#1
Ja, van moe voelen, kun je misschien in de nabije toekomst last van blijven hebben. In de kliniek zullen ze je eerste dagen misschien zelfs extra laten slapen. Ik denk trouwens dat het vooral afbouwen wordt in de kliniek toch?
Sterkte en rust toegewenst.
Sterkte en rust toegewenst.