"Avond allemaal!
Even een update,
Gisteren om 11:00 3 ml genomen en om 16:00 3ml.
20 mg diazepam erbij verdeeld over de dag.
Dit doe ik al zo'n 5 dagen met diazepam.
Vannochtend wakker geworden en pas om 16:00 een 3 ml dopje gepakt. De uitwerking was mentaal zo zwaar weer van dat ene dopje, dat ik het nu echt verafschuw en ineens zelfs mijn craving spontaan lijk te negeren jegens de haat om mij zo te moeten voelen. De comedown van de uitwerking van een dopje maakt me extra depressief, loom, slap, geen energie, en neerslachtig.
Heel licht trillerig, klein koortsig gevoel, beetje , zweethandjes.
Ik denk dat ik het zelfs nu bij deze 1e inname houd voor vandaag, en nu cold turkey door ga zetten met diazepam. Ik gebruik nu 5 dagen al 20 mg per dag, nu zit ik op de 15mg vandaag. Hier probeer ik het bij te laten, mocht het niet lukken pak ik nog 5 mg erbij vanavond. Want de afkick verschijnselen van het stoppen met ghb + dia abrupt, dat heb ik er natuurlijk ook nog eens dubbel bij dan.
Morgen wil ik het proberen helemaal zonder G te doen, aangezien ik het nu ook heb gered van 16:00 tm 16:00. 24 uur nu gehad tussen de innames.
Ja ik voel me heel slecht maar nog niet het gevoel dat ik levensbedreigende problemen ga krijgen. Het is puur gwn wat ik hierboven al beschreef een ziek gevoel, gespannen, beetje zweten, onrustig, neerslachtig. Dit noemen ze volgensmij de milde afkick? En heb gelezen dat je onder de 12 ml per dag inprincipe met diazepam het nog zou kunnen redden af te bouwen.
Terug komend op de dia, morgen wil ik zwz niet meer als 15 mg pakken, overmorgen 10, dag erop 5, dag erop 2.5. En klaar ermee, dan mijn lichaam maar volledig laten herstellen weer, hoop dat ik met een paar weken mezelf alweer goed voel.
Ik heb tenslotten wel 5 a 6 maanden lang elke dag 3 dopjes genomen, een enkele x ooit een 4e gedaan maar nooit boven de 13ml per dag te komen.
Ik heb hier gewoon ff een beetje steun nodig. En of ik het allemaal goed doe, naar mijn inziens wel, ik wil gewoon echt geen druppel G meer vandaar dat ik nu cold turkey ga.
Meerdere mensen ervaring met deze manier?
En hoelang voordat ik me weer gewoon mezelf ga voelen?
Mvg,
Double trouble!"
In: GHB probleem !!! Dit zonder 24 uur cyclus, hoe??
1-1-2024