Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3cmc snuiven geen effect! Grote dosis bommetje wel effect

3cmc snuiven geen effect! Grote dosis bommetje wel effect

217 antwoorden
36 weergaven
18-5-2026
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mevrouw Pløp zei:
Zie je eerdere post

Dit leek een goed voornemen.

Maar dit heb je nu al bewezen dat je dat niet lukt. Stop met valse beloftes aan jezelf, met het bedenken van uitvluchten om hulp te zoeken, met redenen waarom nog een (of drie) bommetje(s) wel kunnen en met afzwakken van 'ik ga stoppen' naar 'nu minimaal 5 dagen niet'. Je gebruikte toch al nog maar 2 dagen per week? Dat was dus al 5 dagen niet.

Bel morgen zodra je wakker bent de huisarts. Vraag hulp.
Klik om te vergroten...
Ik had een voorraad van 25 gram waar nu nog een dikke 4 gram in zit denk ik en als het op is. Is mijn voornemen om niet te snel opnieuw te bestellen. Kost ook een pak geld telkens. Dus op is op maar heb sowieso nog wat over maar niet voor de komende 5 dagen
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#2
CuriousExplorer zei:
Jij vindt het redelijk dat je jezelf goedpraat dat 2,2gram op 4u meevalt? Jezus.
Klik om te vergroten...
Ik moet dan ook grote dosissen nemen voor iets te voelen dat zijn dus gewoon eigenlijk 3 bommetjes op een dag
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
tequilavodka zei:
Ik moet dan ook grote dosissen nemen voor iets te voelen dat zijn dus gewoon eigenlijk 3 bommetjes op een dag
Klik om te vergroten...
Het gaat niet om het aantal bommetjes, het gaat over de hoeveelheid drugs die je gebruikt.


Ik snap echt niet hoe je dit blijft recht praten. Maar ooit komt er een tijd waar je zult beseffen dat dit gewoon waanzin is.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#4
CuriousExplorer zei:
Het gaat niet om het aantal bommetjes, het gaat over de hoeveelheid drugs die je gebruikt.


Ik snap echt niet hoe je dit blijft recht praten. Maar ooit komt er een tijd waar je zult beseffen dat dit gewoon waanzin is.
Klik om te vergroten...
Dat ga ik nu ontdekken. Desnoods bel ik de ambulance maar dat betwijfel ik of dat nodig zal zijn. Maar dat ik mij slecht ga voelen die kans zit er dik in
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#5
tequilavodka zei:
Dat ga ik nu ontdekken. Desnoods bel ik de ambulance maar dat betwijfel ik of dat nodig zal zijn. Maar dat ik mij slecht ga voelen die kans zit er dik in
Klik om te vergroten...
Heb ook genoeg diazepam en bloeddruk verlagers meer doen ze ook niet in het ziekenhuis. Heb trouwens net alles opgedronken en ik kap er mee voor vandaag en kijken hoe dit afloopt
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Iedereen bedankt voor de wijze woorden. Echt waar. Maar het is allemaal makkelijker gezegd dan gedaan. Maar ik zweer dat ik minstens 5 dagen ga stoppen
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#7
tequilavodka zei:
Heb net het 2 de bommetje genomen van 750mg en alles weg gedaan is gedaan voor mij
Klik om te vergroten...
tequilavodka zei:
Ik had een voorraad van 25 gram waar nu nog een dikke 4 gram in zit denk ik
Klik om te vergroten...
Je had alles weg gedaan maar tovert het nu weer tevoorschijn?
tequilavodka zei:
Is mijn voornemen om niet te snel opnieuw te bestellen.
Klik om te vergroten...
Je hebt steeds goede voornemens maar je doet precies het tegenovergestelde. Stop met jezelf voor de gek houden en ga naar de huisarts voor hulp.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#8
tequilavodka zei:
Iedereen bedankt voor de wijze woorden. Echt waar. Maar het is allemaal makkelijker gezegd dan gedaan. Maar ik zweer dat ik minstens 5 dagen ga stoppen
Klik om te vergroten...
99% van de mensen die op dit topic reageren hebben gedaan wat jij nu moet doen.
Stoppen (of toch extreem minderen) met die zooi.


Het is niet alsof het enkel moraalridders zijn.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
CuriousExplorer zei:
99% van de mensen die op dit topic reageren hebben gedaan wat jij nu moet doen.
Stoppen (of toch extreem minderen) met die zooi.


Het is niet alsof het enkel moraalridders zijn.
Klik om te vergroten...
Minderen is geen optie voor een verslaafde :)

TS moet echt stoppen. Stoppen met proberen hard te gaan op een middel waarop je niet hard kan gaan. Gewoon lekker helemaal niks en in therapie.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#10
HappyMind zei:
het
Klik om te vergroten...

dupont zei:
Minderen is geen optie voor een verslaafde :)
Klik om te vergroten...
Verslaafd dat woord wil ik niet gebruiken
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
tequilavodka zei:
Verslaafd dat woord wil ik niet gebruiken
Klik om te vergroten...
Tuurlijk. Ontken het probleem maar. Dat heb ik en alle verslaafden hier ook gedaan in het begin.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Hmmmm, ja, je gedachtes zijn ziek en zelf ben je ook ziek. Ik raad aan om je dagboek bij te gaan houden, want je bent er nog niet klaar mee, dat lijkt me duidelijk. Of het kansloos is en je zelfmoordpoging doet of dat het eruit komt weet ik niet, maar mij help je om mezelf beter te voelen, na drie dagen ontwenning.
Ik zou zeggen, sterkte en succes met het vinden van een slimmer alternatief.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#13
dupont zei:
Minderen is geen optie voor een verslaafde :)

TS moet echt stoppen. Stoppen met proberen hard te gaan op een middel waarop je niet hard kan gaan. Gewoon lekker helemaal niks en in therapie.
Klik om te vergroten...
Soms wel. Ik was ook ooit verslaafd.
Ok, toegegeven, niet zoals TS, maar wekelijks 2-3 dagen snuiven is ook verslaafd.


