Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het is allemaal niet meer normaal. Mijn vriend zit er al 11 maanden non stop aan ik nu vanaf 8 april. Ik ben nog verslaafder als hem. Ik doe domme dingen zoals g stelen van hem. Zolang ik maar genoeg heb. Ik heb spijt van die dingen maar ik kan ze niet veranderen. En aan hem vertellen zou ik helemaal niet durven. Ik zuip nu meer als 100 ml op een dag. En hij zegt dat ik minder gebruik. Een erg moeilijke situatie dus. Ik ben nu aan het afbouwen maar dat wil niet goed. Ik slaap op g ik slaap op 100 mg seroquel xr en 2 diazepam. Ik red het allemaal niet meer maar opgenomen willen worden ho maar. Alles is zo ellendig kut g. kut verslaving. kut zooi! Ik weet niet meer wat ik moet doen zo veel ellende brengt dit spul met zich mee. Ik zit nu op 60% g en 40% water. ondertussen zit ik zo nu en dan ook 1 op 1 te zuipen. En me vriend maar blijven zeggen dat ik minder verslaafd ben als hem. Terwijl ik nog meer loop te zuipen als hem. Zit echt met me handen in het haar.. wat moet ik doen????"
"Ging weer leuk vannacht. ik zat alleen maar te schreeuwen poe hey en heel irritant ook was dat ik nergens meer g kon krijgen. dus de zoveelste afkick poging. half 2 werd ik wakker en voor ik het wist was het alweer half 5 en kreeg ik weer 2 buisjes. omdat ik er zo veel last heb van afkick verschijnselen gebeuren er de meest rare dingen rare berichtjes sturen naar mij vriend met dit:he pop her is mu half 2 snachts bam weer terug in de realiteit eerst 2 dia's er in geflikkert. alles doet me pijn. Slaap jij nog een beetje snachts het is mimder heftig dan de ovirge keer geloof ik maar je weet nooit wat er nog komen gaat straks nog een sers er in an dsn hopem dst dat ik nog geloof ik maar je weet nooit wat er nog komen gaat straks een pers er in en dsn hopem dst ik nog een beetje slaap hoe hat het nu met jo? ik hou van je en mis jou ook xx vanmiddag gebegon ik zo te trillen en zulke hartpoppingen dat me moeder dacht dat ik dood ging. me vader lwd op gebeld vnn nu moet ik afbouwen tot 90/10 om dat ik 1 van de bijzondere gevallen ben. heb ik weer lekker is dat. Maar ik word gewoon weer terug aan de g gezet zit nu op 40% g 60 % water slaap op seraquel xr 200 soms wel 250 ligt er maar net aan gister 3 valiums gehad omdat het dan maar op zou zijn. die lui van vnn schrijven alleen maar medicatie voor echt onozel maar helpen ambulant ho maar. ik zat op 4 dia's op een dag en 1 op volgende dag kreeg ik niks meer cock suckers! * voor hun."
"He jonge.. ik schrok erg van je verhaal! mijn mede leven voor jou! hoop dat alles goed met je komt. Ik heb zo'n zelfde zoiets mee gemaakt.maar dan met mijn broer ik was 12 jaar oud. Mijn broer had schizofrenie. Ook door drugs gebruik.. hij was 17 jaar toen hij zelfmoord pleegde hier bij sprong hij van de hoogste flat hier in Heerenveen. Hij had stemmen in zijn hoofd waarbij de duivel. De laatste week zat hij weer in een psychose. Hierbij ontstond een nieuwe stem die zei tegen hem als je nu niet zelfmoord pleegt moet je 1000 jaar voor de duivel werken, pleeg jij nu wel zelfmoord word je nog een engeltje. 22-05-2004 is hij overleden.. Ik weet niet of ik daarom gebruik.. misschien wel om iets weg te stoppen! Maar het ghb gebruik is nog steeds het zelfde krijg geen voldoende hulp van VNN. Ze zeggen dat mijn enige oplossing is opgenomen te worden. Erg jammer want, het gaat redelijk goed zit op stage slaag dit jaar voor mijn school ondanks alles dus.. Ik gebruik nu weer 1 op 1 dus tsja niet zo goed dus.. maar we zien wel waar het eindigt.. misschien overweeg ik toch wel weer om opgenomen te worden. Vanavond is me laatste poging op cold turkey te gaan kijken of het wil... ik hou jullie op de hoogte!"
