Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGebruiken omdat je het hebt..

Gebruiken omdat je het hebt..

47 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
G
GroenRookLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goeienavond!

vanavond zit ik aan de pep.. echter zinder reden.
Laatst heb ik een feest gehad met een maat van me waarvoor we iets stimulerends nodig hadden om te overleven.
Nou was regelen bijna niet gelukt, maar was er een optie voor pep (speed), maar dit kon alleen bij afname van 10g.

dus maar gedaan aangezien we wat moesten hebben.
Nu is t zo dat ik natuurlijk heel wat over had.
Dan toch een week later krijg ik de neiging om het te gaan gebruiken, doe ik ook.
Ook al heeft dit negatieve gevolgen op mn slaap, werk en mn sociale contact die ik het toch.
Eignlijk maakt het niet uit wat ik in huis heb, op een gegeven moment krijg ik de neiging het te gebruiken.
Haal ik een keer wiet en heb ik over heb ik elke dag het idee het te gebruiken.

herkent iemand dit?

de oplossing is natuurlijk niks in huis halen.. maar ben vooral benieuwd of meerderen dit ervaren. Vooral omdat de uitwerking soms helemaal niet fijn is, maar je het toch doet.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
GroenRook zei:
Goeienavond!

vanavond zit ik aan de pep.. echter zinder reden.
Laatst heb ik een feest gehad met een maat van me waarvoor we iets stimulerends nodig hadden om te overleven.
Nou was regelen bijna niet gelukt, maar was er een optie voor pep (speed), maar dit kon alleen bij afname van 10g.

dus maar gedaan aangezien we wat moesten hebben.
Nu is t zo dat ik natuurlijk heel wat over had.
Dan toch een week later krijg ik de neiging om het te gaan gebruiken, doe ik ook.
Ook al heeft dit negatieve gevolgen op mn slaap, werk en mn sociale contact die ik het toch.
Eignlijk maakt het niet uit wat ik in huis heb, op een gegeven moment krijg ik de neiging het te gebruiken.
Haal ik een keer wiet en heb ik over heb ik elke dag het idee het te gebruiken.

herkent iemand dit?

de oplossing is natuurlijk niks in huis halen.. maar ben vooral benieuwd of meerderen dit ervaren. Vooral omdat de uitwerking soms helemaal niet fijn is, maar je het toch doet.
Klik om te vergroten...
Ja dit is wel kenmerkend voor stimulerende drugs hoor: die gaan op.

Nou vind ik pep wel een beetje extreem om zomaar te gebruiken, omdat je er al heel snel een nacht van gaat overslaan (of je moet het 's ochtends nemen en de rest van de dag de cravings doorstaan). Dus als ik pep heb liggen dan blijft het om die reden ongebruikt: dat ik weet dat ik een nacht wakker ga blijven als ik het neem, en ik de volgende dag nog allerlei dingen moet doen.

Maar alsnog heb ik expres geen of zeer weinig voorraad van zulk spul. Want het maakt wel zin ja.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zeker, maar hangt sterk van de drug en de Roa af.

Op zich ben ik nog nooit drugsverslaafd geweest, maar eergisteren kon ik maar niet van mijn MDPHP Freebase pijp loskomen en waggelde ik zondagochtend stoned naar de kerk.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb juist heel veel verschillende middelen in huis zodat ik soms niet kan kiezen en daardoor die dag/nacht nuchter blijf haha
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#5
GroenRook zei:
Goeienavond!

vanavond zit ik aan de pep.. echter zinder reden.
Laatst heb ik een feest gehad met een maat van me waarvoor we iets stimulerends nodig hadden om te overleven.
Nou was regelen bijna niet gelukt, maar was er een optie voor pep (speed), maar dit kon alleen bij afname van 10g.

dus maar gedaan aangezien we wat moesten hebben.
Nu is t zo dat ik natuurlijk heel wat over had.
Dan toch een week later krijg ik de neiging om het te gaan gebruiken, doe ik ook.
Ook al heeft dit negatieve gevolgen op mn slaap, werk en mn sociale contact die ik het toch.
Eignlijk maakt het niet uit wat ik in huis heb, op een gegeven moment krijg ik de neiging het te gebruiken.
Haal ik een keer wiet en heb ik over heb ik elke dag het idee het te gebruiken.

herkent iemand dit?

de oplossing is natuurlijk niks in huis halen.. maar ben vooral benieuwd of meerderen dit ervaren. Vooral omdat de uitwerking soms helemaal niet fijn is, maar je het toch doet.
Klik om te vergroten...
heb t momenteel met 3mmc
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zeer herkenbaar. Heb dat met wiet (extreem), speed (gematigd), coke (na 2 biertjes). Met 6-apb totaal niet.
S
Sniffle88Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Zeehond zei:
Totaal geen last van.
Kluis ligt goed vol met van alles en o.a. lifetime voorraad 3-mmc voor verbod ingeslagen.
Fijn gevoel om voorraad in huis te hebben. Alles netjes gelabeld met data van aankoop erbij.
We kunnen er prima vanaf blijven en voelen geen drang om iets te nemen.
Realiseer me dat dit niet voor iedereen zo makkelijk zal zijn.
Klik om te vergroten...
Mocht dat gevoel van drang nou wel opkomen zou je het dan weggooien?

