Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3cmc snuiven geen effect! Grote dosis bommetje wel effect

3cmc snuiven geen effect! Grote dosis bommetje wel effect

217 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#1
LucidLucy zei:
Nouja... Leuk is anders. Tegen de tijd dat dit soort doseringen 'de norm' worden, is de fase 'leuk' al lang voorbij 😅

Maarja je hebt helemaal gelijk! We hebben geen idee wat dit nog gaat brengen.

Beetje off topic maar:
Waar ik me persoonlijk nog het meest zorgen om maak is al die vervuilingen. Weet jij veel wat er precies allemaal in zit en hoe giftig of kankerverwekkend zoiets is. Zeker pyro's zijn volgens mij niet de meest zuivere goedjes en heb er toch behoorlijk wat van weggerookt. Achja, time will tell.

En op werk alles uit de kast trekken om met carcinogene stoffen elke blootstelling te voorkomen. 😂
Klik om te vergroten...
Liever Senseo inderdaad!
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Recent ben ik begonnen met 3cmc. Ik kon het snuiven of slikken zonder problemen. In begin had het snuiven meer effect dan bommetje. Maar nu ik af en toe al een tijdje gebruik werkt snuiven totaal niet meer krijg er enkel negatieve effecten van niks positief! En bij bommetje moet ik ook hoog doseren eerste 550 Mg 2de 650 Mg 3 de 800mg deze had het grootste effect voor effecten ga ik niet in detail treden. En als ik stop na 2 dagen zware nachtmerries en angst. Weet iemand hoe het komt dat snuiven niet meer werkt maar een grote dosis in een bommetje wel?
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#3
tequilavodka zei:
Recent ben ik begonnen met 3cmc. Ik kon het snuiven of slikken zonder problemen. In begin had het snuiven meer effect dan bommetje. Maar nu ik af en toe al een tijdje gebruik werkt snuiven totaal niet meer krijg er enkel negatieve effecten van niks positief! En bij bommetje moet ik ook hoog doseren eerste 550 Mg 2de 650 Mg 3 de 800mg deze had het grootste effect voor effecten ga ik niet in detail treden. En als ik stop na 2 dagen zware nachtmerries en angst. Weet iemand hoe het komt dat snuiven niet meer werkt maar een grote dosis in een bommetje wel?
Klik om te vergroten...
Doe soms 7 gram in een avond. Maar dat wil ik niet meer. Gewoon af en toe die 3 bommetjes en daarbij proberen laten. En als ik dan nog eens probeer te snuiven blijf ik snuiven en snuiven terwijl ik mij altijd maar slechter en slechter begin te voelen toch kan ik niet stoppen
S
SpeedyGonzalezzLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je merkt dat het gebruik geen positieve effecten geeft dan zal je er mee moeten stoppen naar mijn mening.. En dan af en toe een bommetje daarmee maak je het alleen maar moeilijker voor jezelf
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#5
SpeedyGonzalezz zei:
Als je merkt dat het gebruik geen positieve effecten geeft dan zal je er mee moeten stoppen naar mijn mening.. En dan af en toe een bommetje daarmee maak je het alleen maar moeilijker voor jezelf
Klik om te vergroten...
Heb ook al moeten hallucineren toen ik snachts buiten ging maar niks angstaanjagende gewoon rare dingen. Ook in begin gebruikte ik altijd samen. Nu moet ik alleen zijn en word anders gegarandeerd paranoia en dergelijke. Begin psychose misschien?
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#6
En heb ook bizar gedrag dan ga ik bij de buren aanbellen en mijn ogen schieten naar alle kanten en mijn mond ook en niks zinnigs te zeggen ook doe ik dingen die ik anders nooit zou doen. Hoe meer ik gebruik hoe meer bizar het word tot bij iemand aanbellen voor mijn liefde te verklaren maar toen ze open deed had ik niks zinnigs te zeggen en zei dan maar sorry was verkeerde deur. Terwijl ik dit anders nooit zou doen
S
SpeedyGonzalezzLid
01-01-2024, 00:00
#7
tequilavodka zei:
Heb ook al moeten hallucineren toen ik snachts buiten ging maar niks angstaanjagende gewoon rare dingen. Ook in begin gebruikte ik altijd samen. Nu moet ik alleen zijn en word anders gegarandeerd paranoia en dergelijke. Begin psychose misschien?
Klik om te vergroten...
Ik herken het wel, paranoia enzo je word helemaal gek.. ik kan daar niet over oordelen of je een beginnende psychose hebt, maar ga er maar van uit dat het gewoon komt door het gebruik van drugs en dat je brein tijd nodig heeft om te herstellen
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#8
SpeedyGonzalezz zei:
Ik herken het wel, paranoia enzo je word helemaal gek.. ik kan daar niet over oordelen of je een beginnende psychose hebt, maar ga er maar van uit dat het gewoon komt door het gebruik van drugs en dat je brein tijd nodig heeft om te herstellen
Klik om te vergroten...
Heb met mijzelf afgesproken max 2 keer per week en liefst nog minder maar 3cmc heeft zware cravings! Ik heb regelmatig heroïne gebruikt en nooit verslaafd of behoefte aan gehad! En dat staat bekend als zwaar verslavend.
S
SpeedyGonzalezzLid
01-01-2024, 00:00
#9
tequilavodka zei:
En heb ook bizar gedrag dan ga ik bij de buren aanbellen en mijn ogen schieten naar alle kanten en mijn mond ook en niks zinnigs te zeggen ook doe ik dingen die ik anders nooit zou doen. Hoe meer ik gebruik hoe meer bizar het word tot bij iemand aanbellen voor mijn liefde te verklaren maar toen ze open deed had ik niks zinnigs te zeggen en zei dan maar sorry was verkeerde deur. Terwijl ik dit anders nooit zou doen
Klik om te vergroten...
Dat is wel apart.. Misschien moet je een afspraak maken met de huisarts? Of andere hulp want dit heeft negatieve invloed op je leven
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#10
tequilavodka zei:
Mijn vraag is niet beantwoord waarom snuiven totaal niet meer werkt en in het begin wel en dan ook net het beste effect gaf? Nu werken enkel de bommetjes nog maar ook niet zoals in begin. Ben gestopt sinds dinsdag en ben van plan vandaag paar bommetjes te nemem
Klik om te vergroten...

