#1
Hee,
Ik ben wel eens benieuwd hoe het nu met je gaat? Ik kan mijzelf erg vinden in je verhaal. Ik ben zelf ook ketamine verslaafd, al vanaf de vroege tiener jaren.
Pak hem beet al ruim 12 jaar. De eerste 8 jaar was het voornamelijk nog redelijk gecontroleerd, zover je het gecontroleerd mag noemen. De laatste 4 jaar is het ernstig. Dagen van 10 gram gebruiken is niks geks meer.. alles doet zeer in mijn lichaam, elk orgaan, net zoals jij beschrijft, doet zeer. Lever, nieren, blaas, maag, ribben, rug, maar ook hele heftige darm problemen, ketamine zorgt namelijk ook voor obstipatie. Al hoop ik momenteel dat het de obstipatie is ivm ketamine waar ik last van heb, anders is het een darm tumor (gevoelsmatig)... door het gebruik kan ik de situatie niet goed inschatten, maar goed dat terzijde. Ook heb ik ernstige geheugen klachten, ik herinner me vrij weinig van de laatste 12 jaar, alleen hele ingrijpende dingen, maar ik kan ze niet meer visualiseren, ik weet dat het gebeurd is maar kan het in mijn hoofd niet meer opnieuw "her beleven en terug zien als een filmpje" Gevoelsmatig. Het vernietigd alles, het hele leven wat ik heb mee gemaakt herinner ik me nog amper.. Ik ben nu wel echt op het punt dat ik er klaar mee ben.. echt helemaal klaar! Ik wil niet meer op deze rit verder.. maargoed, het is jouw topic, en ik ben erg benieuwd hoe jij het nu doet. En of je nog clean bent? En of er nog enigzins herstel in zit na zo'n lange tijd ketamine *misbruik*..
Gruutjes
Ik ben wel eens benieuwd hoe het nu met je gaat? Ik kan mijzelf erg vinden in je verhaal. Ik ben zelf ook ketamine verslaafd, al vanaf de vroege tiener jaren.
Pak hem beet al ruim 12 jaar. De eerste 8 jaar was het voornamelijk nog redelijk gecontroleerd, zover je het gecontroleerd mag noemen. De laatste 4 jaar is het ernstig. Dagen van 10 gram gebruiken is niks geks meer.. alles doet zeer in mijn lichaam, elk orgaan, net zoals jij beschrijft, doet zeer. Lever, nieren, blaas, maag, ribben, rug, maar ook hele heftige darm problemen, ketamine zorgt namelijk ook voor obstipatie. Al hoop ik momenteel dat het de obstipatie is ivm ketamine waar ik last van heb, anders is het een darm tumor (gevoelsmatig)... door het gebruik kan ik de situatie niet goed inschatten, maar goed dat terzijde. Ook heb ik ernstige geheugen klachten, ik herinner me vrij weinig van de laatste 12 jaar, alleen hele ingrijpende dingen, maar ik kan ze niet meer visualiseren, ik weet dat het gebeurd is maar kan het in mijn hoofd niet meer opnieuw "her beleven en terug zien als een filmpje" Gevoelsmatig. Het vernietigd alles, het hele leven wat ik heb mee gemaakt herinner ik me nog amper.. Ik ben nu wel echt op het punt dat ik er klaar mee ben.. echt helemaal klaar! Ik wil niet meer op deze rit verder.. maargoed, het is jouw topic, en ik ben erg benieuwd hoe jij het nu doet. En of je nog clean bent? En of er nog enigzins herstel in zit na zo'n lange tijd ketamine *misbruik*..
Gruutjes