#1
Ik weet het niet meer precies. Ik krijg s avonds iets en s ochtends.
Gisteravond twee blauwe ronde tabletjes, ik zal het nog even vragen.
Gisteravond twee blauwe ronde tabletjes, ik zal het nog even vragen.
Het lijkt dan alsof je 2 x 20 mg (40 mg) diazepam per dag krijgt. Dat zou dan gelijk staan aan 4 mg lorazepam per dag en dus iets hoger dan waar je op zat.Ik weet het niet meer precies. Ik krijg s avonds iets en s ochtends.
Gisteravond twee blauwe ronde tabletjes, ik zal het nog even vragen.
En krijg je te horen hoeveel diazepam je nu krijgt, of wordt dat niet verteld deze dagen?âde helâ heb ik nog niet bereikt. Wel duizelig, misschien komt het nog, misschien niet.
De eerlijkheid komt wel als je je verslaving hebt geaccepteerd. Het leven wordt veel makkelijker als je eerlijk bent. Hoef je niet meer bij te houden wat je tegen wie hebt gezegd. Ik dacht nooit dat ik mensen van mijn verslaving zou durven vertellen masr het maskt me echt niet meet uit. Laatst bij een sollicitatiegesprek binnen de eerste 5 minuten verteld. Zo fijn đ€.Ik heb het schema uitgeprint gekregen.
Een afdelingsgenoot is ook veel beneden in de nacht. Hij ziet mij raar reageren op de medicatie, namelijk eerst een soort dronken en anderhalf uur later kom ik uit bed, klaarwakker.
Een ex zei ook eens zoiets.
Ik heb iets stoms met een vriendin. Ben geloof ik wat vaag gebleven over deze toestand en zij vraagt nu âhoe de operatie is gegaanâ.
Ik was niet zo helder in de weken voordat ik hier kwam en zal iets over ziekenhuis gezegd hebben.
Omdat ik morgen met haar zou afspreken had ik vannacht een bericht getypt met meer uitleg. Soms typ ik t s nachts en verstuur ik t s ochtends maar dat sturen ben ik vergeten.
Zit toch in een gekke rollercoaster van enerzijds het leven op de afdeling, anderzijds dat ik thuis ook dingen te doen en te regelen heb.
Bij die sport therapeut kreeg ik te horen dat het heel erg is als je halve waarheden vertelt. Nou zal ik niet zeggen dat ik geopereerd ben want dat slaat nergens op. Maar of nou echt alles op tafel moet weet ik niet. Bij sommige vrienden wel maar misschien niet altijd alles bij iedereen.
Neemt niet weg dat ik dat bericht had moeten sturen vanmorgen.
Persoonlijk zou ik je aanraden om nog een behandeling te volgen in een 12-stappen kliniek en ook meetings te gaan bezoeken.Ondertussen ben ik weer terug bij de beginvraag: waar ga ik heen na deze detox?
âdat ik het wel red omdat ik slim benâ.
Als je je herstel serieus wilt nemen, dan wil je eigenlijk ook helemaal niets.Love is in the air.
Maar er kan en mag natuurlijk helemaal niks.
Dit dus!Mijn ervaring leert wel (wat ik tijdens opnames rond me heen heb gezien, zelf niet gehad) dat romances binnen de kliniek 9 vd 10 keer niet goed zullen eindigen.
đâïžFocus je op jezelf, benut de tijd die je hebt om voor de volle 100% aan je herstel te werken.
Hij bedoelt meer denk ik dat hij niet persee in een afkickkliniek hoeft te zitten en dat ie gwn een plek zoekt waar die aan zijn herstel kan werkenHm. Waarom? Willen ze je eerst van de Benzo's af hebben? Is de dagbehandeling wel de juiste?
Tenzij je hard aan je verslaving gewerkt hebt en er ondehoud op pleegt denk ik niet dat je van je verslaving af bent, als je dat bedoelt. Dat vergt veel werk en inzet. Verslaving gaat niet zomaar over. Ik ken wel meerdere mensen die maanden aan een stuk clean konden blijven op wilskracht, maar als er iets gebeurde gingen ze weer gebruiken. Ik denk dat de rustige situatie waar je nu in zit je een vertekend beeld geeft. De noodzaak lijkt er niet te zijn, maar is er denk ik wel degelijk.
Ik kan zo wel wat dingen bedenken, maar als je op mij lijkt dan weet ik zo niet of een stilteretraite wel goed is. Voor mij werkte het beter als ik een beetje bezig kon zijn op mijn eigen tempo met mijn eigen interesses en vooral andere (en aardige) mensen om mij heen. Anyways, hopelijk zit hier iets tussen voor je:
Voor de zomervakantie: www.buitenkunst.nl, www.ecolonie.eu, www.charme.nl, www.bezinningsvakanties.nl
Om bezig te blijven: de plaatselijke kringloop, dierenasiel, landgoed, graanmolen of bejaardentehuis voor vrijwilligerswerk
Voor je periodiek onderhoud: www.zen.nl, fietstocht of wandeling door de natuur, sauna / wellness, AA/CA/NA meeting
Net zoals er geen drank meer in huis is, wil ik de pammen liever ook niet meer in huis hebben. Ik blijf met mezelf in onderhandeling zeg maar. Hele, halve, etc. Hoe laat.En moeten de pammen geheel uit je dieet komende weken, of wordt er een begin gemaakt met afbouw en ben je nog wel wat maanden bezig met afbouwen? Kan dat de sfeer wat verandert, maar denk eerder dat je hersenen minder rust beginnen te krijgen en zal wel even aanhouden, inclusief ups en downs.
Beetje meer slapen kan ook geen kwaad.
ik vrees dat ik eerst mijn verzekering niet veranderen voordat ik naar een vervolgkliniek kijk. DSW is bagger. Maar ik neem het mee, ik had zelf ook een andere kliniek gezien.
Ik ken wel iemand die voor de nood zichzelf laat opsluiten. Ik begrijp je gedachtes niet altijd even goed, maar dat je voor de nood nog kunt bestellen klinkt niet goed..Ken wel iemand die voor nood 10 stuks kan halen
Ik vraag me af of het verstandig is om steeds op te staan als je niet kunt slapen. In de nacht thee drinken (kruidenthee hoop ik) lijkt me ook niet ideaal. De boodschap aan je lichaam en geest is dan âEr is een reden om alert te zijnâ. En dat komt slaap uiteindelijk niet ten goede.Een afdelingsgenoot is ook veel beneden in de nacht. Hij ziet mij raar reageren op de medicatie, namelijk eerst een soort dronken en anderhalf uur later kom ik uit bed, klaarwakker.
Brijder heeft toch een nazorg traject? Afspraken met een ambulant en groepsactiviteiten als je wilt. Zoiets dacht ik. Ze zullen vast een beetje laks zijn, de verslavingszorg kennende đ dus zaak om de druk erop te houden.Thuis komen te zitten zonder nazorg is vragen om terugvallen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."