Wow, dat is wel een serieuze terugval. Dat verbaast me toch een beetje, zo snel na je opname. Begrijp je een beetje hoe het gebeurd is? Lag het echt alleen aan de slapeloosheid?
Nee er is tijdens de opname veel gebeurd met de groep. Wat ze niet vaak meemaken. In de haast van mijn vertek nummers gegeven maar niet ontvangen in de drukte. Ik kon er niet meer over napraten en het ook geen plekje geven. Ik moet discreet blijven nu.
Inmiddels wel weer contact omdat ik iemand op fb zag. Hier in de kliniek hebben ze het er ook nog steeds over, het was voor niemand leuk.
Ik kon geen rust vinden en ben dagen door de stad gelopen, ook afspraken maar ook zomaar. En toen op een nacht dat ik fuck it ik wil rust.
Idd heel snel, oh en mijn broer had mijn huis aangepakt, heel lief maar ik was van alles kwijt toen ik thuiskwam, ook wel lastig hoewel het lief was bedoeld.
Maar bovenal eenzaam gevoel na 3 weken mensen. En zo balen dat het contact weg was toen.
Tegenwoordig word ik een monster, een heks voor de omgeving. Alcohol was ik clean geweest van 14 oktober. Detox was v benzo’s. Maar ging snel, de afbouw.
vanavond meeting als ik niet zo wankel ben, wel confronterend maar wel goed.