Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Jumping Jack zei: Hey man ik snap je. Je komt hier omdat je informatie wilt en je geeft aan dat je het niet via een arts gaat doen. Wat je rede ook is dat gaat in principe niemand wat aan, ik snap dat het gewoon irritant is dat mensen daar dan over gaan zeuren en niet informatie verstrekken. Want je gaat het toch wel doen hoe jij het wilt dus beter blijft zo een topic informatief. Dus hoe is het nu? Nog wat informatie nodig? Ghb afkick stelt dus weinig voor en de oplossingen zijn makkelijk. Ik gebruik zwaar en stop elke keer 6 weken en dan weer zwaar gebruik. Ik heb nooit meer een afkick gehad het zijn vaak hele simpele dingen wat je moet doen en de verslaving is zelfs een makkelijke om van af te komen. **Edit: lees nu pas dat je het al had gedaan ik was afgehaakt met verder lezen na de discussie over dat je naar een arts moet de hele tijd. Maar goed gedaan. Klik om te vergroten... Zou ook graag tips willen. 😬"
"Dat snap ik Maar daar staat zoveel en met woorden die ik soms niet eens ken Mag ik jou pb doen?"
"Haai mensen ik heb een vraag ik heb elke week urine controle voor wiet en speed. Nu leverde ik altijd de urine van een andere wijf in. nu heeft die gene mij verraden dat ik dat doe kunnen ze daar achter komen? want het is haar woord tegen de mijne. kunnen ze in de urine zien of het van mij is en bewaren ze de urine als ze het getest hebben? zou het fijn vinden als ik normale antwoorden krijg want zit vet in de stresss alvast bedankt all"
"freeyourmind zei: Heeeeeeey hoi, Ook ik was Ghb verslaafd, in eerste instantie ook naar tactus gegaan, kreeg ik ongeveer het zelfde verhaal en wilden ze me naar novadic sturen. Ik ben bij meerdere instanties op gesprek geweest, maar kon het eigenlijk met niemand eens worden over hou nou af te kicken. Ik ben zelf onderzoek gaan doen naar tollerantie op en afbouw en heb nu zelf een afkickmethode ontwikkeld. Ik nam elke 100 minuten 6 ml. Ik ben in 8 dagen afgekicked zonder rare afkickverschijnselen. Tuurlijk wel wat onrustig enzo maar voor de rest viel het mij echt reuze mee. Heb er nu ook een site voor opgezet http://www.afkickenghb.nl Allicht is het ook wat voor jullie. Succes Klik om te vergroten... Jammer dat je lonl het niet doet"
"Mevrouw Pløp zei: Je reageert op een bericht uit 2010 Klik om te vergroten... 🙈"