#1
Dank jullie wel!
Ik kan eigenlijk niet zo heel veel schrijven nu omdat het dan al snel over andere mensen gaat.
Ik heb vannacht beter geslapen. Wilde op gegeven moment alleen even kopje thee halen en toen bleek dat er al 3 mensen beneden zaten.
Heb eerlijk gezegd dat ik ff niet voor de gezelligheid kwam en ff niet ging socializen.
Er is nu iemand die ook voor benzo’s en alcohol zit. Die heeft de benzo’s afgebouwd bij eerdere opname en kon ook uitleggen hoe en wat.
Alcohol is nu t volgende doel, dat was ff niet gelukt bij diegene.
Ik kan eigenlijk niet zo heel veel schrijven nu omdat het dan al snel over andere mensen gaat.
Ik heb vannacht beter geslapen. Wilde op gegeven moment alleen even kopje thee halen en toen bleek dat er al 3 mensen beneden zaten.
Heb eerlijk gezegd dat ik ff niet voor de gezelligheid kwam en ff niet ging socializen.
Er is nu iemand die ook voor benzo’s en alcohol zit. Die heeft de benzo’s afgebouwd bij eerdere opname en kon ook uitleggen hoe en wat.
Alcohol is nu t volgende doel, dat was ff niet gelukt bij diegene.