CuriousExplorer zei:
Omdat je waarschijnlijk nooit 800mg ineens gesnoven hebt misschien?


Sarcasm mode off.
Klik om te vergroten...

Dat ligt ongetwijfeld aan de bioavailability. 3-cmc snuiven werkt gewoon amper. Het verschil tussen slikken en snuiven is bij cmc nog veel groter dan bij mmc.

Ook als je exact dezelfde dosis neemt.
Maar inderdaad, ik zie je niet zo gauw 800mg effectief snuiven.

Waarom dit zo is?

Tja, waarom heeft keta via de neus een betere bioavailability dan oraal?
Waarom werkt die rectaal dan juist weer minder goed dan nasaal?

Weet jij het?
Ik niet en ik denk de wetenschap ook niet.

Maar voor nu lijkt het me verstandig om de focus op iets anders te leggen. Bijvoorbeeld dat je eens voor jezelf nagaat wat het gebruiken jou oplevert en wat het je kost (niet qua geld maar vooral wat het doet met je mentaal gezien, invloed op je werk, je dag/nacht ritme, etc.)
Ik zou je ook vooral aan willen raden om dat lijstje eens op te stellen nu, wanneer je er zin en hebt en wilt gaan gebruiken. En om datzelfde lijstje nog eens te maken als je helemaal vertyft en verkaterd bent. En leg ze dan eens naast elkaar.

Je doseringen en frequentie zijn op z'n zachtst gezegd zorgelijk.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#11
6
CuriousExplorer zei:
Omdat je waarschijnlijk nooit 800mg ineens gesnoven hebt misschien?


