#1
Dit klinkt meer als een zelfmoordpoging dan als ‘verslaafd raken aan antabuse’, of begrijp ik je verkeerd?Dat je t hele potje in 1 x slikt en 36 x dat belteam belt en dan is het weer even klaar….?
Dit klinkt meer als een zelfmoordpoging dan als ‘verslaafd raken aan antabuse’, of begrijp ik je verkeerd?Dat je t hele potje in 1 x slikt en 36 x dat belteam belt en dan is het weer even klaar….?
Vreemde vraag. Je bedoelt of een mens zo stom kan zijn om express hele domme dingen te gaan doen?Zou je ook verslaafd kunnen raken aan antabus? Dat je t hele potje in 1 x slikt en 36 x dat belteam belt en dan is het weer even klaar….?
Dan is het een misplaatst grapje sorry.Dit klinkt meer als een zelfmoordpoging dan als ‘verslaafd raken aan antabuse’, of begrijp ik je verkeerd?
Op straat zijn er geen ongelukken gebeurd. Ik heb op de automatische piloot alles kunnen fietsen, thuis de fiets in t schuurtje kunnen zetten, 3 deuren kunnen open
maken. t Is kennelijk gelukt met pinnen ook.
Zou je ook verslaafd kunnen raken aan antabus?
Ik heb dat concrete doel eigenlijk niet.
Ik word echt soort heen en weer geslingerd tussen hoop en vrees. Enerzijds mensen die vorige maand hebben geconcludeerd dat ik ´niet voor mijzelf kan zorgen´ en dat er een traject is aangezwengeld voor beschermd wonen.
Anderzijds dat in de kliniek iemand gezegd heeft, laat je hier onderzoeken en dan kan waarschijnlijk je diagnose gewoon weg (bipolair) en je medicatie ook en dan ben je er weer. (Een van de profs).
Dit is nu weer een heel passief antwoord want op deze manier weet ik zelf al vanaf 2005 niet waar ik de lat kan leggen. Ben ik zwaar psychiatrisch patiënt? Ben ik medicijnverslaafd? Kan ik nog steeds arts worden of word ik vrijwilliger op de kinderboerderij en wat zit er eigenlijk tussen? (allebei leuk, haha).
Ik kan mijn leven helemaal vol zetten met GGZ dingen of verslavingshulp. Ik hoef nooit geld te verdienen, heb oude Wajong.
En ja het zou wel heel goed zijn als ik wel een concreter doel zou hebben. Ten eerste.... wil ik hier wonen, kan ik hier wonen... heb ik nu ongemerkt al getekend voor dat begeleid wonen? Is dat geldig na 60 mg valium? (sorry ik ben niet zo concreet meer). Ik vind het een heel goede vraag.
Goed voor jezelf kiezen!'De familie' begint weer. Alinde zorg dat je nooit meer op zo'n afdeling komt. Alsof stoppen met een verslaving een knopje is dat je omzet. En dan een knipoog erbij.
Lieve mensen. Ga vanavond lekker het filmpje van Els Noorlander kijken. Of morgen. Of overmorgen. Het is allemaal iets minder simpel dan dat jullie denken.
Goed filmpie!'De familie' begint weer. Alinde zorg dat je nooit meer op zo'n afdeling komt. Alsof stoppen met een verslaving een knopje is dat je omzet. En dan een knipoog erbij.
Lieve mensen. Ga vanavond lekker het filmpje van Els Noorlander kijken. Of morgen. Of overmorgen. Het is allemaal iets minder simpel dan dat jullie denken.
Ja dank je. Ze zeggen allemaal wat anders en t zijn er ook nog zo veel.
De familie' begint weer. Alinde zorg dat je nooit meer op zo'n afdeling komt. Alsof stoppen met een verslaving een knopje is dat je omzet. En dan een knipoog erbij.
Ik kan allerlei middeltjes aanraden, maar weet dat tijdens een benzo ontwenning niks helpt.Ik krijg mijn kop niet meer stil, letterlijk. Had een druk luisterboek en nu staat het uit maar ik blijf zo´n piep of ruis horen. Dit is niet fijn en niet cool. Er moet echt een plan gaan komen nu voor als ik niet kan slapen.
Als in, deze week. Tussen nu en donderdag.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."