Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"He jonge.. ik schrok erg van je verhaal! mijn mede leven voor jou! hoop dat alles goed met je komt. Ik heb zo'n zelfde zoiets mee gemaakt.maar dan met mijn broer ik was 12 jaar oud. Mijn broer had schizofrenie. Ook door drugs gebruik.. hij was 17 jaar toen hij zelfmoord pleegde hier bij sprong hij van de hoogste flat hier in Heerenveen. Hij had stemmen in zijn hoofd waarbij de duivel. De laatste week zat hij weer in een psychose. Hierbij ontstond een nieuwe stem die zei tegen hem als je nu niet zelfmoord pleegt moet je 1000 jaar voor de duivel werken, pleeg jij nu wel zelfmoord word je nog een engeltje. 22-05-2004 is hij overleden.. Ik weet niet of ik daarom gebruik.. misschien wel om iets weg te stoppen! Maar het ghb gebruik is nog steeds het zelfde krijg geen voldoende hulp van VNN. Ze zeggen dat mijn enige oplossing is opgenomen te worden. Erg jammer want, het gaat redelijk goed zit op stage slaag dit jaar voor mijn school ondanks alles dus.. Ik gebruik nu weer 1 op 1 dus tsja niet zo goed dus.. maar we zien wel waar het eindigt.. misschien overweeg ik toch wel weer om opgenomen te worden. Vanavond is me laatste poging op cold turkey te gaan kijken of het wil... ik hou jullie op de hoogte!"
"Weer terug van weg geweest. Sorry mensen heb de berichten even snel door genomen. Ik ben een ervaring deskundige zo noem ik mezelf. Ik gebruik nog steeds kom er niet vanaf heb nu een nieuw middel BACLOFEN dit is eigenlijk het middel om er vanaf te komen. je moet wel 1 op 1 nemen en zo kan je zo per dag tm 3 dagen of hoeveel dagen je nodig bent. 1 ml minder doen en baclofen erbij gebruiken. Helaas ben ik zo onnozel geweest om weer opnieuw te beginnen met de GHB. Omdat ik dacht agh nu heb ik baclofen (6x10mg per dag) als ik nu weer opnieuw wil gaan afkicken moet de baclofen verhoogd worden. Gelukkig ben ik zo slim geweest om baclofen niet te gebruiken dus heb nu 2 en half doosje vol en vrijdag kan ik weer 2 doosjes ophalen. de 25ste weer 200 mg XR + 60 stuks diazepam. Ik heb weer contact opgenomen met VNN ik heb er wekelijks gesprekken mee omdat, ik in een speciaal team zit. (schizofrenie zit in de familie ik krijg psychoses, spierkrampen, trillingen, krampen in mijn buik(hevige diarree), veel zweten, geen eetlust, verhoogde gevoeligheid van geluiden + kleuren + aanrakingen en hartkloppingen. Even over in een kliniek Ik ben in totaal 6 keer opgenomen geweest. uutgrunn zegt dus dat er niks te doen is een afkick kliniek. In het begin heb je veel rust nodig dus is het niks doen niet erg vervelend. Ook ik heb in lwd gezeten en op de vondellaan. Als je echt voor een lange opname gaat krijg je een speciaal programma hierbij krijg je creatieve therapie, individuele therapie, algemene vorming er komt een systeem therapeut waar mee je gesprekken heb met je ouders. RET Rationele effectiviteits training. en veel informatie over wat is trek en wat is je overleving strategie, de cirkels van van dijk enzovoort. dus stil zitten doe je nauwelijks alleen als je in het begin dan moet je gewoon tot rust komen. Alleen 9 van de 10 mensen valt zowiezo weer terug. naja nu maar weer zien of ik er weer vanaf kan komen! pffff weer door een hel!"
