Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDagboek: ik ga stoppen met roken

Dagboek: ik ga stoppen met roken

262 antwoorden
45 weergaven
18-5-2026
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jesse Pinkvrouw zei:
Baal en faal dag vandaag. Het voelt alsof ik jullie voor de gek aan de houden ben met m’n vorige bericht. Maar ik moet zelf onthouden dat dit een heel groot leerproces is en dat gaat niet zonder slag of stoot.
kop omhoog en door gaan.
Ik moet wel zeggen, een terugslag geeft kapot veel motivatie om door te gaan. Dus dat is goed denk ik
Klik om te vergroten...
Dat is het zeker. Vergeet niet dat de meesten hier zeer eigenwijze hersenpannetjes hebben die soms gewoon doen en ons keihard naaien. Daarna de draad weer oppakken. Dat is wat je kan doen en daarna leren de hersenen eerder te tackelen.

Be like Zanza. Control the mind.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jesse Pinkvrouw zei:
Baal en faal dag vandaag. Het voelt alsof ik jullie voor de gek aan de houden ben met m’n vorige bericht. Maar ik moet zelf onthouden dat dit een heel groot leerproces is en dat gaat niet zonder slag of stoot.
kop omhoog en door gaan.
Ik moet wel zeggen, een terugslag geeft kapot veel motivatie om door te gaan. Dus dat is goed denk ik
Klik om te vergroten...
Trots op jou Pinkie 💜
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#3
Spyro zei:
Trots op jou Pinkie 💜
Klik om te vergroten...
1642277379394.gif
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#4
zoveelste slechte nacht achter de rug.. Sinds ik gestopt ben slaap ik echt barre slecht. Merk dat dat na 9 dagen wel gaat opbreken nu. Ben kapot. Misschien moet ik een mg omlaag, maar denk ook dat ik daar nog niet aan toe ben.
morgen belt de huisarts weer, ga het met haar bespreken. Alle lichamelijke worden zwaar nu
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb mijzelf ook helemaal de gedver gerookt gisteren. Shit happens.

Oppakken wat er op te pakken valt
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#6
MaddMonkey zei:
Ik heb mijzelf ook helemaal de gedver gerookt gisteren. Shit happens.

Oppakken wat er op te pakken valt
Klik om te vergroten...
Oh dat doe ik ook wel. Gaat prima nu, nergens last van. Alleen van het giga slaap te kort
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#7
MaddMonkey zei:
Be like Zanza
Klik om te vergroten...

Je hebt betere adviezen gegeven.

Succes vrouwke @Jesse Pinkvrouw! Je bent kei goed opweg, vandaag weer een nieuwe dag om jezelf trots te maken😘
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#8
ljuv zei:
Je hebt betere adviezen gegeven.
Klik om te vergroten...
Hey! Being like Zanza is een fucking goed advies!
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
MaddMonkey zei:
Dat is het zeker. Vergeet niet dat de meesten hier zeer eigenwijze hersenpannetjes hebben die soms gewoon doen en ons keihard naaien. Daarna de draad weer oppakken. Dat is wat je kan doen en daarna leren de hersenen eerder te tackelen.

Be like Zanza. Control the mind.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:

Of niet en val op je bek
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vandaag was een hele goede dag! Bijna niet aan een sigaret gedacht! Ik ga vanavond slapen zonder pleister in de hoop dat m’n nachtrust wat beter is
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als een roosje geslapen vannacht, hier gaan de pleisters echt af na 9u. Ook vanochtend geen behoefte aan een peuk zonder te pleister. Heb hem wel nog opgeplakt maar het gaat echt goed 😃
Vanmorgen nog even contact gehad met de huisarts en die is ook tevreden dat het zo gaat. Niet druk maken om de terugvallen, het gewoon goed
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jesse Pinkvrouw zei:
Als een roosje geslapen vannacht, hier gaan de pleisters echt af na 9u. Ook vanochtend geen behoefte aan een peuk zonder te pleister. Heb hem wel nog opgeplakt maar het gaat echt goed 😃
Vanmorgen nog even contact gehad met de huisarts en die is ook tevreden dat het zo gaat. Niet druk maken om de terugvallen, het gewoon goed
Klik om te vergroten...
Dat zijn nog eens hele goede berichten, fijn!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jesse Pinkvrouw zei:
Als een roosje geslapen vannacht, hier gaan de pleisters echt af na 9u. Ook vanochtend geen behoefte aan een peuk zonder te pleister. Heb hem wel nog opgeplakt maar het gaat echt goed 😃
Vanmorgen nog even contact gehad met de huisarts en die is ook tevreden dat het zo gaat. Niet druk maken om de terugvallen, het gewoon goed
Klik om te vergroten...
Woehoeee! 🥰🤩
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vandaag overduidelijk lichamelijke verbeteringen vernomen. Met het sporten heb ik echt mega veel uithoudingsvermogen😱 Ik sta echt van mezelf versteld, wat een heeerlijk gevoel zeg.
En misschien een vies dingetje maar ik merk dat mijn tong aan het helen is. Mijn tong was altijd geïrriteerd, erg rood en vlekken erop. Hij word langzaam egaal en mooi rood. Mooi om te zien dat je lichaam echt aan het herstellen is!
Ook is mijn depressie nog steeds veel minder dan het was, bijna niet aanwezig. Je zou bijna denken dat het in verband staat met elkaar 🤔
D
Danny46Lid
01-01-2024, 00:00
#15
De Dunne zei:
Goed besluit zeg! Heel veel succes!! :praying:
Klik om te vergroten...
Knap ik rook van mijn 11de en heb copd dat wil je niet,ben nu pas 46 over 10 jaar loop ik met een zuurstofmasker dus stop ermeee
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#16
Rotjoch zei:
Volgens je sigaretten moet je een jonko roken. Zonder sigaretten natuurlijk
Klik om te vergroten...
Heh?
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#17
2 weken nice! Je zou nu steeds meer gezondheidsvoordelen kunnen merken.

Zo zal je bloedcirculatie steeds beter worden. Ik had altijd vaak koude handen en voeten, daar was dat goed aan te merken. Maar ook met sporten, merk je die vooruitgang.

Jesse Pinkvrouw zei:
Heh?
Klik om te vergroten...

420 blaze it! 🤪💨
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jesse Pinkvrouw zei:
Sinds donderdag ga ik elke dag naar de wc😱 Dat heb ik nog nooit gehad, m’n stoelgang lijkt er steeds beter op te worden. Voor mij was het normaal om 2/3x per week te gaan, maar nu is het elke dag
Klik om te vergroten...
Dit het het soort shit talking waar ik van hou. Goed man!
B
BaapLid
01-01-2024, 00:00
#19
Beetje laat misschien maar misschien voor een nieuwe poging als dat nodig is :) Ik nam altijd kauwgom wanneer ik trek had en vertelde iedereen dat ik was gestopt zodat niemand mij mee vraagt roken op werk of school en diegene mij ook niet zal geven snapje. Met feestjes in het weekend haalde ik dan soms nog klein pakje gold (weinig nicotine) en gaf die aan het eind van de avond weg
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nog steeds standing strong 🥳🥳
Volgende week beginnen met 14mg pleisters

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011...14
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."