Het ligt er denk ik heel erg aan in welk deel van Nederland je bent. In het oosten zitten de klinieken vol met 3-MMC (of beter gezegd designerdrugs want tegenwoordig heb je geen idee meer wat er allemaal in zit) verslaafden.
Niet alleen in het oosten hoor haha
3-mmc wordt echt wel veel gebruikt en misbruikt. En inderdaad weten velen waarschijnlijk niet wat ze tot zich nemen. Maar het beeld dat er nauwelijks meer echte 3m te krijgen is, klopt volgens mij ook van geen kant.
@MR_CHIP
Hartelijk dank.
Maar dat heb ik al gelezen. Jellinek kent zelfs mijn moeder
Ik ben geïnteresseerd in reisverslagen van mensen die het zelf hebben geprobeerd
​
dan roep ik
@LucidLucy effe volgens mijn had hij flakka of een soort gelijk iets geprobeerd (zelfs op een ROA die mij nog steeds zowel angst/nieuwsschierig maakt) namelijk i.v
Hebben we het hier nu over miauw of Flakka? Beiden heb ik op bijna elke mogelijke ROA gebruikt, maar het heeft voor mij geen meerwaarde meer om daar reports over te schrijven.
IV reports van miauw zijn ongetwijfeld gewoon te vinden.
Van a-php of a-pihp waarschijnlijk een stuk minder. Een deel komt natuurlijk voor in de verhalen die ik er twee jaar geleden over geschreven heb.
A-pihp IV geeft een hele korte intense rush waar je je geen voorstelling van kan maken als je het nooit gebruikt hebt. De eerste 2 á 3 minuten na het shotten was ik altijd bang dat m'n hart het deze keer zou begeven. Dat ik het niet zou overleven. Maar de rush die volgt is heel intens. Op hoge doseringen (die je enkel rectaal, IV of hotrailend voor elkaar kan krijgen) begin je te hallucineren. Of het nu psychedelisch is of het standaard gewoon een beetje psychose is die je meemaakt ben ik nog niet helemaal over uit, maar ik gok het laatste.
Je ziet wat paars groene patroontjes op alle oppervlakken. Een beetje in de richting van 2-cb of LSD. Daarnaast kan je in levensechte hallucinaties terecht komen. Hallucinaties die je vast kan pakken bijvoorbeeld. Maar ze zijn vrijwel altijd eng en duister en gaan gepaard met zieke wanen.
En de aftakeling is echt hard. Vrijwel iedereen gaat in korte tijd hard achteruit. Toch zeker als je het IV shot.
TLDR: injecteer geen pyro's. Als je hallucinaties wilt, hou het lekker bij de veilige middelen als LSD.