeweeks niet gebruiken dan komt het wel goed.. Volgens mij kan je al na een paar dagen al last hebben van slecht slapen e.d.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."