"Weer terug van weg geweest. Sorry mensen heb de berichten even snel door genomen. Ik ben een ervaring deskundige zo noem ik mezelf. Ik gebruik nog steeds kom er niet vanaf heb nu een nieuw middel BACLOFEN dit is eigenlijk het middel om er vanaf te komen. je moet wel 1 op 1 nemen en zo kan je zo per dag tm 3 dagen of hoeveel dagen je nodig bent. 1 ml minder doen en baclofen erbij gebruiken. Helaas ben ik zo onnozel geweest om weer opnieuw te beginnen met de GHB. Omdat ik dacht agh nu heb ik baclofen (6x10mg per dag) als ik nu weer opnieuw wil gaan afkicken moet de baclofen verhoogd worden. Gelukkig ben ik zo slim geweest om baclofen niet te gebruiken dus heb nu 2 en half doosje vol en vrijdag kan ik weer 2 doosjes ophalen. de 25ste weer 200 mg XR + 60 stuks diazepam. Ik heb weer contact opgenomen met VNN ik heb er wekelijks gesprekken mee omdat, ik in een speciaal team zit. (schizofrenie zit in de familie ik krijg psychoses, spierkrampen, trillingen, krampen in mijn buik(hevige diarree), veel zweten, geen eetlust, verhoogde gevoeligheid van geluiden + kleuren + aanrakingen en hartkloppingen. Even over in een kliniek Ik ben in totaal 6 keer opgenomen geweest. uutgrunn zegt dus dat er niks te doen is een afkick kliniek. In het begin heb je veel rust nodig dus is het niks doen niet erg vervelend. Ook ik heb in lwd gezeten en op de vondellaan. Als je echt voor een lange opname gaat krijg je een speciaal programma hierbij krijg je creatieve therapie, individuele therapie, algemene vorming er komt een systeem therapeut waar mee je gesprekken heb met je ouders. RET Rationele effectiviteits training. en veel informatie over wat is trek en wat is je overleving strategie, de cirkels van van dijk enzovoort. dus stil zitten doe je nauwelijks alleen als je in het begin dan moet je gewoon tot rust komen. Alleen 9 van de 10 mensen valt zowiezo weer terug. naja nu maar weer zien of ik er weer vanaf kan komen! pffff weer door een hel!"
"Mijn ervaring met GHB? afgelopen week?! Misselijkste ervaring ooit.. ik zal het niemand ook aansporen om te gebruiken. Hoe geweldig het ook kan zijn.. Zat er ongv. 3 weken weer aan. Werd voor me gevoel in een hokje gedrukt (je kent het de keuze maken tussen de liefde of de drugs) en ook ik koos voor de liefde. Ik kwam bij me vriend thuis en ik ging weer cold turkey afkicken. Het eerste uur heb ik het met alcohol wat kunnen uitstellen maar na ongv. 3 uur was het toch echt uit me lijf. Hij had een enge film op het enigste wat ik kon zeggen was zet die film af zet die film af. want, het ging gebeuren... het trillen, krampen alle gedachtens door elkaar. (omdat ik is in een psychose ben beland van de afkick van de g ben ik als de dood er voor) vandaar dat de enge film af moest. Het enigste wat ik me kan herinneren is dat hij zei: kom we gaan op bed liggen dan kan je ontspannen. Het lopen het deed zo zeer ik voelde me een oud vrouwtje. Maar in bed.. je ligt en al die hersen spinsels die door je hoofd gaan. Ik hoorde telkens in me hoofd dat het weer een psychose was en dat ik moest zeggen tegen me vriend dat als hij me op me rug aaide, dat ik er van rustig werd. En hij deed het en ik weet veder niks meer. Maar de volgende dag ik lag in bed: ik dacht bij mezelf zou zo de ziekte kanker voelen? Me hele lichaam deed pijn, me gewrichten, me botten! Me botten raakte het matras alles deed me pijn. Ik als een meisje van ** voelde me als een oud vrouwtje van 100 me lichaam was gesloopt. Je kent het zweten?! Een vieze dikke zoute ghb zweet laag. Vies goor .. En je bent afwezig geestelijk.. ik kon me nergens op concentreren alleen maar, voor niks op de bank liggen tv of films kijken. Maar gelukkig het is nu donderdag tot dinsdag heb ik er echt last van gehad en vannacht heb ik voor het eerst uit mezelf kunnen slapen! DUS DENK NA VOOR DAT JE GHB NEEMT. Je voelt je eerst in het begin fris en fruitig de dag erna als je het hebt gebruikt. Maar later als je langere gebruiker bent begint de ellende pas... Ik hoop dat ik jullie in iedergeval 2 keer ga laten na denken voor dat jullie ghb gaan nemen. Voor het eerst in me leven denk ik zelfs: zo hey ik ben wel voor even genezen! Helaas ben ik weer opnieuw begonnen ik ga zaterdag opnieuw stoppen ik ga daarom live verslag uitbrengen. In de hoop dat er misschien nog nieuwe ideeen bij komen.. Me vriend is er bij aanwezig ook hij gaat stoppen ik hoop dat jullie er wat aan zullen hebben. We zijn ervaren gebruikers en er kunnen psychoses gaan optreden dus altijd spannend."
