Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTijd van bezinning - waar?

Tijd van bezinning - waar?

1591 antwoorden
160 weergaven
18-5-2026
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Administratie gedaan met WMO. Ik kan de simpele dingen heel moeilijk uitvoeren op het moment. Telefoontjes of dingen intoetsen.
Het moeilijkste is nu klaar maar t kostte veel moeite.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Diegene had best wat sterfgevallen en ik was bezig met mijn ggz dingen. Kan wel weer wat ruimte maken alleen niet zo lang. En geen speciaalbiertje toe. (Wat de gewoonte was)
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Volgende week word ik opgenomen.

Vind de mensen erg aardig maar zie wel op tegen het lichamelijke proces. Qua alcohol ben ik ws 4 weken clean als ik daar kom. Maar de benzo’s…
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het lijkt me ook allemaal spannend. Maar een goede stap hoor, gezien je situatie.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Alles rond Benzodiazepines lijkt met spanning temaken te hebben. Succes en ik verwacht zeker dat je kunt herstellen, even geen haast hebben!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Alinde zei:
Laatste nachtje voor de opname.

Hopelijk komt er dan weer wat kleur in het leven, over een tijdje.

Vanaf 4 mei 2x terugval gehad met alcohol, 7 dagen in totaal.
Dus heel veel dagen niet gedronken maar de terugvallen waren alsof ik iets in te halen had.
Klik om te vergroten...
Ja, zo gaat dat. Doorgaan waar je gebleven was :/

Geniet van je laatste nachtje thuis en zet ‘m op :)
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dank je wel!

ik ben zeker van plan jullie op de hoogte te houden. Zal kijken of het lukt niet al te herkenbaar te schrijven.

Er is nu meer contact met familie en bij beide terugvallen wist ik dat het snel ontdekt zou worden. Toen heb ik t tempo maar wat opgeschroefd ofzo…

Als ik goed lees had de psychiater voor 4 maanden lorazepam voorgeschreven. Ik heb t afgebeld bij de apotheek dus ik hoop dat dat wel goed opgepakt is, dat t niet morgen alsnog klaar ligt.

Ik voel me heel depressief al een tijdje. Hopelijk komt er wat energie als de pammen weg zijn.
Ben wel blij dat ik in de ‘donkere dagen’ ga afbouwen. In t voorjaar ben ik veel gevoeliger voor manie.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Alinde zei:
Als ik goed lees had de psychiater voor 4 maanden lorazepam voorgeschreven. Ik heb t afgebeld bij de apotheek dus ik hoop dat dat wel goed opgepakt is, dat t niet morgen alsnog klaar ligt.
Klik om te vergroten...
Wauw, sterke stap. Mocht het morgen klaarliggen zeg je gewoon dat je het niet mee neemt.

Alinde zei:
Ik voel me heel depressief al een tijdje. Hopelijk komt er wat energie als de pammen weg zijn.
Ben wel blij dat ik in de ‘donkere dagen’ ga afbouwen. In t voorjaar ben ik veel gevoeliger voor manie.
Klik om te vergroten...
Houd er rekening mee dat depressie tijdens afbouw en evt PAWS erger kan worden. Maar houd ook in je achterhoofd dat het uiteindelijk allemaal beter wordt, je hele leven en denken zal erop vooruitgaan. Laat je sowieso niet opjagen met de Benzo's. Slow and steady wins the race.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heel veel succes, kracht en moed toegewenst. Aan de start van een nieuw hoofdstuk, waarbij jij in het middelpunt staat met al jouw eigen emoties, behoeftes en hoe je in jouw manier van leven staat en uiteindelijk wil komen te staan. 🌻
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#10
wat spannend moet dit zijn voor je heel veel sterkte :redheart:
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zet 'm op vandaag @Alinde 😘
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#12
IMG_1106.jpeg
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Alinde zei:
Drank is er idd niet meer en pammen wilde ik ook allemaal meenemen naar de Brijder vandaar dat ik de nieuwe voorraad niet begrijp.

En word er ook wel wat verdrietig van want begrijpt mijn arts het nou echt niet?
Klik om te vergroten...

Heel handig is het niet, maar zie het maar zo: beter dat de apotheek het vernietigt, dan dat het jou vernietigd wanneer je terugkomt.

Al had je het via de apotheek al stopgezet volgens mij. Goed dat je die voorzorgsmaatregelen neemt.

Heel veel succes komende tijd! ❤️
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Fijne eerste dag gehad. Onze groep is wat rustiger dan gemiddeld en daar zijn we allemaal wel blij mee, lijkt het.

Ik zie niet meer zo op tegen deze drie weken.

Het is fijn om mensen om me heen te hebben, je kunt elkaar opzoeken maar het hoeft helemaal niet.

De kamer is helemaal donker, dat is ook prettig.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja idd thuis zal alles heel lekker smaken. Jammer dat we niet zelf kunnen koken maar dat heeft met veiligheid te maken.

Ik weet niet precies hoe het laatste stuk zal gaan. Hangt misschien ook af van de drukte en andere factoren.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Redelijk geslapen. Ik merk dat het gisteren veel geweest is, alle gesprekken, gezichten, verhalen. De weg nog niet weten etc.

De medicatie is nog niet veranderd, volgens mij gaat dat morgen gebeuren.

Gisteravond wel even gehuild bij de tv, dat ik hier nu zomaar tussen wildvreemde mensen voor de tv zat voelde even heel raar. Ben gewoon blijven zitten, geen tranen met tuiten maar gewoon ff emotioneel.

Verder heel veel wisselende gezichten van personeel. Allemaal lief maar lastig te onthouden wie waarover gaat. Dat zal wel wennen na paar dagen.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Behandelplan doorgenomen. Heftig, ik ben afgelopen oktober echt in de war geweest en om dat zo terug te lezen is pittig. (Broer heeft bij intake verteld daarover).

mw zei wel dat ze soms een ander persoon ‘onder de pammen’ vandaan zien komen. En dat het idd moeilijk is om er zelf thuis vanaf te komen.

Verder willen ze ruim tijd nemen dus als er langere tijd nodig is dan kan dat.

Juist omdat ik in oktober ff in de war ben geweest denken ze dat ik tijd nodig heb.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja ik denk dat naar huis gaan lastig wordt. Maar misschien als ik me beter voel zonder benzo’s, dat alles er iets rooskleuriger uit ziet.

Ik heb natuurlijk de naam van de instantie genoemd dus wil niet in detail treden. Maar t eten is niet super.
Dat verbroedert ook wel weer. Met zijn allen mopperen op t eten. Je mag ook niet zelf eten bestellen hier dus het is eten wat de pot schaft.
We koken niet zelf. Dat hoor ik ook wel eens.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Iedereen zegt dat we zo’n leuke groep zijn. Wij zelf natuurlijk maar ook de begeleiding. Ik heb geen vergelijkingsmateriaal maar sommigen zijn vaker geweest.
Mensen komen en gaan, maar er zijn er een paar die nog een tijdje blijven en die zijn een fijne basis.
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Er zijn misschien niet zoveel mensen verslaafd aan die kleine seroquelletjes. Dat ze dat daarom niet snappen.

Als ik een hele doos van die dingen zie… mjammie.

Ik heb t ook wel eens opgenomen. Hoe ik overal papegaaien zag met dat spul. Best leuk. (Zonder alcohol)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1011121314...80
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."