Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3cmc snuiven geen effect! Grote dosis bommetje wel effect

3cmc snuiven geen effect! Grote dosis bommetje wel effect

217 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#1
tequilavodka zei:
Hoezo niet?
Klik om te vergroten...
Ik zal het wel zien of het voor herhaling vatbaar is. Al doende leert men. Zoals ik ook niet meer snuif wegens slecht effect en zo leren we telkens iets opnieuw af of juist niet
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#2
CuriousExplorer zei:
Doe effe normaal eigenlijk.

Je nam eerder al 550mg, daarna 750mg en nu zou je met een tussenpauze van amper 2u ALWEER bijpakken?



DAT HEEFT TOTAAL GEEN NUT.
Klik om te vergroten...
Ben wel al bezig van 15u30 dus 2.200g in totaal en aangezien ik altijd hoog moet doseren vind ik dit nog redelijk
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#3
tequilavodka zei:
Ben wel al bezig van 15u30 dus 2.200g in totaal en aangezien ik altijd hoog moet doseren vind ik dit nog redelijk
Klik om te vergroten...
Zal toch niet doodvallen hoop ik
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#4
tequilavodka zei:
Ik zal het wel zien of het voor herhaling vatbaar is. Al doende leert men. Zoals ik ook niet meer snuif wegens slecht effect en zo leren we telkens iets opnieuw af of juist niet
Klik om te vergroten...
Zie je eerdere post
tequilavodka zei:
Heb gisteren avond weer 5 gram gebruikt! Heb er genoeg van! Heb mij voorgenomen om volledig te stoppen! Genoeg is genoeg! Kan mijn geld voor betere dingen gebruiken. Hopelijk
Klik om te vergroten...
Dit leek een goed voornemen.
tequilavodka zei:
Ik doe het op karakter. En op mijn eigen het zal en moet mij lukken
Klik om te vergroten...
Maar dit heb je nu al bewezen dat je dat niet lukt. Stop met valse beloftes aan jezelf, met het bedenken van uitvluchten om hulp te zoeken, met redenen waarom nog een (of drie) bommetje(s) wel kunnen en met afzwakken van 'ik ga stoppen' naar 'nu minimaal 5 dagen niet'. Je gebruikte toch al nog maar 2 dagen per week? Dat was dus al 5 dagen niet.

Bel morgen zodra je wakker bent de huisarts. Vraag hulp.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#5
tequilavodka zei:
Ben wel al bezig van 15u30 dus 2.200g in totaal en aangezien ik altijd hoog moet doseren vind ik dit nog redelijk
Klik om te vergroten...
Jij vindt het redelijk dat je jezelf goedpraat dat 2,2gram op 4u meevalt? Jezus.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mevrouw Pløp zei:
1. Je bent niet LICHT verslaafd;
2. Gooi die 2 gram weg;
3. Zoek hulp.
Klik om te vergroten...
Ik doe het zonder hulp. Op mijn eigen ik weet als ik echt iets wil ik het hoe dan ook doe! Ben maar sinds een aantal weken redelijk intensief wel in grote hoeveelheden bezig. Pakt een week of 3. 3 dagen per week. En daarna neem ik altijd slaapmedicatie want slapen is belangrijk en wil geen psychose of dergelijke ontwikkelen
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#7
tequilavodka zei:
Ik doe het zonder hulp. Op mijn eigen ik weet als ik echt iets wil ik het hoe dan ook doe! Ben maar sinds een aantal weken redelijk intensief wel in grote hoeveelheden bezig. Pakt een week of 3. 3 dagen per week. En daarna neem ik altijd slaapmedicatie want slapen is belangrijk en wil geen psychose of dergelijke ontwikkelen
Klik om te vergroten...
Pakt toch een goede 50 gram denk ik zonder overdrijven. Kan mijn uitreksels van de vendor laten zien waneer en hoeveel ik besteld heb
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#8
tequilavodka zei:
Heb daarnet mijn bommetje genomen enkel maar hyperventileren en paranoia tot en met nu moet ik er echt mee stoppen heb er totaal niks aan! Nog 2 gram over voor hopelijk nooit meer!
Klik om te vergroten...
Gooi het nou gewoon weg. Jij kunt het niet in huis hebben zonder dat je het uiteindelijk toch gaat gebruiken.
tequilavodka zei:
En ja ik ben licht verslaafd maar heb wel karakter en ben een doorzetter en dat ga ik ook bewijzen vanaf morgen! Beloofd!
Klik om te vergroten...
Je leeft hier en nu. Niet morgen.
Mevrouw Pløp zei:
1. Je bent niet LICHT verslaafd;
2. Gooi die 2 gram weg;
3. Zoek hulp.
Klik om te vergroten...
Dus hup, geef die doorzetter in je een schop onder zijn reet en volg deze drie stappen op. Zet je ego en je zogenoemde 'op karakter' aan de kant want daarmee ga je het niet redden. En je gaat het ook niet redden zolang je de 3-CMC nog in huis hebt.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#9
tequilavodka zei:
Ik doe het zonder hulp. Op mijn eigen ik weet als ik echt iets wil ik het hoe dan ook doe!
Klik om te vergroten...
Dit heb je afgelopen week al minimaal één keer gezegd, mogelijk vaker.
tequilavodka zei:
Ben maar sinds een aantal weken redelijk intensief wel in grote hoeveelheden bezig. Pakt een week of 3. 3 dagen per week.
Klik om te vergroten...
Daden zeggen meer dan woorden. Je vertelt het allemaal mooi, maar je handelt er voor geen meter naar.
tequilavodka zei:
En daarna neem ik altijd slaapmedicatie want slapen is belangrijk en wil geen psychose of dergelijke ontwikkelen
Klik om te vergroten...
Een ander verslavend middel nemen om het ene verslavende middel te dempen. Top!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
tequilavodka zei:
En daarna neem ik altijd slaapmedicatie want slapen is belangrijk en wil geen psychose of dergelijke ontwikkelen
Klik om te vergroten...
2 verslavingen voor de prijs van één!
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mevrouw Pløp zei:
Dit heb je afgelopen week al minimaal één keer gezegd, mogelijk vaker.

