#1
Moeilijk de familie is boos
ik was doorgedraaid van slaaptekort
ik was doorgedraaid van slaaptekort
Ik hoop nog steeds dat je een oplossing kunt vinden voor de slapeloosheid (en gevoelens en gedachtes daaromheen) die je herstel niet in gevaar brengt.ik was doorgedraaid van slaaptekort
Ja, dat kan ik me voorstellen, gezien de verhalen. Veel sterkte de komende tijd!Moeilijk de familie is boos
Wat ik hierboven zei werkt misschien niet voor iedereen, maar ik had het gevoel dat @Alinde soms echt aan het spoken was.In bed blijven liggen terwijl je niet kan slapen kan erg averechts werken.
Ja enorm aan t spoken, onrustige benen en dan ga ik eruit, podcast, andere podcast, luisterboek, t is echt spoken.Wat ik hierboven zei werkt misschien niet voor iedereen, maar ik had het gevoel dat @Alinde soms echt aan het spoken was.
Als je van slaap een halszaak maakt werkt dat eigenlijk altijd averechts. Je moet je bed vooral associƫren met rust en ontspanning. Dan komt de slaap vanzelf.
Och ja ik bleef piesen op Lithium. Zelfs nu ik er mee gestopt ben kan ik er 2 keer per nacht uit hoor. Ik drink na het diner niks meer dat scheelt wel iets.Hier kan ik ook wat minder drinken s avonds, niet alcohol maar gewoon. Met de medicatie gaat er ook zo weer een glas naar binnen en ik blijf eruit gaan⦠ook door de lithium. Dit was al zo voor de alcohol trouwens.
En niet meer die angst voor dat bed
Als je een goede groep hebt kan het wel verstandig zijn met de feestdagen. Ik heb het 1 keer gedaan, niet speciaal voor, maar vond het verschrikkelijk: in het buitenland, allemaal onbekende mensen en ver van mijn gezinšThanks!
Seroquel mikt idd heel nauw qua dosering, ik zal het navragen. Ook lamotrigine kan onrust geven.
Interessant van die knuffel! Niet voor schamen hoor.
Aaaaaaaaah ik kwam bij een activiteit twee maatjes van vorige keer tegen. Jeetje wat voelde dat vertrouwd en wat heb ik ze ongelooflijk gemist eigenlijk.
Ze vonden dat ik er niet best uit zag⦠nee ik ging toen iets florissanter weg. Zooo gemist.
Heb wel t verhaal verteld, met hun gaat gelukkig goed nu.
Het schijnt wel dat er mensen speciaal voor de feestdagen worden opgenomen hier dus met evt verlenging moet ik wel snel zijn. Dacht juist dat niemand hier wilde zijn.
Ik zat gewoon tussen 5 bekenden en voelde me heel rijk en warm opeens.
Bij de huidige groep ben ik minder met de mensen bezig, ken nog steeds de namen niet zelfs. Wel beter voor mezelf.
Mooi. Volgens mij kom je in de buurt van āherstel op #1ā. Gezelligheid is niet belangrijker dan clean blijven.Ik denk dat ik vrijdag nog niet klaar ben v naar huis. En dan zijn de instanties ook t weekend niet bereikbaar en dan kerstā¦. Ik wil niet voor de gezelligheid in de kliniek maar vrijdag ontslag is heel slechte timing.
Enige voordeel is dat met kerst niemand opkijkt als je 30 lege flessen wegbrengt.
Een van mijn kerstplannen kan ik nu ook niet door laten gaan ivm de alcohol-vreugde.
Ik krijg niet nog een opname bij weer terugval dus liever iets te lang dan te kort.
Ik had diazepam tegen de onttrekking maar vandaag de laatste. Dan heb ik nieuwe cleandatum 18-12. Mooie datum⦠nu zo houden.
Morgen CA meeting hier.
Ik heb verlenging aangevraagd, wordt nu besproken
Met Antabus valt er niets te drinken hoor. Dan is het snel afgeleerd begreep ik.Anders lijkt het wel "kat op het spek binden" .
Kan ook nog deel uitmaken van je benzo ontwenning...Maar vooral ff de slaap. Ik word soms wakker alsof ik dood ga⦠wil daarin wel even de rust hebben voor ik vertrek. Weet ook niet wat het is, eerder had ik dit niet. Of al die gifstoffen s nachts vrij komenā¦
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."