Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn eerste keer was bij mijn ex thuis 6-7 jaar geleden met zijn tweeën op een vrijdagavond. Ik viel binnen 30 minuten in slaap. Vond hij niet zo gezellig. Het was gewoon teveel op een iets te lege maag en tsja ik woog 42 kilo bij een lengte van 183. Hij had me naar bed gedragen en me maar verder laten tukken voor de nacht. Pas later, bij wat lagere doseringen (op feesten) en een wat hoger gewicht voel ik mij vaak zo energiek dat ik wil blijven dansen. Toch lager gaan doseren is t beste denk ik!"
"Casaan zei: Goed punt. Gek hè, dat ik daar dus niet aan dacht. Klik om te vergroten... Lekker bezig"
"Rupsje zei: Behave dan dat de Mirena weer andere stress kan veroorzaken.. zoals hevige pijn aanvallen. Ik heb de eerste weken op Tramadol geleefd (zelf medicatie) omdat ik simpelweg niet meer normaal kon functioneren door de extreme pijn. Normale medicatie hielp niet, niet eens een cocktail aan pillen. Leek alsof ik constant een kind moest baren, en ik heb nog steeds pijn wat lijkt op weeën af en toe tijdens de menstruatie. Is geloof ik pas na 2,5 jaar een beetje minder geworden, maar nog steeds aanwezig. Het enige voordeel is dat je nergens meer aan hoeft te denken (mits in een vaste relatie), en je menstruatie kan wegvallen. Ben zelf blij dat ik wel nog "spotting" heb tijdens de menstruatie, zodat ik nog wel elke maand weet dat ik niet perongeluk toch zwanger ben geraakt. Maar verder echt alleen maar ellende mee gehad.. ken veel meiden die 'm er na een paar maanden uit hebben laten halen. Inderdaad: door de pijn. Die van mij mag er in september uit, en hij komt er ook never nooit meer in. Ik ga lekker voor een implanon! Geen pijn, geen gedoe met pillen, en 3 jaar beschermd. Misschien voor anoniempje hier ook een tip..? Klik om te vergroten... Had werkelijk nog nooit van implanon gehoord! Even opgezocht dus. Ben wel benieuwd hoe hij je straks bevalt, dus misschien wil je dat tegen die tijd met me delen. Ben zelf na het stoppen van de pil een jaar geleden nooit meer ongesteld geworden helaas dus ik wacht eerst ff af tot dat weer beetje op de rit is. Implanon lijkt mij dan eventueel nog wel wat. Lekker offtopic sorry"
"Als je niet voorheen al een flinke kronkel in de bovenkamer hebt zitten, zal je van drugsgebruik niet veranderen in een massamoordenaar. Maar als je al extreme denkwijzen hebt, kan drugs diegene wel extra gevaarlijk maken denk ik. Zelfde met doping. Van dopinggebruik word je geen topsporter, maar veel topsporters gebruiken het wel om nog beter te willen presteren. En verder is men natuurlijk altijd geneigd om vingers te wijzen in dergelijke situaties en alles simpel te willen verklaren."
"Meneer Koekepeer zei: Om nog beter te *kunnen* presteren Klik om te vergroten... Ja"
"Lalaland zei: Waaaah ik was mijn wachtwoord vergeten + een enorme terugval en allerlei problemen, het gaat in ieder geval niet goed.. Ik ben eerlijk gezegd maar 3 maanden clean geweest. Tot ik ging feesten en toch weer een puntje had gedaan. Daarna hield ik mezelf nog wel even in bedwang en haalde ik het niet zelf. Maar het is er weer ingeslopen. In deze tijd heb ik wel een baan gevonden die ik nu nog heb En toen kwamen de blaasproblemen.. Ze hebben laatst met een camera in mijn blaas gekeken, er zit 1 grote rode ontsteking in, en wat beginnende zweertjes Wat ik eraan kon doen werd me niet verteld. Maar t gekke is, dat ik sinds n paar dagen iets minder last heb van mn blaas Ik slik elke dag naast mijn normale voeding vit c tabletten, drink zoveel mogelijk, en heb op internet medicijnen gevonden (ik kan even niet terug vinden waar en hoe ) maar het zijn in ieder geval probitica. Ik heb maar een maatschappelijk werker aan de haak geslagen, de afspraak is vrijdag. Maar qua verslavingszorg duurt het nog even.. Ik zit nu op 3 gram per dag bijna, alhoewel het me laatst 4 dagen is gelukt clean te blijven maarja.. Klik om te vergroten... Top dat je een baan hebt, geeft je hopelijk wat nodige afleiding. Wees trots dat je 3 maanden clean was, je lichaam was je dankbaar! Vertrouw erop dat je dit record kan verbreken. In ieder geval ben je alweer een wachtwoord verder naar hersteldenken"
"Hoe gaat het nu met je? Hopelijk voel je je wat beter. Misschien helpt het om het spul toch niet in je eigen huis te hebben liggen. In een craving pak je dan zoveel sneller uit opwelling, terwijl als er een dag (besteltijd) overheen zou gaan de druk er al af is. Ook een fietstocht naar vriendinnen of ouders huis is t m vaak al niet waard. 3mmc moet ik ook echt niet in huis meer hebben liggen. Heb t in een tasje in kist met oude spullen van mij bij mijn ouders liggen. En gebruikte eerder ook wel in periodes 2 keer per week. Nu 1 keer per maand. M'n beste vriend heeft weer zijn coke in mijn huis liggen omdat hij het anders gedurende de week opmaakt. Ik zit er niet aan omdat t niet van mij is en ik geen nummer heb van een dealer om het opnieuw bij te bestellen als ik t op zou maken. (Hij is degene die altijd alles regelt). Zo nu en dan koopt hij dus alsnog wel wat voor zichzelf voor een avond bij z'n dealer, maar hij zegt dat die stap toch groter is dan wanneer het gewoon in je huis ligt en hij het daarom nu ook een stuk minder gebruikt."
"Alcohol, tabak, sos, pep, mdma poeder, xtc, 3mmc en 2c-e (nog nooit geprobeerd) Ik heb extra sos in huis liggen van een vriend omdat hij het lastig vindt om het in huis te hebben liggen (en er vanaf te blijven)."
"Mannen hebben gemiddeld een lager vet% en meer spiermassa dan vrouwen. Als een man en een vrouw hetzelfde wegen, heb ik vaak het idee dat een vrouw toch echt minder mdma kan hebben (voor eenzelfde effect.) Ben benieuwd of er onderzoeken naar zijn."
"Dit zegt spuitenenslikken: vrouwen reageren anders op XTC dan mannen. Waarom? Dat weten we niet precies. Maar het is wel klinisch aangetoond. Ook duurt het langer voor het ‘t lichaam uit is. Omdat vrouwen zachte boobs en billen hebben, bestaat hun lichaam relatief uit meer vet. Hierdoor is het vochtvolume lager, waardoor MDMA zich over een minder groot volume kan verdelen. En loopt de concentratie MDMA in het bloed sneller op. Hmm Meer spieren =meer vocht= lagere concentratie MDMA ? Spierweefsel bevat meer vocht.."