#1
Ik zal het wel zien of het voor herhaling vatbaar is. Al doende leert men. Zoals ik ook niet meer snuif wegens slecht effect en zo leren we telkens iets opnieuw af of juist nietHoezo niet?
Ik zal het wel zien of het voor herhaling vatbaar is. Al doende leert men. Zoals ik ook niet meer snuif wegens slecht effect en zo leren we telkens iets opnieuw af of juist nietHoezo niet?
Ben wel al bezig van 15u30 dus 2.200g in totaal en aangezien ik altijd hoog moet doseren vind ik dit nog redelijkDoe effe normaal eigenlijk.
Je nam eerder al 550mg, daarna 750mg en nu zou je met een tussenpauze van amper 2u ALWEER bijpakken?
DAT HEEFT TOTAAL GEEN NUT.
Zal toch niet doodvallen hoop ikBen wel al bezig van 15u30 dus 2.200g in totaal en aangezien ik altijd hoog moet doseren vind ik dit nog redelijk
Zie je eerdere postIk zal het wel zien of het voor herhaling vatbaar is. Al doende leert men. Zoals ik ook niet meer snuif wegens slecht effect en zo leren we telkens iets opnieuw af of juist niet
Dit leek een goed voornemen.Heb gisteren avond weer 5 gram gebruikt! Heb er genoeg van! Heb mij voorgenomen om volledig te stoppen! Genoeg is genoeg! Kan mijn geld voor betere dingen gebruiken. Hopelijk
Maar dit heb je nu al bewezen dat je dat niet lukt. Stop met valse beloftes aan jezelf, met het bedenken van uitvluchten om hulp te zoeken, met redenen waarom nog een (of drie) bommetje(s) wel kunnen en met afzwakken van 'ik ga stoppen' naar 'nu minimaal 5 dagen niet'. Je gebruikte toch al nog maar 2 dagen per week? Dat was dus al 5 dagen niet.Ik doe het op karakter. En op mijn eigen het zal en moet mij lukken
Jij vindt het redelijk dat je jezelf goedpraat dat 2,2gram op 4u meevalt? Jezus.Ben wel al bezig van 15u30 dus 2.200g in totaal en aangezien ik altijd hoog moet doseren vind ik dit nog redelijk
Ik doe het zonder hulp. Op mijn eigen ik weet als ik echt iets wil ik het hoe dan ook doe! Ben maar sinds een aantal weken redelijk intensief wel in grote hoeveelheden bezig. Pakt een week of 3. 3 dagen per week. En daarna neem ik altijd slaapmedicatie want slapen is belangrijk en wil geen psychose of dergelijke ontwikkelen1. Je bent niet LICHT verslaafd;
2. Gooi die 2 gram weg;
3. Zoek hulp.
Pakt toch een goede 50 gram denk ik zonder overdrijven. Kan mijn uitreksels van de vendor laten zien waneer en hoeveel ik besteld hebIk doe het zonder hulp. Op mijn eigen ik weet als ik echt iets wil ik het hoe dan ook doe! Ben maar sinds een aantal weken redelijk intensief wel in grote hoeveelheden bezig. Pakt een week of 3. 3 dagen per week. En daarna neem ik altijd slaapmedicatie want slapen is belangrijk en wil geen psychose of dergelijke ontwikkelen
Gooi het nou gewoon weg. Jij kunt het niet in huis hebben zonder dat je het uiteindelijk toch gaat gebruiken.Heb daarnet mijn bommetje genomen enkel maar hyperventileren en paranoia tot en met nu moet ik er echt mee stoppen heb er totaal niks aan! Nog 2 gram over voor hopelijk nooit meer!
Je leeft hier en nu. Niet morgen.En ja ik ben licht verslaafd maar heb wel karakter en ben een doorzetter en dat ga ik ook bewijzen vanaf morgen! Beloofd!
Dus hup, geef die doorzetter in je een schop onder zijn reet en volg deze drie stappen op. Zet je ego en je zogenoemde 'op karakter' aan de kant want daarmee ga je het niet redden. En je gaat het ook niet redden zolang je de 3-CMC nog in huis hebt.1. Je bent niet LICHT verslaafd;
2. Gooi die 2 gram weg;
3. Zoek hulp.
Dit heb je afgelopen week al minimaal één keer gezegd, mogelijk vaker.Ik doe het zonder hulp. Op mijn eigen ik weet als ik echt iets wil ik het hoe dan ook doe!
Daden zeggen meer dan woorden. Je vertelt het allemaal mooi, maar je handelt er voor geen meter naar.Ben maar sinds een aantal weken redelijk intensief wel in grote hoeveelheden bezig. Pakt een week of 3. 3 dagen per week.
Een ander verslavend middel nemen om het ene verslavende middel te dempen. Top!En daarna neem ik altijd slaapmedicatie want slapen is belangrijk en wil geen psychose of dergelijke ontwikkelen
2 verslavingen voor de prijs van één!En daarna neem ik altijd slaapmedicatie want slapen is belangrijk en wil geen psychose of dergelijke ontwikkelen
Ik voel niks meer van positieve effecten dus waarom zou ik het dan blijven nemen? Het is mij wel duidelijk nu! Genoeg is genoegDit heb je afgelopen week al minimaal één keer gezegd, mogelijk vaker.
Daden zeggen meer dan woorden. Je vertelt het allemaal mooi, maar je handelt er voor geen meter naar.
Een ander verslavend middel nemen om het ene verslavende middel te dempen. Top!
Ik wissel af zopiclone met diazepam2 verslavingen voor de prijs van één!
Als het op is ben ik sowieso niet meer van plan te bestellen.deze maand toch nietDit heb je afgelopen week al minimaal één keer gezegd, mogelijk vaker.
Daden zeggen meer dan woorden. Je vertelt het allemaal mooi, maar je handelt er voor geen meter naar.
Een ander verslavend middel nemen om het ene verslavende middel te dempen. Top!
Heb dan ook bewust niks in huis anders zou het misschien anders uitdraaienSindsdien niet meer gebruikt
Ook dit zei je eerder van de week ook al. Als je doed wat je deed krijg je wat je kreeg.Ik voel niks meer van positieve effecten dus waarom zou ik het dan blijven nemen? Het is mij wel duidelijk nu! Genoeg is genoeg
Dus?Ik wissel af zopiclone met diazepam
Succes. Waarom nu die 2 gram niet weggooien als je het toch niet wil gebruiken?Als het op is ben ik sowieso niet meer van plan te bestellen.deze maand toch niet
Wat achter de hand houden voor noodgevallen is nooit een slecht ideeOok dit zei je eerder van de week ook al. Als je doed wat je deed krijg je wat je kreeg.
Dus?
Succes. Waarom nu die 2 gram niet weggooien als je het toch niet wil gebruiken?
Omdat ohja, verslaafd.
Je weet nooit hoe dit uitdraait of aflooptWat achter de hand houden voor noodgevallen is nooit een slecht idee
Deze hele post is een slecht idee. Ik heb genoeg noodgevallen gekend, en niet één waarbij ik dacht 'goh, nu heb ik echt 2 gram 3CMC nodig!'.Wat achter de hand houden voor noodgevallen is nooit een slecht idee
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."