#1
Succes!!
Ik vind dit echt hilarisch. En therapeutisch voor hem 😄.Ach gos er zit hier iemand die door alle regeltjes al weken niet naar de kapper kan. Geen scharen op de afdeling, geen bezoek op de kamer, geen rotzooi in de hal.
Het is lullig maar ik moet zo lachen om die dingen, zijn kapsel ziet er niet uit. En hij is heel ijdel.
Gekkigheid allemaal. Maar we lachen ook veel.
Klopt ook niet volgens mij, je gedachte. Je raakt overprikkeld deze dagen en als je dan telkens anderen de schuld geeft, kun je wel eens zware tijden tegemoet gaan. Het gaat ook een tijd duren voordat je minder in de achtbaan zit denk ik.maar zien niet dat ik juist overprikkeld raak van de leiding
nou nou nou.. dat lijkt me allemaal wel te overleven. Ik ben jaloers op je problemen.Mijn problemen zijn nu
Als ik in mijn behandeling kieskeurig werd gevonden noemden ze mij een prinsesje 👸.Mijn problemen zijn nu voornamelijk van huishoudelijke aard. We mogen geen wasmiddel kopen maar het is hier ook op. Ik loop in kleding met vlekken.
sommigen wassen de kleding uit onder de douche. Maar come on, we zijn geen camping. Ik kan het zo nog even proberen met wat afwasmiddel op de vlekken.
dat mag weer vanaf 7 uur vlg mij. Douchen ook.
Dank je. Idd nu maar even niets aan veranderen t/m kerst.Rustig aan. Van snel krijg je spijt.
hoe heet dat
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."