Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3cmc snuiven geen effect! Grote dosis bommetje wel effect

3cmc snuiven geen effect! Grote dosis bommetje wel effect

217 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#1
FredKroket zei:
Weet je wat de lange termijn effecten van overmatig Senseo gebruik zijn?

Smakeloosheid.
Klik om te vergroten...
Onbekend, maar ik denk wel nét iets beter dan pyrro's.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#2
tequilavodka zei:
Doe soms 7 gram in een avond. Maar dat wil ik niet meer. Gewoon af en toe die 3 bommetjes en daarbij proberen laten. En als ik dan nog eens probeer te snuiven blijf ik snuiven en snuiven terwijl ik mij altijd maar slechter en slechter begin te voelen toch kan ik niet stoppen
Klik om te vergroten...

Je doet het dus te vaak en te snel.
D
Diablo69Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Jezus, denk om je hart
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#4
FredKroket zei:
Stel je voor dat je beiden misbruikt hebt. Rip smaak receptoren.
Klik om te vergroten...
Hé ff dimmen nou hè!
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#5
3cmc geeft een heel mild effect daarom dat mensen niet begrijpen dat je daar ook verslaafd aan word en snel ook.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#6
tequilavodka zei:
3cmc geeft een heel mild effect daarom dat mensen niet begrijpen dat je daar ook verslaafd aan word en snel ook.
Klik om te vergroten...
Wie zijn die mensen?

Ik heb zelf ook 3cmc gebruikt en vond het zeker niet mild. Zeker niet als je een goede batch te pakken hebt en de juiste ROA gebruikte (slikken of pluggen).

Dat iets legaal te krijgen valt, betekent niet dat het mild is. Iedereen die anders beweert, zou ik graag willen vragen naar de smartshop te gaan, salvia x40 te kopen en 0,3g in een goede bong hit te gooien. Daarna praten we wel verder 😂
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#7
zou ik graag willen vragen naar de smartshop te gaan, salvia x40 te kopen en 0,3g in een goede bong hit te gooien. Daarna praten we wel verder 😂
[/QUOTE]
Dat heb ik dus gedaan , en toen was ik ineens een stoel in een draaimolen.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mijn vraag is niet beantwoord waarom snuiven totaal niet meer werkt en in het begin wel en dan ook net het beste effect gaf? Nu werken enkel de bommetjes nog maar ook niet zoals in begin. Ben gestopt sinds dinsdag en ben van plan vandaag paar bommetjes te nemem
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
tequilavodka zei:
Mijn vraag is niet beantwoord waarom snuiven totaal niet meer werkt en in het begin wel en dan ook net het beste effect gaf? Nu werken enkel de bommetjes nog maar ook niet zoals in begin. Ben gestopt sinds dinsdag en ben van plan vandaag paar bommetjes te nemem
Klik om te vergroten...
Wat dacht je van tolerantie? Als je zulke grote hoeveelheden gebruikt duurt het niet lang voordat je geen gewenste effecten meer merkt. Lees je in over wat je gebruikt.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#10
tequilavodka zei:
Ben gestopt sinds dinsdag en ben van plan vandaag paar bommetjes te nemem
Klik om te vergroten...
Goed dat je vanaf dinsdag gestopt bent. Waarom ben je van plan vandaag weer bommetjes te nemen? Kun je de cravings niet weerstaan?
Probeer anders je focus op iets anders te leggen: bijvoorbeeld in het bos, strand of in ieder geval buiten lange wandeling, spelletje doen etc.
Je hebt afleiding nodig denk ik omdat je anders in dit patroon blijft hangen.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
tequilavodka zei:
Mijn vraag is niet beantwoord waarom snuiven totaal niet meer werkt en in het begin wel en dan ook net het beste effect gaf? Nu werken enkel de bommetjes nog maar ook niet zoals in begin. Ben gestopt sinds dinsdag en ben van plan vandaag paar bommetjes te nemem
Klik om te vergroten...
Omdat je waarschijnlijk nooit 800mg ineens gesnoven hebt misschien?


