Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"3.5 gram lijkt eerder op een microdosis dan een trip, maar er is uiteraard nooit iets mis met laag beginnen. Ik zou alleen niet zeggen dat je hierdoor een goede kennismaking gaat krijgen met psilocybine, waarschijnlijk amper tot geen visuele storingen maar wel het vrolijke truffelgevoel en verbondenheid met de natuur. Hoe dan ook, veel plezier."
"Toch wel een vrij rans plaatje"
"Het mycelium ziet er wat mij betreft nog gezond uit. Ik weet niet precies waardoor de paddo's niet meer groeien maar mijn mycelium zag er soortgelijk uit, ook met blue bruising, en daar heb ik gister met vrienden heerlijk op zitten trippen. Wat mij betreft dus niet weggooien maar misschien wel even opnieuw soaken."
"1. Tabak (word ik snel misselijk van en zoveel wiet in Nederland word er aan weggegooid door het te mengen, alhoewel dat een kwestie van smaak is.) 2. Methylfenidaat (teveel misbruikt, voelde geen fijne effecten meer en sindsdien redelijk klaar met oppeppers.) 3. MDMA (het gevoel van MDMA vind ik heerlijk maar ook door overmatig gebruik een beetje verneukt, verder vind ik het nooit fijn om vrienden aan de MDMA te zien omdat ze dat altijd zo anders zijn en net iets te liefhebbend.) 4. Speed (Ik haat dit niet zozeer maar er zijn naar mijn mening veel interessantere middelen.) 5. Hasj (Ik heb nog nooit goed iets gevoelt van hasj omdat je het altijd moet Tabak moet mengen en daar word ik snel misselijk van, ben wel benieuwd naar een goede manier om hasj puur te roken want ik wil het nog niet volledig afschrijven.)"
"Ik weet niet of je nogsteeds opzoek bent naar advies voor drugs om te proberen maar ik kan zelf altijd heel erg genieten van een paar goede scheppen ket. Echter zou ik dit niet voor het eerst op een feest proberen want Ket op feestjes is niet iederen zn roeping."
"Als je een half uur naar iets opzoek bent terwijl je na 5 minuten al niet meer weet waarnaar."
"Hoe staat het er nu mee?"
"Daarnaast is bijnevelen en dagelijks luchten met die zakken niet perse nodig naar ervaring, maar neem dat niet als absolute waarheid, ik ben zelf ook nog noobnoob"
"Ik zou wachten tot de hoedjes openbreken en de vliesjes loslaten, daarnaast is het geen ramp om ze een dagje of 2 langer te laten staan, of ze verspreid over een paar dagen te oogsten. Zorg er alleen dan wel voor dat je het niet te lang rekt en alles wegplukt voordat je de kit in water zet omdat het anders kan gaan rotten. Ook is de maat van de paddo's naar eigen ervaring een beetje karig in de 1e flush dus ook geen reden tot zorg. Trip ze <3"
"Rebell zei: Ja dus dan moet een navigatiesysteem ook verboden worden want dat leidt ook af of kinderen achter in de auto die ruzie krijgen zijn nog gevaarlijker. Geen reclameborden meer langs de weg. Dus vanaf nu moet het ook verboden zijn om kinderen te vervoeren in de auto dat is levensgevaarlijk!! Klik om te vergroten... ja sorry maar wat een afgrijselijk arugument, onder invloed rijden heeft geen toegevoegde waarde in de auto, misschien dat je het leuk vind maar dingen als navnav's wijzen je de route, en kinderen in de auto.. ja.. is gewoon handig om ze te mogen vervoeren weetje.."