Daden zeggen meer dan woorden. Je vertelt het allemaal mooi, maar je handelt er voor geen meter naar.

Een ander verslavend middel nemen om het ene verslavende middel te dempen. Top!
Klik om te vergroten...
Ik voel niks meer van positieve effecten dus waarom zou ik het dan blijven nemen? Het is mij wel duidelijk nu! Genoeg is genoeg
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#12
dupont zei:
2 verslavingen voor de prijs van één!
Klik om te vergroten...
Ik wissel af zopiclone met diazepam
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mevrouw Pløp zei:
Dit heb je afgelopen week al minimaal één keer gezegd, mogelijk vaker.

Daden zeggen meer dan woorden. Je vertelt het allemaal mooi, maar je handelt er voor geen meter naar.

Een ander verslavend middel nemen om het ene verslavende middel te dempen. Top!
Klik om te vergroten...
Als het op is ben ik sowieso niet meer van plan te bestellen.deze maand toch niet
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#14
*klikt op topic niet meer volgen*

Joeee
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#15
tequilavodka zei:
Sindsdien niet meer gebruikt
Klik om te vergroten...
Heb dan ook bewust niks in huis anders zou het misschien anders uitdraaien
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#16
tequilavodka zei:
Ik voel niks meer van positieve effecten dus waarom zou ik het dan blijven nemen? Het is mij wel duidelijk nu! Genoeg is genoeg
Klik om te vergroten...
Ook dit zei je eerder van de week ook al. Als je doed wat je deed krijg je wat je kreeg.
tequilavodka zei:
Ik wissel af zopiclone met diazepam
Klik om te vergroten...
Dus?
tequilavodka zei:
Als het op is ben ik sowieso niet meer van plan te bestellen.deze maand toch niet
Klik om te vergroten...
Succes. Waarom nu die 2 gram niet weggooien als je het toch niet wil gebruiken?

Omdat ohja, verslaafd.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mevrouw Pløp zei:
Ook dit zei je eerder van de week ook al. Als je doed wat je deed krijg je wat je kreeg.

Dus?

Succes. Waarom nu die 2 gram niet weggooien als je het toch niet wil gebruiken?

Omdat ohja, verslaafd.
Klik om te vergroten...
Wat achter de hand houden voor noodgevallen is nooit een slecht idee
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#18
tequilavodka zei:
Wat achter de hand houden voor noodgevallen is nooit een slecht idee
Klik om te vergroten...
Je weet nooit hoe dit uitdraait of afloopt
h
hetgajulliegoedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik zou die laatste 2 gram op je voetzolen masseren, dat schijnt erg goed te werken,
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#20
tequilavodka zei:
Wat achter de hand houden voor noodgevallen is nooit een slecht idee
Klik om te vergroten...
Deze hele post is een slecht idee. Ik heb genoeg noodgevallen gekend, en niet één waarbij ik dacht 'goh, nu heb ik echt 2 gram 3CMC nodig!'.

Of zijn cravings een noodgeval? Anyhow, je luistert toch naar precies helemaal niemand en blijft liever je eigen domme ding doen. Ik ontvolg dit topic ook maar, we hebben er wel genoeg tijd en energie in gestopt om te proberen je te helpen.

Joe!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."