"Oke, ik ben bezig met het afbouwen van GHB en heb het middel baclofen in me bezit. En ook een flinke bult al zeg ik het zelf omdat, ik GHB door bleef gebruiken en dus een flinke bult heb op gebouwd. Heb ik mezelf de volgende vragen gesteld? Waar zijn ze in Gods naam mee bezig in een afkick kliniek? - je krijgt er alleen maar mee verslavingen bij. 1.) ik kreeg diazepam voorgeschreven 2.) Haldol heb ik gehad zyprexa enz. ze hebben alles op me uitgetest. Nu gebruik ik seroquel 200 mg XR. Je word gebruikt als test persoon omdat ze niet weten wat de beste manier is om van GHB af te komen. Dus ik ben afhankelijk van meerdere middelen ten 1ste aan GHB ten 2de aan Diazepam ook gebruik ik daarbij seroquel en heb baclofen voor geschreven gekregen. Ik ga het nu ook werkelijk proberen ik heb zoveel dosis opgespaard en gekeken wat is nu het beste voor mezelf? Stel jezelf voor baclofen het middel is om van GHB af te komen. Dan moet ik het gebruiken in een bepaalde dosis. Misschien als ik alles verhoog is het ook wel het middel om van die diazepam (benzodiazepines is verwerkt in baclofen) Je krijgt GABA binnen de stof die je minder depri maakt na het gebruik van GHB. En als je daarbij de seroquel afbouwt en het weer met baclofen weer opvangt wat je te kort komt heb je op zich een logische methode om van al je verslavingen af te komen. Later kan je de baclofen weer afbouwen en je leeft weer een normaal en nuchter leven. Niks is beter dan logisch na denken als je een verslaving hebt. En je moet je vooral afvragen wat heb ik nodig? Om een beter persoon te worden of om van mij verslaving af te komen. Iedereen heeft namelijk zijn eigen verslaving. En iedereen heeft daar een andere manier voor nodig om er van af te komen. Niet zoals ze bij VNN denken dat elke verslaving gelijk is. Wat mij ontzettend kwetste is dat ze bij VNN een GHB verslaving gingen vergelijken met roken. Toen stond ik helemaal perplex. Onnozele lui! Dus zie het zo ieder persoon heeft zijn eigen leefwijze, zijn eigen gewoontes en maakt bepaalde keuzes in zijn leven die hij onbewust of bewust moest maken in de bepaalde leef omgeving die hij of zij had. Dus iedereen is verschillend! Onthoud dat! dus hierbij heeft iedereen verschillende middelen nodig om van zijn verslaving af te komen."
"Wat we in huis hebben? 30 stuks diazepam 10 stuks oxazepam 50 mg Zyprexa Alcohol En goede nacht rust thee Als iemand nog tips heeft? Ik hoor ze graag ook mogen jullie mijn een berichtje sturen!"
"Zo hey de hele zooi begint te dagen omdat ik niks door me strot kreeg heb ik 1 buisje genomen. Nu weet ik weer precies hoe alles gegaan is. Heel apart zijn daar de juiste woorden voor. Zo heb ik een dag daarvoor in een jongeren centrum gewerkt heb na 12 uur 's nachts geen buis meer aan geraakt omdat ik niet kon pitten heb ik dat dus vol kunnen houden waarna ik nog even ben weg gezakt door uitwerking van de g. Een enge droom gehad over grote spinnen maar dan ook echt grote spinnen! zo groot dat ze mij met hun nagels hadden beet konden pakken. Glazen konden niet groot genoeg zijn voor die spinnen. Ik heb dat vol kunnen houden tot na 6en want toen begon het trillen. Eerst heel erg was maar na een kwartier ook weer over was. en zo nu en dan weer terug kwam. Maar lag lekker onder de wol Ook heb ik een gesprek gehad met mijn vader waar ik alleen vlagen van weet in ieder geval weer dat ik aan de g zat en dat ik een goeie gebruiker ben. Hij heeft hij me verteld dat ik zelfs trilde met mijn wenkbrauwen was best heftig dus. Maar hij heeft mij afgezet bij me vriend waarvan ik zei dat hij diazepam voor me had. omdat ik 's nachts mijn tas al had ingepakt was ik vergeten strings en bh's mee te nemen gelukkig had ik hier nog wat school spul liggen. Maar mijn avond bij het jongeren werk heeft me erg gepest deze dag overal hoorde ik de muziek. en dit kwam niet uit mijn vriend zijn boxen want daar had ik nog naar geluisterd.Toen zei mijn vriend ja maar misschien is het de bovenbuurman die heeft zijn tv ook wel is hard aan. Ook hij was het niet dit lag allemaal aan mijzelf en mijn leuke ervaring van het jongerenwerk. Maar mijn kopje is er nu weer bij.. En snap het leven weer een beetje en mijn rare ervaring met cold turkey. Op naar dag 2!"