Sarcasm mode off.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#12
tequilavodka zei:
Mijn vraag is niet beantwoord waarom snuiven totaal niet meer werkt en in het begin wel en dan ook net het beste effect gaf? Nu werken enkel de bommetjes nog maar ook niet zoals in begin. Ben gestopt sinds dinsdag en ben van plan vandaag paar bommetjes te nemem
Klik om te vergroten...
Tolerantie is een bitch. Had ik ook, ik kreeg ook alleen nog maar de negatieve effecten. En nee, meer nemen helpt uiteindelijk ook niet meer.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zeehond zei:
Goed dat je vanaf dinsdag gestopt bent. Waarom ben je van plan vandaag weer bommetjes te nemen? Kun je de cravings niet weerstaan?
Probeer anders je focus op iets anders te leggen: bijvoorbeeld in het bos, strand of in ieder geval buiten lange wandeling, spelletje doen etc.
Je hebt afleiding nodig denk ik omdat je anders in dit patroon blijft hangen.
Klik om te vergroten...
Ik kan de craving weerstaan maar het is bijna weekend en heb er nog eens zin in. Maar het is niet zo dat ik onweerstaanbaar drang heb nu. Maar ik denk er toch aan nu het vrijdag is
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#14
dupont zei:
Hou jezelf toch niet voor de gek. Ik heb het jarenlang ook gedaan, ben de tel al lang kwijt hoe vaak ik niet ECHT de aller aller laatste ooit zou nemen vandaag en morgen ECHT zou stoppen. Ga naar je huisarts voor hulp. Dat heb ik ook veeeel te lang uitgesteld. Maak morgen een afspraak man.
Klik om te vergroten...
Dus gewoon naar de huisarts en wat gaat die dan juist doen??
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
tequilavodka zei:
Dus gewoon naar de huisarts en wat gaat die dan juist doen??
Klik om te vergroten...
De eerste stap zetten naar een beter leven voor jou.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#16
tequilavodka zei:
nu is het genoeg geweest en ik ga het minstens 5 dagen volhouden wat dan ook ik doe het zonder uitvluchten
Klik om te vergroten...
Op zich is het een goed idee om je te focussen op wat je nu en binnenkort kunt doen. Maar heb je ook een plan voor na die vijf dagen?

Want je zegt erbij 'zonder uitvluchten', wat volgens mij een belangrijke toevoeging is. Want de 3-CMC pak je steeds om te vluchten voor gevoelens. Daarom is het belangrijk om een plan te hebben wat je wel gaat doen, in plaats van drugs gebruiken om gevoelens te ontwijken of verdoven.

Als je niet weet hoe je precies gevoelens op een gezondere manier gaat ervaren, aanpakken en verwerken, dan kun je het misschien wel even volhouden om puur op wilskracht even geen drugs meer te gebruiken. Maar vroeg of laat komt dan weer het moment dat je zoiets hebt van 'fuck it, ik doe het toch nog één keer'. Zo blijf je hooked.

Wat dat betreft klinkt je plan voor de komende vijf dagen ook als een ingecalculeerde manier om een paar dagen je gebruik te pauzeren en daarna weer verder gaan zoals het nu is.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zit te kriebelen voor het laatste bommetje te nemen. Zit in strijd doen of niet
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#18
tequilavodka zei:
Dus gewoon naar de huisarts en wat gaat die dan juist doen??
Klik om te vergroten...
Met jou de situatie bespreken. En dan is het belangrijk dat je eerlijk bent en aangeeft hoe veel en frequent je gebruikt. Je huisarts zal het middel misschien niet kennen, al zal de meesten 3mmc inmiddels niet onbekend zijn.

Elke degelijke huisarts zal je in elk geval doorverwijzen naar de verslavingszorg.

Persoonlijk zou ik zelf wat vooronderzoek doen en een kliniek uitzoeken. Dan hoeft de HA enkel een verwijzing te doen.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#19
tequilavodka zei:
Zit te kriebelen voor het laatste bommetje te nemen. Zit in strijd doen of niet
Klik om te vergroten...
Zodat ik er nog iets aan heb aan mijn zondag
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Neo-Shulginist zei:
Op zich is het een goed idee om je te focussen op wat je nu en binnenkort kunt doen. Maar heb je ook een plan voor na die vijf dagen?

Want je zegt erbij 'zonder uitvluchten', wat volgens mij een belangrijke toevoeging is. Want de 3-CMC pak je steeds om te vluchten voor gevoelens. Daarom is het belangrijk om een plan te hebben wat je wel gaat doen, in plaats van drugs gebruiken om gevoelens te ontwijken of verdoven.

Als je niet weet hoe je precies gevoelens op een gezondere manier gaat ervaren, aanpakken en verwerken, dan kun je het misschien wel even volhouden om puur op wilskracht even geen drugs meer te gebruiken. Maar vroeg of laat komt dan weer het moment dat je zoiets hebt van 'fuck it, ik doe het toch nog één keer'. Zo blijf je hooked.

Wat dat betreft klinkt je plan voor de komende vijf dagen ook als een ingecalculeerde manier om een paar dagen je gebruik te pauzeren en daarna weer verder gaan zoals het nu is.
Klik om te vergroten...
Klopt wil kijken of het mij 5 dagen lukt als dat lukt zal langer ook wel lukken maar in het weekend begint het gegarandeerd te kriebelen. En gedachten verzetten muziek luisteren. Wandelen met de hond. Koken . Poetsen ik weet wel wat te doen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."