#1
Ik heb verlenging gekregen.
Ik durfde eindelijk de spoiler te lezen maar dit is toch heel aardig đVaak als iemand je ergens op wijst, kom je met een ogenschijnlijk relevant verhaal over een situatie dicht bij je maar niet daadwerkelijk over jezelf dat je volgens mij (ik denk onbewust) gebruikt om de aandacht weg te kaatsen van jezelf en de confrontatie met de suggestie zo uit de weg te gaan.
27 dec.
officieel stond het nog op as vrijdag en wist ik nog niks zeker. Ik werd er best emotioneel van, kerst in de kliniek. Maar wil het wel graag.
Zo in één zin opgeschreven lijkt het niet veel, maar dit is echt een hele belangrijke en ook moeilijke doorbraak. Respect!De familie komt later, ik moet ontdekken wie ik ben zonder hen.
Deze realisatie is zo waardevol en knap! Veel plezier met jezelf herontdekken âšïžDe familie komt later, ik moet ontdekken wie ik ben zonder hen.
De fysieke afstand tot je familie lijkt mij een goede eerste stap. Inzien dat je veel meer rollen in het leven behelst dan alleen dochter zijn van de modelfamilie zoals je het zelf zegt.Dank jullie wel!!!
Dat is het lastigste want ze bedoelen het zo goed en ik zit zo klem.
Hoop dat jullie mij ook hierin scherp willen houden.
De familie komt later, ik moet ontdekken wie ik ben zonder hen
ik ben een alcoholist.
En ik ben best leuk hoor, haha. Bijv hier zondag met een groep bijeengeraapt zoodje van halve criminelen en zweef-figuren en ik had zoân leuke avond. Dat ben ik oooook. Maar als steeds de fam op 1 staat dan verschrompel ik.De fysieke afstand tot je familie lijkt mij een goede eerste stap. Inzien dat je veel meer rollen in het leven behelst dan alleen dochter zijn van de modelfamilie zoals je het zelf zegt.
Dank je het scheelt dat ik bij CA zulke leuke mensen ontmoet dat âverslaafdâ niks meer is om je voor te schamen.Zéér goede stap. Je proberen te voegen in een rol model is nooit goed. Maar zeker niet als je gevoelig bent voor alcohol.
Voor je het weet moet je weer gaan metselen wat je niet wilt, of krijg je onbegrip ... en mag je weer dealen met cravings (of erger).
Respect en complimenten dus voor deze keuze.
Ook goed dat je dit uitspreekt en in ziet.
Het is niet iets om je voor te schamen. Het hoort bij jou. En je gaat een weg vinden om hiermee om te gaan.
Je kijkt volgens mij nog steeds een beetje te vaak naar anderen en mag nog iets meer jezelf aanpakken.... (Ik zie wel verbetering als ik me niet vergisSommigen zien het als een soort kost en inwoning en thuis gaan ze meteen weer in gebruik.
Je zit er voor jezelf.Overigens zijn hier uiteraard niet alleen mensen met goede bedoelingen.
Ik snap nu meer van deze wereld dan twee maanden geleden. Soms zie je dat iemand geen lieverdje is maar sommigen spelen fantastisch een rol. Ik dacht dat ik mensenkennis had en intuĂŻtie maar daar heb je niets aan bij verslaafden.
Dat is juist hetgeen dat je gevangen gaat houden. Stel je open.Kort samengevat alles achter slot en grendel houden.
Het enige dat telt is JOUW herstel. Ga met jezelf bezig. Stop met op anderen letten.Sommigen zien het als een soort kost en inwoning en thuis gaan ze meteen weer in gebruik.
Hele mooie updates!Mooie updates @Alinde đ
het scheelt dat ik bij CA zulke leuke mensen ontmoet dat âverslaafdâ niks meer is om je voor te schamen.
Hahaha ja dit is wel herkenbaar!met een groep bijeengeraapt zoodje van halve criminelen en zweef-figuren
Dank je. Idd ik kan beter zelf in de spiegel kijken en denken, ik ben er weer.Je kijkt volgens mij nog steeds een beetje te vaak naar anderen en mag nog iets meer jezelf aanpakken.... (Ik zie wel verbetering als ik me niet vergis) Ook als je zegt dat je erg goed uit wilt zien rond kerst voor anderen.. Ik denk dat je dan niet echt jezelf ermee helpt. Jezelf goed voorbereiden voor de toekomst is mooiste cadeau dat je kunt bieden aan jezelf en de mensen die zich inzetten voor jou/ je graag blij zien zijn.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."