"Helaas te vergeets ben ik weer terug gevallen. Ik zit nu weer bij VNN ik wou niet opgenomen worden dit keer. Ik ben nu aan het afbouwen. Hier bij krijg ik 100 mg seroquel xr per nacht. En 5 diazepam's op een dag van 10 mg. ik hoop dat het dit keer lukt! Ik hou jullie op de hoogte.. Groetjes Rowan"
"Oke, ik ben bezig met het afbouwen van GHB en heb het middel baclofen in me bezit. En ook een flinke bult al zeg ik het zelf omdat, ik GHB door bleef gebruiken en dus een flinke bult heb op gebouwd. Heb ik mezelf de volgende vragen gesteld? Waar zijn ze in Gods naam mee bezig in een afkick kliniek? - je krijgt er alleen maar mee verslavingen bij. 1.) ik kreeg diazepam voorgeschreven 2.) Haldol heb ik gehad zyprexa enz. ze hebben alles op me uitgetest. Nu gebruik ik seroquel 200 mg XR. Je word gebruikt als test persoon omdat ze niet weten wat de beste manier is om van GHB af te komen. Dus ik ben afhankelijk van meerdere middelen ten 1ste aan GHB ten 2de aan Diazepam ook gebruik ik daarbij seroquel en heb baclofen voor geschreven gekregen. Ik ga het nu ook werkelijk proberen ik heb zoveel dosis opgespaard en gekeken wat is nu het beste voor mezelf? Stel jezelf voor baclofen het middel is om van GHB af te komen. Dan moet ik het gebruiken in een bepaalde dosis. Misschien als ik alles verhoog is het ook wel het middel om van die diazepam (benzodiazepines is verwerkt in baclofen) Je krijgt GABA binnen de stof die je minder depri maakt na het gebruik van GHB. En als je daarbij de seroquel afbouwt en het weer met baclofen weer opvangt wat je te kort komt heb je op zich een logische methode om van al je verslavingen af te komen. Later kan je de baclofen weer afbouwen en je leeft weer een normaal en nuchter leven. Niks is beter dan logisch na denken als je een verslaving hebt. En je moet je vooral afvragen wat heb ik nodig? Om een beter persoon te worden of om van mij verslaving af te komen. Iedereen heeft namelijk zijn eigen verslaving. En iedereen heeft daar een andere manier voor nodig om er van af te komen. Niet zoals ze bij VNN denken dat elke verslaving gelijk is. Wat mij ontzettend kwetste is dat ze bij VNN een GHB verslaving gingen vergelijken met roken. Toen stond ik helemaal perplex. Onnozele lui! Dus zie het zo ieder persoon heeft zijn eigen leefwijze, zijn eigen gewoontes en maakt bepaalde keuzes in zijn leven die hij onbewust of bewust moest maken in de bepaalde leef omgeving die hij of zij had. Dus iedereen is verschillend! Onthoud dat! dus hierbij heeft iedereen verschillende middelen nodig om van zijn verslaving af te komen."
"1. op welke leeftijd ben je met drugs begonnen? Ik was 13 toen begon ik met speed dat was in 2006 ben nu net 18 jaar geworden.. 2. welke drugs heb je allemaal gebruikt? Ghb(aan verslaafd) Wiet, hasj, salvia, ketamine,coke gerookt en gesnoven, speed, poppers, zyprexa, alcohol, benzodiazepines oa. oxazepam, diazepam, lorazepam, temazepam, midozolam, seraquel xr en de normale, citalopram, xtc, mdma kristal, paddo's dexamfetamine, cafeïne, nicotine, ritalin. volgens mij was dat het zo ongeveer. 3. welk effect had drugs op jou? Het werkt rust gevend in me hoofd. Maar me leven is er door verneukt. 3 keer in een afkick kliniek gezeten en nog steeds niet geholpen. 4. hoelang ben je al verslaafd? Vanaf het begin af aan. 5. hoe en waarom ben je met drugs begonnen? Dat kunnen verschillende redens zijn. Broer zelfmoord gepleegd was schizofreen toen was ik 12 jaar, Moeder spoort niet helemaal borderline, schizofreen, manisch depressief. Zelf in het circuit geraakt kan er moeilijk uit komen. 6. hoe was je leven voor en tijdens het drugsgebruik? Ook niet echt een lolletje door dat m'n broer overleed. 7. weet je familie dat je drugs gebruikt/gebruikte? Ja ze weten het dat ik in een afkick kliniek heb gezeten. Maar nu weten ze niet dat ik alweer een terugval heb gehad. 8. wou/wil je van de drugs af? Ik wil niet dat de drugs mij gebruikt maar ik de drugs. Stoppen zou ik nooit doen. Tenminste niet in de planning. Maar ooit wel een keer. 9. wat waren de gevolgen van je drugs gebruik? Dat ik in de problemen raak. Me ouders keer op keer weer teleurstel. Zelf junkie gedrag vertoon. In het poortje gezeten in een afkickkliniek en dat was het zo wel een beetje."
"Wat we in huis hebben? 30 stuks diazepam 10 stuks oxazepam 50 mg Zyprexa Alcohol En goede nacht rust thee Als iemand nog tips heeft? Ik hoor ze graag ook mogen jullie mijn een berichtje sturen!"
"Nathaniel zei: RieRaaRoo zei: Als iemand nog tips heeft? Klik om te vergroten... Niet zo met je vingertje komen zwaaien hierzo omdat JIJ niet verantwoordelijk met drugs om kan gaan... Klik om te vergroten... Het is meer uit goeie bedoeling.. Bedankt voor de tips.. Morgen is het zo ver. Heb er wel zin! Jammer dat je zo veel vocht er mee opslaat je word er namelijk erg dik van. Dus zal vast veel lopen naar de wc."