"Vannacht geen oog dicht gedaan. ik zag alleen maar mensen flitsen met mensen mensen mensen of ik ze nou open of dicht had.. ik werd er gek van! Als je telkens gewent bent om op g te slapen en dan wil het normale slapen niet. ja dan heb je weer het zwakke moment je ligt 2 uur plafon dienst te draaien en je moet slapen. Precies een buisje nemen achteraf spijt maar zonder slaap kan je niet. Gelukkig waren die mensen na de tijd ook weg(dat scheelde wel). Heb me vannochtend gered een kopje brinta door me strot te duwen maar veder geen honger. Plassen moet ik wel veel om het kwartier zo wat! het koud en warm de zo nu en dan tril momenten. Nu vooral met het zonnetje erbij zijn de kleuren me eigenlijk net iets te vel niet zo als het hoort te zijn."
"Zondag op maandag nacht ging nog wel erg raar. Ook heb ik heel lang met me vriend lopen smsen over van alles en nog wat over de enge beestjes en dingetjes dat ik er bang van werd hij antwoorde daarop van haal je vader maar op. Toen ben ik waarschijnlijk naar me vader geweest hij heeft vannacht naast me gelegen(zo'n flits = dat jij je het ergens herrinnert). Dus zal straks wel is vragen hoe dat zit! Nu is mijn koppie er weerbij. Vandaag had ik nog erg last met het gevoel dat het zondag was en alles wat ik zondag had mee gemaakt had vandaag dus allemaal is gebeurt. Vannacht niet goed kunnen slapen mijn vader is naast mij gaan liggen op bed omdat ik allemaal beestjes om me heen zag. Ik kan me er niks van herinneren! en dat zijn best nare gedachtens dat je door afkicken van iets flitsen niet meer mee krijgt. en alleen maar wazige stukjes weet. Maar het is klaar het zit er op het is gebeurd. THE END"
"me vader vertelde elke 4 minuten dat ik me ogen dicht had begon ik te praten heb zelfs happy birtday gezongen ik weer niet veel meer vanaf. Vannacht wel goed geslapen maar was erg onrustig heb uit eindelijk VNN gebeld. En word morgen opgenomen voor een 10 daagse behandelijk, Ik krijg nu diazepam op recept laat jullie weten hoe hett mij die 10 dagen af gaat. Do not try this at home!!"
"Het zit er op ik ben weer nuchter en voel me als een vis in het water. Gezond en wel. Ben blij dat het erop zit het zijn voor mij wazige dagen ook in de afkickkliniek van VNN. Daarom kan ik er ook niet iets duidelijk over zeggen weet alleen dat ik mezelf weer ben. En ben blij toe! Voor mij de eerste tijd geen g meer. dat zouden meer mensen moeten doen!"
"Ik waardeer erg dat jullie het allemaal lezen. Ik ben vanavond om 12 uur 4 weken clean van ghb. Ik heb er ook niet eens meer moeite mee als het in mijn buurt gebeurt omdat ik weet dat zonder ik me veel lekkerder voel. Ik heb zelf hulp gehad van VNN wat staat voor Verslavingszorg Noord Nederland. Hier in leeuwarden zit een een kliniek die afbouwt met ghb. Ik heb hier 1 keer gezeten maar toen werd er nog niet afgebouwd met ghb en kreeg na een 8ste per dag te gebruiken 120 mg diazepam en dat werd langzaam afgebouwd. Toen ik er zat wisten ze er nog niet veel van.. ik moest ze zelfs uitleggen hoe je ghb maakte. Maar ze zijn nu goed op de hoogte van alles en weten nu hoe je met ghb verslaafde om moeten gaan. Ik hoop dat iedereen er zo af komt als mij en dan ook eindelijk hun 4 week mogen vieren. Hou in je hoofd dat je niet moet opgeven als je echt wil stoppen want dan lukt het je ook! Iedereen wens ik veel succes."