Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums9 jaar lang Ketamine verslaving

9 jaar lang Ketamine verslaving

106 antwoorden
36 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb je nog steeds zoveel last? @Lalaland
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#2
Watis er zo boeiend aan keta dat je er aan verslaafd kan raken??? ik lees dat je gaat hallicuneren etc.. wat is hier leuk aan?
en wat is microdoseren dan? ja ik heb het topic gelezen... 3mg?

van pep krijg ik ook blaaslklachten echt omde 10 min moet je dan zeiken voor een paar dagen. druigs is troep voor je kidneys etc

had een keer 2mg keta op en voelde als 2 biertjes
L
LalalandLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee ik heb niet meer zoveel of zovaak last als eerst sinds de lasering van mijn blaas! 😁

Ik heb nog wel soms last als ik alcohol drink of (dex)amfetamine doe, omdat dat vochtafdrijvend werkt en het voelt dan alsof mn blaas te droog is en de littekens gedeeltelijk bloot liggen ofzoiets πŸ˜΅β€πŸ’«
Ik probeer nog steeds de hele dag genoeg te drinken, merkte dat ik beter drink als ik n heel groot glas heb met ranja en n rietje ipv 'duur' drinken πŸ˜…
Maar elke keer
Dan raak ik wel n beetje in paniek denkend alles weer langzaam opnieuw te krijgen en alle pijnlijke onderzoeken weer te moeten

Ik heb 16 november bij mijn uroloog controle gehad, ik heb toen het inwendige blaas onderzoek afgewezen om met camera in mijn blaas te kijken omdat ik dat echt heel erg pijnlijk vond, dat was gelukkig geen probleem. Ik wil dat over langere tijd misschien wel doen
Ik moest ook plassen om te kijken hoeveel ik met een volle blaas plaste. Ik moest wel plassen maar had nog niks gedronken die ochtend, maar eerst kon ik max 100ml tot 150ml in mn blaas hebben.
Dat was nu 200ml, dat is best weinig voor iemand van mijn leeftijd vond mijn uroloog, maar ik had gewoon nog niet gedronken en ook niet voor ik ging slapen πŸ˜… zal het zelf nog eens nakijken thuis

Mijn uroloog en mijn blaas zijn trouwens te zien in het onderzoek waar ik aan mee werk , was wel gek om het zo te zien toen ik net voor t eerst t bekeek , dan lijkt het allemaal veel 'echter' πŸ˜΅β€πŸ’«
Dit is de link naar het onderzoek:
Blaas klachten ketamine Eenvandaag Avrotros
W
WAZALid
01-01-2024, 00:00
#4
Lalaland zei:
het is een wonder die klachten zo kort hebben geduurd, maar ik heb zoveel nare foto's gemaakt van die gore shit uit mijn blaas,
en ik kijk daar expres af en toe naar, zodat het doordringt wat ketamine met je doet,
en op dit moment heb zie ik steeds meer mensen met ketamine beginnen en het steeds meer doen
ik vertel ze gewoon al die dingen die ik mee heb gemaakt, maar ze moeten het zelf meemaken blijkbaar. maar daar ga ik niet meer mee om dan :/

ik werd opgeroepen om een echo van mijn nieren te maken vorige week, was wel raar met die corona tent van te voren
heb voor de zekerheid een mondkapje opgedaan
en vandaag zei de uroloog dat er niks te zien was op de echo, dus ik kon stoppen met oxybutinine,
waar ik echt vervelende bijwerkingen van kreeg; superdroge mond, extreem droge handen, ze werden helemaal wit en scheurden
en ik kreeg meer psoriasis over mn gezicht en lichaam, en wel meer puisten gekregen bleh, maar dat ik minder pijn kreeg woog zeker wel op tegen dat
hoop echt dat het daaraan lag in ieder geval
Klik om te vergroten...
Heb mijn hele leven al last van die symptomen zonder drugs, slechte vocht balans en vaak moeten pissen
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#5
WAZA zei:
Watis er zo boeiend aan keta dat je er aan verslaafd kan raken???
Klik om te vergroten...
De roes, de k-hole, de hallucinaties, zweven alsof je in een achtbaan zit, de werkingsduur waardoor je het makkelijk ff snel kan nemen, gewoon prima kunnen slapen achteraf, geen kater hebben, langer uit kunnen houden op raves, verlengt de effecten van vele andere drugs in combi, mellow afteren, de ketwalk,

Ik kan zo nog wel ff doorgaan hoor.