En ik zit toch op een punt dat ik weken/maanden niks hoef te gebruiken, en als ik het wil, ik het bij eenmalig gebruik kan houden.
Niet de gemakkelijkste weg, maar het kan wel.

Met het vetgedrukte ga ik wel akkoord.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#14
tequilavodka zei:
Verslaafd dat woord wil ik niet gebruiken
Klik om te vergroten...
Ben ook maar recent dat beginnen doen
CuriousExplorer zei:
Soms wel. Ik was ook ooit verslaafd.
Ok, toegegeven, niet zoals TS, maar wekelijks 2-3 dagen snuiven is ook verslaafd.


En ik zit toch op een punt dat ik weken/maanden niks hoef te gebruiken, en als ik het wil, ik het bij eenmalig gebruik kan houden.
Niet de gemakkelijkste weg, maar het kan wel.

Met het vetgedrukte ga ik wel akkoord.
Klik om te vergroten...
Ik doe ook enkel weekend vrijdag en zondag
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
tequilavodka zei:
Ben ook maar recent dat beginnen doen

Ik doe ook enkel weekend vrijdag en zondag
Klik om te vergroten...
Je zegt letterlijk zelf in dit topic dat je gestopt bent dinsdag.
Dus nam je vrijdag, zaterdag,zondag,maandag en dinsdag.
Maar hé, mij niet gelaten hé. Ik heb genoeg (en eigenlijk al teveel) moeite gestopt om te proberen je je ogen te laten openen.

Veel succes met de afbouw.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#16
tequilavodka zei:
Dat ik mij wat beter voel en mij niks nog interesseerde. Maar pas op word er ook wel regelmatig zwaar paranoia van met de nodige angsten. Mijn volgende bom is 900 Mg lichamelijk kan ik het aan maar psychisch heb ik mijn twijfels bij zal veel negatieve bijwerkingen hebben bij zo een dosis? Eerste was 550 2 de 750 en nu zou ik als afsluiter 0,900 bommen en dan gedaan. 50/50 kans hard gaan of slecht gaan maar ik laat er altijd 2 uur tussen dus dat is volgens mij voldoende. Ga in de tussen tijd het huis dweilen binnen 30 min kan ik bijpakkem
Klik om te vergroten...
Ik denk dat je je sowieso uiteindelijk alleen maar kutter gaat voelen van 3-CMC. De effecten van de drug merk je al nauwelijks meer, en eigenlijk neem je alleen nog maar drugs om je niet kut te voelen. Maar 3-CMC is juist de oorzaak dat je je belabberd voelt, en je beschikt niet over gezonde vaardigheden om met dergelijke gevoelens om te gaan. Gelukkig kan je zulke vaardigheden wel gewoon leren.

Ik vind dat deze video echt perfect laat zien wat herhaaldelijk drugsgebruik, tolerantie, katers en cravings met je doen:

t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#17
FredKroket zei:
Waarom snap jij niet wat tolerantie is?
Klik om te vergroten...
Heb daarnet mijn bommetje genomen enkel maar hyperventileren en paranoia tot en met nu moet ik er echt mee stoppen heb er totaal niks aan! Nog 2 gram over voor hopelijk nooit meer! En ja ik ben licht verslaafd maar heb wel karakter en ben een doorzetter en dat ga ik ook bewijzen vanaf morgen! Beloofd!
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#18
tequilavodka zei:
Heb daarnet mijn bommetje genomen enkel maar hyperventileren en paranoia tot en met nu moet ik er echt mee stoppen heb er totaal niks aan! Nog 2 gram over voor hopelijk nooit meer! En ja ik ben licht verslaafd maar heb wel karakter en ben een doorzetter en dat ga ik ook bewijzen vanaf morgen! Beloofd!
Klik om te vergroten...
Dit heb ik nog nooit gehad van de eerste dosis was wel 600 Mg zonder zever maar dat deed ik ervoor ook en had wel positief effect. Ik ben er klaar mee!
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#19
tequilavodka zei:
Heb daarnet mijn bommetje genomen enkel maar hyperventileren en paranoia tot en met nu moet ik er echt mee stoppen heb er totaal niks aan! Nog 2 gram over voor hopelijk nooit meer! En ja ik ben licht verslaafd maar heb wel karakter en ben een doorzetter en dat ga ik ook bewijzen vanaf morgen! Beloofd!
Klik om te vergroten...
1. Je bent niet LICHT verslaafd;
2. Gooi die 2 gram weg;
3. Zoek hulp.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#20
tequilavodka zei:
Waarom snappen jullie nu echt niet dat 3cmc heel slap en mild is en dat je sowieso veel hoger moet doseren dan bij speed of 3cmc. Probeer het zelf eens en dan zal je het zelf wel zien
Klik om te vergroten...
Je hebt gelijk man. Ik heb geen flauw idee. Heb het nog nooit gebruikt natuurlijk. Net als al die andere 69 middelen. Wat doe ik hier eigenlijk?

Nee zonder gekheid

Mocht je ooit nog hulp gaan zoeken in de verslavingszorg, dan kan ik je daar misschien nog tips in geven. Maar voor nu heb ik hier weinig meer te zeggen denk ik.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."