#1
Nou ik zal wel moeten zelfs want die tong is echt niet oké.
Misschien goed om de huisarts even te bellen?
Nou ik zal wel moeten zelfs want die tong is echt niet oké.
Nee en schuldgevoelens helpen ook niet, maar een terugval analyse en het opstellen van een terugval preventie plan helpen wel. Simpel gezegd: even serieus kijken waarom je bent teruggevallen en wat je de volgende keer anders kunt doen. Je kunt er namelijk wél een leermoment van maken.Je hoeft je echt niet te schamen voor een terugval.
Ja, je gaat verder waar je gebleven was en ‘t wordt steeds erger.Nou dat is wel ff heel fijn. Want je voelt dat je tong echt niet goed aanvoelt en dan toch weer een fles open. Mijn lippen waren ook helemaal kapot.
Vorige bingeperiode was minder lang. En in t verleden dronk ik net ff minder op een dag. En t winterweer er ook nog bij. Had zo´n clownsmond van rode wijn en dan toch nog de straat op en de winkel in.
t Had geen week langer moeten duren.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."