WAZA zei:
en wat is microdoseren dan? ja ik heb het topic gelezen... 3mg?
Klik om te vergroten...
3mg ket? Wat is daar het nut van?

WAZA zei:
van pep krijg ik ook blaaslklachten echt omde 10 min moet je dan zeiken voor een paar dagen. druigs is troep voor je kidneys etc
Klik om te vergroten...
Trust me, wat je nu benoemt als blaasklachten komt in de verste verte nog niet eens in de buurt van wat keta met je blaas en nieren kan doen.

K-cramps en het aantasten van je blaaswand, zijn echt serieuze klachten. Met de meest helse pijnen en eventueel verwijderen van je blaas tot gevolg (en de rest van je leven, met een katheter doorbrengen)

WAZA zei:
had een keer 2mg keta op en voelde als 2 biertjes
Klik om te vergroten...
Dat was wel ΓΌber goeie ket dan. 2mg is heel erg weinig.
L
LalalandLid
01-01-2024, 00:00
#6
WAZA zei:
Watis er zo boeiend aan keta dat je er aan verslaafd kan raken??? ik lees dat je gaat hallicuneren etc.. wat is hier leuk aan?
en wat is microdoseren dan? ja ik heb het topic gelezen... 3mg?

van pep krijg ik ook blaaslklachten echt omde 10 min moet je dan zeiken voor een paar dagen. druigs is troep voor je kidneys etc

had een keer 2mg keta op en voelde als 2 biertjes
Klik om te vergroten...
ik vond toen ik puber was het heel interessant die duistere maar heel veilige warme heel veel nikszeggende trip die me vooral geruststelde? maar later voelde ik alleen nog vooral de verdovende werking door de tolerantie en dat vond ik chill, want het was alcohol zonder alcohol te drinken :P uiteindelijk ging m'n gebruik lang goed, tot ik steeds meer verslaafd raakte en ook uiteindelijk soort van vluchtte in de verdoving die ik van de ketamine kreeg. ik vond het handig dat het kort duurde en ik niet steeds naar de wc hoefde zoals met drank. het ging zo lang goed dat ik dacht dat ik immuum was in die domme keta trip die ik had en ik wilde maar meer en meer omdat ik niet meer eruit kon komen door vanalles
ik hoop iig dat jij het niet boeiend gaat vinden nu om verslaafd te raken aan keta, hallucineren is een deel van keta, maar ja beter lees je meer over trippen als je dat zo niet leuk vind? :P

maar om de 10 minuten zeiken van pep druigssss is niet goed. misschien drink je te weinig, dan moet je meer plassen omdat er dan meer geconcentreerde bacterien in je blaas zitten waarvan je blaas zegt DIT moet er echt uit, maar als er te weinig vocht in je lichaam zit of idd wat je zegt slechte vochthuishouding in je lichaam dan zal het er niet meer uit kunnen, maar dan wil je blaas er nog steeds vanaf. dan krijg je steeds het gevoel dat je moet plassen. maar met bier drinken is dit dan een ander verhaal dan met pep. maar met pep(en andere drugs) ben je vatbaarder voor ontstekingen en ook oa aan je blaas
drugs is zoiezo troep voor je nieren, ook voor je lever en vanalles,

maar 3mg ik denk dat als ik dat heb getypt ik 3 gram bedoelde. ik deed niet aan microdoseren ofzo
L
LalalandLid
01-01-2024, 00:00
#7
maar als je nog nooit keta hebt gebruikt kan dat superheftig aan komen zelfs 1 puntje dus ja microdoseren kan, maar eigenlijk zou je het altijd bij dat moeten laten en dan ook het tijdsbestek ertussen heel erg strikt aanhouden ofzo, lijkt me dan wel een veilig gebruik (niet voor mij ofzo :P )
net zoals de behandeling van depressies met ketamine , da's dan meer microdosering, kan je ook hard van gaan. of int ziekenhuis als ze je platspuiten maybe

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."