#1
Heb je nog steeds zoveel last? @Lalaland
Heb mijn hele leven al last van die symptomen zonder drugs, slechte vocht balans en vaak moeten pissenhet is een wonder die klachten zo kort hebben geduurd, maar ik heb zoveel nare foto's gemaakt van die gore shit uit mijn blaas,
en ik kijk daar expres af en toe naar, zodat het doordringt wat ketamine met je doet,
en op dit moment heb zie ik steeds meer mensen met ketamine beginnen en het steeds meer doen
ik vertel ze gewoon al die dingen die ik mee heb gemaakt, maar ze moeten het zelf meemaken blijkbaar. maar daar ga ik niet meer mee om dan :/
ik werd opgeroepen om een echo van mijn nieren te maken vorige week, was wel raar met die corona tent van te voren
heb voor de zekerheid een mondkapje opgedaan
en vandaag zei de uroloog dat er niks te zien was op de echo, dus ik kon stoppen met oxybutinine,
waar ik echt vervelende bijwerkingen van kreeg; superdroge mond, extreem droge handen, ze werden helemaal wit en scheurden
en ik kreeg meer psoriasis over mn gezicht en lichaam, en wel meer puisten gekregen bleh, maar dat ik minder pijn kreeg woog zeker wel op tegen dat
hoop echt dat het daaraan lag in ieder geval
De roes, de k-hole, de hallucinaties, zweven alsof je in een achtbaan zit, de werkingsduur waardoor je het makkelijk ff snel kan nemen, gewoon prima kunnen slapen achteraf, geen kater hebben, langer uit kunnen houden op raves, verlengt de effecten van vele andere drugs in combi, mellow afteren, de ketwalk,Watis er zo boeiend aan keta dat je er aan verslaafd kan raken???
3mg ket? Wat is daar het nut van?en wat is microdoseren dan? ja ik heb het topic gelezen... 3mg?
Trust me, wat je nu benoemt als blaasklachten komt in de verste verte nog niet eens in de buurt van wat keta met je blaas en nieren kan doen.van pep krijg ik ook blaaslklachten echt omde 10 min moet je dan zeiken voor een paar dagen. druigs is troep voor je kidneys etc
Dat was wel ΓΌber goeie ket dan. 2mg is heel erg weinig.had een keer 2mg keta op en voelde als 2 biertjes
ik vond toen ik puber was het heel interessant die duistere maar heel veilige warme heel veel nikszeggende trip die me vooral geruststelde? maar later voelde ik alleen nog vooral de verdovende werking door de tolerantie en dat vond ik chill, want het was alcohol zonder alcohol te drinken :P uiteindelijk ging m'n gebruik lang goed, tot ik steeds meer verslaafd raakte en ook uiteindelijk soort van vluchtte in de verdoving die ik van de ketamine kreeg. ik vond het handig dat het kort duurde en ik niet steeds naar de wc hoefde zoals met drank. het ging zo lang goed dat ik dacht dat ik immuum was in die domme keta trip die ik had en ik wilde maar meer en meer omdat ik niet meer eruit kon komen door vanallesWatis er zo boeiend aan keta dat je er aan verslaafd kan raken??? ik lees dat je gaat hallicuneren etc.. wat is hier leuk aan?
en wat is microdoseren dan? ja ik heb het topic gelezen... 3mg?
van pep krijg ik ook blaaslklachten echt omde 10 min moet je dan zeiken voor een paar dagen. druigs is troep voor je kidneys etc
had een keer 2mg keta op en voelde als 2 biertjes
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."