#1
Schrijf het op en plak het op de koelkastDankjewel. Ik heb helaas woensdag tandarts, moet dat niet vergeten…. Idd rustig slapen nu
Schrijf het op en plak het op de koelkastDankjewel. Ik heb helaas woensdag tandarts, moet dat niet vergeten…. Idd rustig slapen nu
Slaap lekker!Het is heel licht vandaag. Ik ga slapen. Welterusten
Lastig, hè.. echt vervelend om te horen!Ik heb alcohol gebruikt. Ga even de roes uit slapen.,, fijn dat jullie er zijn iig.
toen heb ik wijn gehaald
Alcohol is ook lastig. Het is zo normaal in onze maatschappij al helemaal in gezelschap om te drinken en als je niet drinkt dan ben je zowat een paria 🤣 Een alcohol vrije omgeving vindt je alleen nog maar in de woestijn en omringende landen terwijl het de nummer 1 drug is met de meeste slachtoffers en maatschappelijke gevolgen.Veel sterkte @Alinde!
Trouwens wat ik voor je hoop, is dat je niet je slaapproblemen als reden blijft noemen, maar toch ook een beetje de knop in je hersenen. Je zei zelf vorige week, dat je nog niet echt klaar was met alcohol. Je had je benzo tijdperk netjes afgesloten, maar stoppen met alcohol had je nog niet als even definitief gezien. Je was al bang dat je weer ging drinken, dagen voordat je weer een ging kopen. Je besluit had je onderbewuste al genomen volgens mij.
Succes en twijfelen is funest!
Vriendin zij ze zijn boos op situatie
Ik heb de hoeveelheden opgebiecht aan de verpleegkundige
Broer zegt het is keuze. Hier zeggen ze ziekte
Wow, dat is wel een serieuze terugval. Dat verbaast me toch een beetje, zo snel na je opname. Begrijp je een beetje hoe het gebeurd is? Lag het echt alleen aan de slapeloosheid?Ik heb van vrijdag t/m donderdag meestal 3 of 4 flessen rode wijn gedronken.
Nee er is tijdens de opname veel gebeurd met de groep. Wat ze niet vaak meemaken. In de haast van mijn vertek nummers gegeven maar niet ontvangen in de drukte. Ik kon er niet meer over napraten en het ook geen plekje geven. Ik moet discreet blijven nu.Wow, dat is wel een serieuze terugval. Dat verbaast me toch een beetje, zo snel na je opname. Begrijp je een beetje hoe het gebeurd is? Lag het echt alleen aan de slapeloosheid?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."