#1
Niet bedoeld om te zeiken, puur nieuwsgierig, het overgrote deel van gebruikers heeft er geen. maar ik vroeg mij af of je ooit een weegschaal toegepast?
Ik heb lange tijd aardig wat dissociatieven gebruikt, op een gegeven moment was ik één van die cliché figuren die dacht profeet te wezen die de wereld moest redden. Ketamine vond ik altijd wel leuk, vooral voor korte intense tripjes maar mijn dissociatieven gebruik nam pas echt vlucht toen MXE goedkoop op de markt kwam. Voor mij was het ook gewoon een effectief anti depressivum, ik gebruikte het dan ongeveer om de 3 uur zo'n 25mg en dat deed ik soms wel maanden achter elkaar.
Ik ben op een gegeven moment voor mijn gevoel vrij effectief cold turkey af gekickt van opioiden (Heroïne en Fentanyl op dat moment) met behulp van MXE. Iedere dag ook onder invloed van MXE naar school, de supermarkt, ik dronk verder geen alcohol ofso daarvoor was MXE ook surrogaat. Op een gegeven moment droogde MXE op en was 3-MeO-PCP te koop voor dumpprijs.
Ik had gelezen over de waarschuwingen maar hoopte dat het wel mee viel en ik verlangde naar de warme serotonine MeO gloed van MXE. Op 3-MeO-PCP ben ik vervolgens een beetje doorgeslagen en ik heb wel geluk gehad met een open minded en begripvolle omgeving, sociale suïcide schuilt in een klein hoekje wanneer je manisch bent en bovenop de wereld staat.
Ik ben stiekem eigenlijk benieuwd naar hoe je zoveel grammen ketamine per dag bekostigd. Als je dat liever voor je houdt begrijpelijk en even goede vrienden maar dat is in mijn keuzes toch vaak wel bepalend geweest.
Staat ketamine misbruik bekend om hé, je lichaam zal wel even moeten bijkomen vrees ik. :\\
Bij mij liep het ook niet altijd perfect maar het is aanzienlijk positieve vooruitgang.
9 fucking jaar ook joh, dat vliegt niet voorbij na een dagje. Niet te streng zijn voor jezelf.
Terugval is vrij standaard, zolang de intentie en positieve lijn maar aan houdt.
Dat je vertelt dat je Ketamine eerder gebruikte tot aan willekeurige blackout valt natuurlijk wel op, ik hoef het allemaal niet te weten maar dat wekt toch een beetje de indruk dat er iets onderliggend speelt. Ik moet zeggen dat ik mij ook wel heb verbaast over de intense ontwenningsverschijnselen die je beschrijft van ketamine gebruik. Leverschade had ik vrijwel enkel voorbij horen komen in het verleden.
Dat zijn weer 4 dagen extra toch, gewoon lekker turven hoor, ieder dagje is er 1.
Ik geloof ook echt dat een weegschaal kan helpen, dan wordt je onder andere een beetje bewust van je handelen en je inname wat op zijn beurt geleidelijk afbouwen makkelijker maakt. Sleutelpunten scheppen is in ieder geval niet rendabel.
https://www.dx.com/p/50g-0001g-lcd-...electronic-balance-black-2034101#.XMA-kKTgqUk
Succes in ieder geval, kijk inderdaad uit dat je niet gaat inwisselen met andere middelen.
Ik heb geen weegschaal, maar ga er ook geen aanschaffen omdat ik niet te veel gebruikers spullen in mn huis wil hebben liggen :P
Voor de rest hou ik het inderdaad een beetje voor mezelf hoe ik het bekostig, maar ik werk gewoon en vroeger deelden feestvrienden heel veel. En heb n heel goedkoop adresje
Maar eerlijk gezegd denk ik dat deze keta vervuild is, maar ik ga niet op zoek naar betere want dan weet ik weer hoe fijn goeie keta is
Deze werkt amper, maar blijf het toch gebruiken
Het is net als roken dat ik echt aan de handeling verslaafd ben
En ontwenningsverschijnselen had ik niet echt maar last van mn maag en lever en rugpijn enz. Komt waarschijnlijk eerder dan bij iemand anders omdat ik ondergewicht heb.
Blijvende leverschade is er niet, dat is al onderzocht bij me
En de schade aan mijn nieren viel ook nog heel erg mee de laatste keer dat ze de waarden hadden onderzocht, maar ze gaan het straks denk ik wel weer opnieuw bekijken
Maar ik wil nu dus heel graag gewoon weer een gezonde vrouw worden en een normaal leven gaan lijden
Op het moment gebruik ik in de avond 3 gram maar echt het werkt voor geen meter meer dus vind het zo'n zonde van alles, maar het zit zo vast in mijn leven
Maar gelukkig krijg ik nu dus echt goeie langdurige zorg bij n betere instantie