#1
Ik heb wel traumabehandeling gehad maar met zoveel medicatie.
die psycholoog was echt geweldig maar misschien was niet alles weg. Als een tumor waarvan je niet alles weg hebt kunnen snijden.
Later bij de psychiater zei ik er nog eens iets over maar die zette mij heel erg voor t blok van, beweer je nu dat Karel zijn werk niet afgemaakt heeft?
(Karel was maar beperkte tijd bij onze ggz) Ik wilde Karel niet negatief bestempelen dus heb gezegd dat het wel klaar was.
Maar ‘het gebeurde’ komt nu af en toe terug in de gesprekken, de lading is er niet 100% af eigenlijk.
wel grotendeels.
die psycholoog was echt geweldig maar misschien was niet alles weg. Als een tumor waarvan je niet alles weg hebt kunnen snijden.
Later bij de psychiater zei ik er nog eens iets over maar die zette mij heel erg voor t blok van, beweer je nu dat Karel zijn werk niet afgemaakt heeft?
(Karel was maar beperkte tijd bij onze ggz) Ik wilde Karel niet negatief bestempelen dus heb gezegd dat het wel klaar was.
Maar ‘het gebeurde’ komt nu af en toe terug in de gesprekken, de lading is er niet 100% af eigenlijk.
wel grotendeels.