#1
Dank je het scheelt dat ik bij CA zulke leuke mensen ontmoet dat ‘verslaafd’ niks meer is om je voor te schamen.Zéér goede stap. Je proberen te voegen in een rol model is nooit goed. Maar zeker niet als je gevoelig bent voor alcohol.
Voor je het weet moet je weer gaan metselen wat je niet wilt, of krijg je onbegrip ... en mag je weer dealen met cravings (of erger).
Respect en complimenten dus voor deze keuze.
Ook goed dat je dit uitspreekt en in ziet.
Het is niet iets om je voor te schamen. Het hoort bij jou. En je gaat een weg vinden om hiermee om te gaan.
Altijd toch het gevoel gehad dat huisje boompje beestje ‘hoort’. Ik mag het loslaten…