Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3cmc snuiven geen effect! Grote dosis bommetje wel effect

3cmc snuiven geen effect! Grote dosis bommetje wel effect

217 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik geef toe ik ben mijn limieten aan het opzoeken maar sowieso na die 0,900 is het gedaan voor zolang ik kan hopelijk minstens tot volgend weekend! Voor iemand anders zou dat misschien gevaarlijk zijn maar ik moet wel zo hoog doseren anders voel ik niks mijn max was 800 en was ik aan het hallucineren maar was geen slechte ervaring en kon amper nog stappen ik ging gebukt van links naar rechts mijn mond en ogen schoten ook alle kanten op! Dat eerste bommetje is niet te vergelijken met de bommetjes er na. Maar ik doe het in glas en giet er beetje cola in en drink het zo uit
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
tequilavodka zei:
Ik laat er Ellens 2 uur tussen is dat een goed idee of kan het eerder?
Klik om te vergroten...
Doe effe normaal eigenlijk.

Je nam eerder al 550mg, daarna 750mg en nu zou je met een tussenpauze van amper 2u ALWEER bijpakken?



DAT HEEFT TOTAAL GEEN NUT.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#3
CuriousExplorer zei:
Doe effe normaal eigenlijk.

Je nam eerder al 550mg, daarna 750mg en nu zou je met een tussenpauze van amper 2u ALWEER bijpakken?



DAT HEEFT TOTAAL GEEN NUT.
Klik om te vergroten...
Hoezo niet?
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#4
tequilavodka zei:
Hoezo niet?
Klik om te vergroten...
Ik zal het wel zien of het voor herhaling vatbaar is. Al doende leert men. Zoals ik ook niet meer snuif wegens slecht effect en zo leren we telkens iets opnieuw af of juist niet
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#5
CuriousExplorer zei:
Doe effe normaal eigenlijk.

Je nam eerder al 550mg, daarna 750mg en nu zou je met een tussenpauze van amper 2u ALWEER bijpakken?



DAT HEEFT TOTAAL GEEN NUT.
Klik om te vergroten...
Ben wel al bezig van 15u30 dus 2.200g in totaal en aangezien ik altijd hoog moet doseren vind ik dit nog redelijk
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#6
tequilavodka zei:
Ben wel al bezig van 15u30 dus 2.200g in totaal en aangezien ik altijd hoog moet doseren vind ik dit nog redelijk
Klik om te vergroten...
Zal toch niet doodvallen hoop ik
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#7
tequilavodka zei:
Ik zal het wel zien of het voor herhaling vatbaar is. Al doende leert men. Zoals ik ook niet meer snuif wegens slecht effect en zo leren we telkens iets opnieuw af of juist niet
Klik om te vergroten...
Zie je eerdere post
tequilavodka zei:
Heb gisteren avond weer 5 gram gebruikt! Heb er genoeg van! Heb mij voorgenomen om volledig te stoppen! Genoeg is genoeg! Kan mijn geld voor betere dingen gebruiken. Hopelijk
Klik om te vergroten...
Dit leek een goed voornemen.
tequilavodka zei:
Ik doe het op karakter. En op mijn eigen het zal en moet mij lukken
Klik om te vergroten...
Maar dit heb je nu al bewezen dat je dat niet lukt. Stop met valse beloftes aan jezelf, met het bedenken van uitvluchten om hulp te zoeken, met redenen waarom nog een (of drie) bommetje(s) wel kunnen en met afzwakken van 'ik ga stoppen' naar 'nu minimaal 5 dagen niet'. Je gebruikte toch al nog maar 2 dagen per week? Dat was dus al 5 dagen niet.

Bel morgen zodra je wakker bent de huisarts. Vraag hulp.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#8
tequilavodka zei:
Ben wel al bezig van 15u30 dus 2.200g in totaal en aangezien ik altijd hoog moet doseren vind ik dit nog redelijk
Klik om te vergroten...
Jij vindt het redelijk dat je jezelf goedpraat dat 2,2gram op 4u meevalt? Jezus.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mevrouw Pløp zei:
Zie je eerdere post

Dit leek een goed voornemen.

Maar dit heb je nu al bewezen dat je dat niet lukt. Stop met valse beloftes aan jezelf, met het bedenken van uitvluchten om hulp te zoeken, met redenen waarom nog een (of drie) bommetje(s) wel kunnen en met afzwakken van 'ik ga stoppen' naar 'nu minimaal 5 dagen niet'. Je gebruikte toch al nog maar 2 dagen per week? Dat was dus al 5 dagen niet.

Bel morgen zodra je wakker bent de huisarts. Vraag hulp.
Klik om te vergroten...
Ik had een voorraad van 25 gram waar nu nog een dikke 4 gram in zit denk ik en als het op is. Is mijn voornemen om niet te snel opnieuw te bestellen. Kost ook een pak geld telkens. Dus op is op maar heb sowieso nog wat over maar niet voor de komende 5 dagen
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#10
CuriousExplorer zei:
Jij vindt het redelijk dat je jezelf goedpraat dat 2,2gram op 4u meevalt? Jezus.
Klik om te vergroten...
Ik moet dan ook grote dosissen nemen voor iets te voelen dat zijn dus gewoon eigenlijk 3 bommetjes op een dag
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
tequilavodka zei:
Ik moet dan ook grote dosissen nemen voor iets te voelen dat zijn dus gewoon eigenlijk 3 bommetjes op een dag
Klik om te vergroten...
Het gaat niet om het aantal bommetjes, het gaat over de hoeveelheid drugs die je gebruikt.