Sarcasm mode off.
Klik om te vergroten...
Heb ik wel al gedaan hoor
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#12
tequilavodka zei:
6

Heb ik wel al gedaan hoor
Klik om te vergroten...
Heb eens 1,4gram natte speed ingeslikt. Mijn lichaam kan veel gedragen
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zeehond zei:
Het is zinloos, ook voor de korte termijn.
Je krijgt je problemen als een boemerang keihard terug.
Zoek hulp, want het lukt je niet alleen.
Schaam je niet.
Wacht niet met hulp zoeken, je zit op een dood spoor.
Je bent het waard!
Klik om te vergroten...
Het probleem is ik wil hulp maar het gaat niet omdat ik een hond en een kat heb en mij dus niet kan laten opnemen aangezien ik er alleen voor sta dat is het grootste probleem mijn huisdieren
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ben er allemaal zeker niet trots op! Voor de duidelijkheid ik schaam mij eerder. Bedankt voor alle antwoorden
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#15
LucidLucy zei:
Dat ligt ongetwijfeld aan de bioavailability. 3-cmc snuiven werkt gewoon amper. Het verschil tussen slikken en snuiven is bij cmc nog veel groter dan bij mmc.

Ook als je exact dezelfde dosis neemt.
Maar inderdaad, ik zie je niet zo gauw 800mg effectief snuiven.

Waarom dit zo is?

Tja, waarom heeft keta via de neus een betere bioavailability dan oraal?
Waarom werkt die rectaal dan juist weer minder goed dan nasaal?

Weet jij het?
Ik niet en ik denk de wetenschap ook niet.

Maar voor nu lijkt het me verstandig om de focus op iets anders te leggen. Bijvoorbeeld dat je eens voor jezelf nagaat wat het gebruiken jou oplevert en wat het je kost (niet qua geld maar vooral wat het doet met je mentaal gezien, invloed op je werk, je dag/nacht ritme, etc.)
Ik zou je ook vooral aan willen raden om dat lijstje eens op te stellen nu, wanneer je er zin en hebt en wilt gaan gebruiken. En om datzelfde lijstje nog eens te maken als je helemaal vertyft en verkaterd bent. En leg ze dan eens naast elkaar.

Je doseringen en frequentie zijn op z'n zachtst gezegd zorgelijk.
Klik om te vergroten...
Mijn mentale gezondheid gaat er zeker niet op vooruit! Daar is geen twijfel over
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#16
tequilavodka zei:
Mijn mentale gezondheid gaat er zeker niet op vooruit! Daar is geen twijfel over
Klik om te vergroten...
Dus 3cmc snuiven is zinloos en verspilling dan?
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ben van plan vandaag 1 bommetje te doen en dan te stoppen. Geen goed idee maar heb er zin in en ik denk dat het mij wel zal lukken te stoppen na dat 1 bommetje sowieso heb ik toch niet veel meer in huis en op is op. Ik koop niks meer deze maand
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#18
tequilavodka zei:
6

Heb ik wel al gedaan hoor
Klik om te vergroten...

En je vraagt je af waarom je niks meer voelt?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#19
tequilavodka zei:
Heb net een bommetje van 520 Mg genomen en ga er daarna nog 2 nemen ben er zeker niet trots op maar in het weekend vind ik dat dat wel eens mag. Ik doordeweeks niet meer doen enkel de vrijdag. Iedereen bedankt voor de antwoorden
Klik om te vergroten...
Je komt hier voor advies en slaat vervolgens alles in de wind. Waarom vraag je het dan? Jij moet maar 1 ding doen en dat is hulp zoeken. Het feit dat je huisdieren hebt en daarom niet opgenomen kan worden is echt bullshit. Ik vermoed dat jij een troll bent want als dit wel echt is wil je niet geholpen worden. Kap dan met zielig doen.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#20
tequilavodka zei:
Hoezo niet?
Klik om te vergroten...
3cmc werkt toch kort?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...11
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."