Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen GHB verslaving

Een GHB verslaving

63 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
f
freeyourmindLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heeeeeeey hoi,

Ook ik was Ghb verslaafd, in eerste instantie ook naar tactus gegaan, kreeg ik ongeveer het zelfde verhaal en wilden ze me naar novadic sturen.
Ik ben bij meerdere instanties op gesprek geweest, maar kon het eigenlijk met niemand eens worden over hou nou af te kicken. Ik ben zelf onderzoek gaan doen naar tollerantie op en afbouw en heb nu zelf een afkickmethode ontwikkeld. Ik nam elke 100 minuten 6 ml. Ik ben in 8 dagen afgekicked zonder rare afkickverschijnselen. Tuurlijk wel wat onrustig enzo maar voor de rest viel het mij echt reuze mee. Heb er nu ook een site voor opgezet http://www.afkickenghb.nl
Allicht is het ook wat voor jullie.

Succes
J
JENMLid
01-01-2024, 00:00
#2
hallo
Ik heb vandaag contact gehad met de man achter Freeyourmind van www.afkickenghb.nl Gister een reactie geplaatst om hem te bedanken voor deze motiverende site, direct een mail terug van hem persoonlijk om mijn verhaal te doen en nu al hulp met stoppen. KOSTENLOOS!

Mensen laat je niet leegplukken door klinieken die lang niet altijd weten wat ze doen. Voor sommige is het misschien wel de oplossing. Maar heb je snel hulp nodig bij het afkicken en heb je er simpelweg niet het geld voor of wil je anoniem blijven kijk dan zeker op deze site. Zonder de heftige verschijnsellen van het afkicken, dus je kunt gewoon aan het werk blijven etc.

Jonathan en dus www.afkickenghb.nl heel erg bedankt voor de snelle hulp :wave:
R
RieRaaRooLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik waardeer erg dat jullie het allemaal lezen.
Ik ben vanavond om 12 uur 4 weken clean van ghb.

Ik heb er ook niet eens meer moeite mee als het in mijn buurt gebeurt omdat ik weet dat zonder ik me veel lekkerder voel.
Ik heb zelf hulp gehad van VNN wat staat voor Verslavingszorg Noord Nederland.
Hier in leeuwarden zit een een kliniek die afbouwt met ghb.
Ik heb hier 1 keer gezeten maar toen werd er nog niet afgebouwd met ghb en kreeg na een 8ste per dag te gebruiken 120 mg diazepam en dat werd langzaam afgebouwd.
Toen ik er zat wisten ze er nog niet veel van.. ik moest ze zelfs uitleggen hoe je ghb maakte.
Maar ze zijn nu goed op de hoogte van alles en weten nu hoe je met ghb verslaafde om moeten gaan.

Ik hoop dat iedereen er zo af komt als mij en dan ook eindelijk hun 4 week mogen vieren.
Hou in je hoofd dat je niet moet opgeven als je echt wil stoppen want dan lukt het je ook!

Iedereen wens ik veel succes.
f
freeyourmindLid
01-01-2024, 00:00
#4
@RIERAROO

Gefeliciteerd dat je er vanaf bent!! :P :)

Ik ben ook bij VNN op gesprek geweest, maar ze wilden mij daar op een inname =frequentie van 2,5 uur zetten, en dan zouden ze het gemiddelde uitrekenen. Dat betekende voor mij toen ik elke 100 minuten 6 ml pakte dat ik de eerste dag 9 minus de halve die ze afbouwen dus 8,5 ml per dosis zou moeten pakken!! Dat is veel te veel als je altijd 6 pakt!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."