Ik snap echt niet hoe je dit blijft recht praten. Maar ooit komt er een tijd waar je zult beseffen dat dit gewoon waanzin is.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#12
CuriousExplorer zei:
Het gaat niet om het aantal bommetjes, het gaat over de hoeveelheid drugs die je gebruikt.


Ik snap echt niet hoe je dit blijft recht praten. Maar ooit komt er een tijd waar je zult beseffen dat dit gewoon waanzin is.
Klik om te vergroten...
Dat ga ik nu ontdekken. Desnoods bel ik de ambulance maar dat betwijfel ik of dat nodig zal zijn. Maar dat ik mij slecht ga voelen die kans zit er dik in
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#13
tequilavodka zei:
Dat ga ik nu ontdekken. Desnoods bel ik de ambulance maar dat betwijfel ik of dat nodig zal zijn. Maar dat ik mij slecht ga voelen die kans zit er dik in
Klik om te vergroten...
Heb ook genoeg diazepam en bloeddruk verlagers meer doen ze ook niet in het ziekenhuis. Heb trouwens net alles opgedronken en ik kap er mee voor vandaag en kijken hoe dit afloopt
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lezen en leren zei:
aandachtstrekker.
Klik om te vergroten...
Gij denkt dat ik die pillen ineens uit mijn kont heb getoverd ofzo?! Ik sta in contact met de hulpverlening nu! Dus fuck you
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zeg, doe je even normaal?

Nav wat je hier zelf schrijft is het niet gek dat mensen je in twijfel trekken, zeker niet aangezien je elke poging tot hulp in de wind slaat.

En sorry, maar dat je je psychiater belt met 'hey, ik ben verslaafd aan 3cmc, ik gebruik bizarre hoeveelheden daarvan en ik kan de cravings niet weerstaan. Ik loop ook te kloten met mijn antipsychotica' en dat die dan zegt 'hey probeer anders Wellbutrin eens, dat lijkt er wel een beetje op' is echt niet geloofwaardig.

Daarnaast klinkt het ook niet alsof hij het voorgeschreven heeft. Dus moet je dat eens proberen? NEE.

Het enige nuttige wat wij hier kunnen zeggen is dat je HULP nodig hebt bij je VERSLAVING. Doorverwijzing naar verslavingszorg dus.

Dat blijven herhalen is nogal vermoeiend, dus aan jou de keus of je er wat mee doet of niet, je kunt niet verwachten dat mensen hier steeds maar weer begripvol reageren.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
tequilavodka zei:
Nu is dat ook al niet meer goed?! Rot op dan! En ik Rot hier ook op! Salu en de kost!
Klik om te vergroten...
Lijkt me het beste voor iedereen. Sterkte ermee en tot nooit.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lezen en leren zei:
aandachtstrekker.
Klik om te vergroten...
Gij denkt dat ik die pillen ineens uit mijn kont heb getoverd ofzo?! Ik sta in contact met de hulpverlening nu!
Mevrouw Pløp zei:
Zeg, doe je even normaal?

Nav wat je hier zelf schrijft is het niet gek dat mensen je in twijfel trekken, zeker niet aangezien je elke poging tot hulp in de wind slaat.

En sorry, maar dat je je psychiater belt met 'hey, ik ben verslaafd aan 3cmc, ik gebruik bizarre hoeveelheden daarvan en ik kan de cravings niet weerstaan. Ik loop ook te kloten met mijn antipsychotica' en dat die dan zegt 'hey probeer anders Wellbutrin eens, dat lijkt er wel een beetje op' is echt niet geloofwaardig.

Daarnaast klinkt het ook niet alsof hij het voorgeschreven heeft. Dus moet je dat eens proberen? NEE.

Het enige nuttige wat wij hier kunnen zeggen is dat je HULP nodig hebt bij je VERSLAVING. Doorverwijzing naar verslavingszorg dus.

Dat blijven herhalen is nogal vermoeiend, dus aan jou de keus of je er wat mee doet of niet, je kunt niet verwachten dat mensen hier steeds maar weer begripvol reageren.
Klik om te vergroten...
Hij heeft het wel degelijk voorgeschreven en naar mijn identiteit kaart gestuurd zo gaat dat in België je moet zelf niet meer langs gaan om een voorschrift. En hij heeft dit wel degelijk zelf voorgesteld maar ik ken dat product niet daarom dat ik hier om wat meer info vroeg
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#18
En ik heb al deze bullshit of aandacht niet gevraagd ik had gewoon 1 vraag dat uiteindelijk heeft geleid tot eindeloos nutteloos gezeik
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#19
tequilavodka zei:
En ik heb al deze bullshit of aandacht niet gevraagd ik had gewoon 1 vraag dat uiteindelijk heeft geleid tot eindeloos nutteloos gezeik
Klik om te vergroten...
Ga lekker weg dan, je bent alleen meer aandacht aan het trekken.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
tequilavodka zei:
En ik heb al deze bullshit of aandacht niet gevraagd ik had gewoon 1 vraag dat uiteindelijk heeft geleid tot eindeloos nutteloos gezeik
Klik om te vergroten...
Je krijgt hier de antwoorden die je nodig hebt, niet wat je wilt horen. Maar dat ga je later pas inzien.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."