Beetje uit nieuwsgierigheid. Wat geeft ketamine jou dat je er zo van in de ban raakt? Ik heb een paar keer ketamine genomen en ik vind het wel leuk, maar ik heb nog nooit een drang gehad om het te nemen. De enige drug waarbij ik wel eens drang heb gevoeld om het te nemen is wiet. En dat was vaak op momenten dat ik mij verveelde of gestrest voelde.
Misschien geen goed advies maar misschien kun je een keer psychedelische paddenstoelen proberen. Ik heb altijd het idee alsof ik dan een soort van therapie sessie krijg ofzo. :P Het geeft mij altijd wel soort van de wil om te veranderen.
In ieder geval voor mij heeft het wel positieve dingen gedaan.
ik gebruikte het omdat ik altijd lichamelijke onrust heb en ook in mijn hoofd, en ketamine verdoofd het echt perfect :P en het nadenken is leuker/interessanter
filosoferen en creatiever nadenken ging beter, maar uiteindelijk werd mijn wereld erg klein en werd ik best wel depressief van de keta + de pijn die ik ervan kreeg, dus ik was er klaar mee na zoveel jaar
ik heb vandaag een onderzoek gedaan naar adhd / add
dat is 10 jaar geleden ook gedaan, maar toen hebben ze me geen behandeling gegeven. mijn behandelaar van nu vind dit erg slecht van mijn hulpverleners vroeger, ik heb nooit goede hulp gekregen, daarom ben ik ook gestopt met de behandelingen vroeger bij ggz.
nu ga ik wel een passende behandeling krijgen voor mijn ADD (eindelijk :P eind goed.. al goed hoop ik.) ik heb al heel mijn leven last van alles
sinds 5 januari ben ik nou clean
![:)]()
en het bevalt me goed, maar ik weet niet zo goed wat ik met de energie aan moet, ik wil graag sporten maar heb op het moment geen inkomen, en kan ook nog niet volledig gaan werken
ik ben bezig met een uitkering uit te vragen maar omdat ik ontslag heb genomen gaat het lastiger. maar ik moest wel ontslag nemen want ik kreeg anders geen vrij voor de behandeling. hierdoor heb ik wel best veel stress en zorgen, want ik heb ook mijn huur die doorgaat :/
ik heb pas over een maand een huisbezoek van iemand van de gemeente, maar ik ga er denk ik morgen heen want dat duurt te lang
maar over mijn blaas trouwens;
in de kliniek kwam er echt heel erg veel zooi uit, gruis en vlokken, en bloed
en dat deed echt f*kking zeer elke keer, maar nu is dat gewoon weg , ik verbaas me er echt over hoe snel dat wegging, na 1 maand niet gebruiken. maar daarmee is mijn blaas nog niet geheeld
ik krijg nu een behandeling van de uroloog
eerst moet ik 3 maanden medicijnen slikken om de blaasspier te ontspannen en abstinent blijven van ketamine. na 3 maanden kan hij mij stroomschoktherapie gaan geven om de verbinding tussen mijn hersenen naar mijn blaasspier te veranderen, ik weet het niet meer precies wat ie zei.
ik slik nu 4 pillen per dag, maar heb nog steeds af en toe pijn , want er blijft vaak plas achter in mijn blaas, wat ik er met heel veel moeite eruit krijg. als ik het erin laat zitten kan ik moeilijker lopen door de pijn. ik kan ook niet echt onverwachtse bewegingen maken of rennen ofzo, dat doet zeer.
en ik moet nog steeds vaak plassen, maar kan het wel langer ophouden door de medicijnen.
het doet nog vaak zeer en ik moet vaak rustig aan doen, ik moet ook vaak dingen afzeggen vanwege mijn blaas
maar ik merk gelukkig wel verbetering
ik hoop dat ik snel iets van medicatie krijg voor mn onrust / add , want ik begin bier veel te chill te vinden, das het enige dat ik nog relaxt kan zitten zonder me schuldig te voelen dat ik zit en rust neem
ik wil echt duizend dingen doen, heb weer goeie energie, maar het kan nog niet qua geld en pijn vaak
en psychidelische paddestoelen :P nou kheb wel s truffels gedaan, vond ik wel chill
heb ook lsd gedaan, vond ik ook chill,
heb laatst 2cb gehaald, die ga ik met mn vriend doen dit jaar als het mooi weer is in de natuur
maar ik heb mn leven al veranderd, die wil had ik al lang :P kheb niet eens zin in drugs bijna, kwil gewoon rust in mn lichaam en hoofd
ik zit weer na te denken over een studie, maar dan moet mijn blaas wel beter worden anders kan ik er niet heen