#1
Onbekend, maar ik denk wel nét iets beter dan pyrro's.Weet je wat de lange termijn effecten van overmatig Senseo gebruik zijn?
Smakeloosheid.
Onbekend, maar ik denk wel nét iets beter dan pyrro's.Weet je wat de lange termijn effecten van overmatig Senseo gebruik zijn?
Smakeloosheid.
Doe soms 7 gram in een avond. Maar dat wil ik niet meer. Gewoon af en toe die 3 bommetjes en daarbij proberen laten. En als ik dan nog eens probeer te snuiven blijf ik snuiven en snuiven terwijl ik mij altijd maar slechter en slechter begin te voelen toch kan ik niet stoppen
Hé ff dimmen nou hè!Stel je voor dat je beiden misbruikt hebt. Rip smaak receptoren.
Wie zijn die mensen?3cmc geeft een heel mild effect daarom dat mensen niet begrijpen dat je daar ook verslaafd aan word en snel ook.
Wat dacht je van tolerantie? Als je zulke grote hoeveelheden gebruikt duurt het niet lang voordat je geen gewenste effecten meer merkt. Lees je in over wat je gebruikt.Mijn vraag is niet beantwoord waarom snuiven totaal niet meer werkt en in het begin wel en dan ook net het beste effect gaf? Nu werken enkel de bommetjes nog maar ook niet zoals in begin. Ben gestopt sinds dinsdag en ben van plan vandaag paar bommetjes te nemem
Goed dat je vanaf dinsdag gestopt bent. Waarom ben je van plan vandaag weer bommetjes te nemen? Kun je de cravings niet weerstaan?Ben gestopt sinds dinsdag en ben van plan vandaag paar bommetjes te nemem
Omdat je waarschijnlijk nooit 800mg ineens gesnoven hebt misschien?Mijn vraag is niet beantwoord waarom snuiven totaal niet meer werkt en in het begin wel en dan ook net het beste effect gaf? Nu werken enkel de bommetjes nog maar ook niet zoals in begin. Ben gestopt sinds dinsdag en ben van plan vandaag paar bommetjes te nemem
Tolerantie is een bitch. Had ik ook, ik kreeg ook alleen nog maar de negatieve effecten. En nee, meer nemen helpt uiteindelijk ook niet meer.Mijn vraag is niet beantwoord waarom snuiven totaal niet meer werkt en in het begin wel en dan ook net het beste effect gaf? Nu werken enkel de bommetjes nog maar ook niet zoals in begin. Ben gestopt sinds dinsdag en ben van plan vandaag paar bommetjes te nemem
Ik kan de craving weerstaan maar het is bijna weekend en heb er nog eens zin in. Maar het is niet zo dat ik onweerstaanbaar drang heb nu. Maar ik denk er toch aan nu het vrijdag isGoed dat je vanaf dinsdag gestopt bent. Waarom ben je van plan vandaag weer bommetjes te nemen? Kun je de cravings niet weerstaan?
Probeer anders je focus op iets anders te leggen: bijvoorbeeld in het bos, strand of in ieder geval buiten lange wandeling, spelletje doen etc.
Je hebt afleiding nodig denk ik omdat je anders in dit patroon blijft hangen.
Dus gewoon naar de huisarts en wat gaat die dan juist doen??Hou jezelf toch niet voor de gek. Ik heb het jarenlang ook gedaan, ben de tel al lang kwijt hoe vaak ik niet ECHT de aller aller laatste ooit zou nemen vandaag en morgen ECHT zou stoppen. Ga naar je huisarts voor hulp. Dat heb ik ook veeeel te lang uitgesteld. Maak morgen een afspraak man.
De eerste stap zetten naar een beter leven voor jou.Dus gewoon naar de huisarts en wat gaat die dan juist doen??
Op zich is het een goed idee om je te focussen op wat je nu en binnenkort kunt doen. Maar heb je ook een plan voor na die vijf dagen?nu is het genoeg geweest en ik ga het minstens 5 dagen volhouden wat dan ook ik doe het zonder uitvluchten
Met jou de situatie bespreken. En dan is het belangrijk dat je eerlijk bent en aangeeft hoe veel en frequent je gebruikt. Je huisarts zal het middel misschien niet kennen, al zal de meesten 3mmc inmiddels niet onbekend zijn.Dus gewoon naar de huisarts en wat gaat die dan juist doen??
Zodat ik er nog iets aan heb aan mijn zondagZit te kriebelen voor het laatste bommetje te nemen. Zit in strijd doen of niet
Klopt wil kijken of het mij 5 dagen lukt als dat lukt zal langer ook wel lukken maar in het weekend begint het gegarandeerd te kriebelen. En gedachten verzetten muziek luisteren. Wandelen met de hond. Koken . Poetsen ik weet wel wat te doenOp zich is het een goed idee om je te focussen op wat je nu en binnenkort kunt doen. Maar heb je ook een plan voor na die vijf dagen?
Want je zegt erbij 'zonder uitvluchten', wat volgens mij een belangrijke toevoeging is. Want de 3-CMC pak je steeds om te vluchten voor gevoelens. Daarom is het belangrijk om een plan te hebben wat je wel gaat doen, in plaats van drugs gebruiken om gevoelens te ontwijken of verdoven.
Als je niet weet hoe je precies gevoelens op een gezondere manier gaat ervaren, aanpakken en verwerken, dan kun je het misschien wel even volhouden om puur op wilskracht even geen drugs meer te gebruiken. Maar vroeg of laat komt dan weer het moment dat je zoiets hebt van 'fuck it, ik doe het toch nog één keer'. Zo blijf je hooked.
Wat dat betreft klinkt je plan voor de komende vijf dagen ook als een ingecalculeerde manier om een paar dagen je gebruik te pauzeren en daarna weer verder gaan zoals het nu is.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."