Ik heb zelf wel voorraad omdat ik ze groot inkoop. Pep koop ik per ons bijv. Pillen verkopen ze hier liefst minimaal per 10.
Met veel dingen gaat dat prima. Pep ging alleen ff mis. Maar weer druk bezig om daar ook weer mee te minderen/ stoppen.
G
Gelato43Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Over miauw hoor je bijna elke gebruiker hier wel over, helemaal als het eenmaal in hun systeem zit, dan moet en zal dat zakje op gaan.

Persoonlijk heb ik hier geen last van, behalve met tabak/nicotine, ik kan gewoon 1 snuifje of whatever nemen en het daar bij laten voor een avond maar als er tabak in huis ligt dan krijg ik gelijk de neiging om te roken.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sniffle88 zei:
Mocht dat gevoel van drang nou wel opkomen zou je het dan weggooien?
Klik om te vergroten...
Nogmaals, ik heb dat gevoel niet en kan me niet voorstellen dat het ooit komt.
Voordeel van wat ouder zijn en thuiswonende kinderen hebben. Veel verantwoordelijkheid, wellicht scheelt dat.

Mocht ik er niet mee om kunnen gaan, dan geef ik het in bewaring bij mijn beste vriend. Die vertrouw ik en die kent mij ook heel goed.
F
FlippoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zeer herkenbaar. Wat in huis is moet op.
Laten liggen is geen optie in mn hoofd. Daarmee bestel ik enkel wat ik die dag wil gebruiken en niet meer.

Ik wou dat het anders was, lijkt me fijn om een voorraad te hebben liggen.
P
PoederpretLid
01-01-2024, 00:00
#11
GroenRook zei:
Goeienavond!

vanavond zit ik aan de pep.. echter zinder reden.
Laatst heb ik een feest gehad met een maat van me waarvoor we iets stimulerends nodig hadden om te overleven.
Nou was regelen bijna niet gelukt, maar was er een optie voor pep (speed), maar dit kon alleen bij afname van 10g.

dus maar gedaan aangezien we wat moesten hebben.
Nu is t zo dat ik natuurlijk heel wat over had.
Dan toch een week later krijg ik de neiging om het te gaan gebruiken, doe ik ook.
Ook al heeft dit negatieve gevolgen op mn slaap, werk en mn sociale contact die ik het toch.
Eignlijk maakt het niet uit wat ik in huis heb, op een gegeven moment krijg ik de neiging het te gebruiken.
Haal ik een keer wiet en heb ik over heb ik elke dag het idee het te gebruiken.

herkent iemand dit?

de oplossing is natuurlijk niks in huis halen.. maar ben vooral benieuwd of meerderen dit ervaren. Vooral omdat de uitwerking soms helemaal niet fijn is, maar je het toch doet.
Klik om te vergroten...
Ligt er aan welke drug het is, als ik wiet in huis had moest en zou het opgaan. Voor raves heb ik een voorraadje speed liggen en keta voor op de afters maar ik kijk daar niet eens naar om als ik niet ga feesten.
k
kikker1987Lid
01-01-2024, 00:00
#12
GroenRook zei:
Goeienavond!

vanavond zit ik aan de pep.. echter zinder reden.
Laatst heb ik een feest gehad met een maat van me waarvoor we iets stimulerends nodig hadden om te overleven.
Nou was regelen bijna niet gelukt, maar was er een optie voor pep (speed), maar dit kon alleen bij afname van 10g.

dus maar gedaan aangezien we wat moesten hebben.
Nu is t zo dat ik natuurlijk heel wat over had.
Dan toch een week later krijg ik de neiging om het te gaan gebruiken, doe ik ook.
Ook al heeft dit negatieve gevolgen op mn slaap, werk en mn sociale contact die ik het toch.
Eignlijk maakt het niet uit wat ik in huis heb, op een gegeven moment krijg ik de neiging het te gebruiken.
Haal ik een keer wiet en heb ik over heb ik elke dag het idee het te gebruiken.

herkent iemand dit?

de oplossing is natuurlijk niks in huis halen.. maar ben vooral benieuwd of meerderen dit ervaren. Vooral omdat de uitwerking soms helemaal niet fijn is, maar je het toch doet.
Klik om te vergroten...
Zo herkenbaar. Ik hoor mezelf bezig😅 gewoon beter niks in huis halen. Maar ja dat is gemakkelijk gezegt natuurlijk
w
w00tLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als ik wiet in huis heb, dan komt dat ook op, behalve als ik 5 gram heb oid. Met andere drugs heb ik hier niet zo'n last van, ik hou vaak genoeg iets over wat ik dan een volgende keer op kan maken. Zo ook nu, de drugs voor ade had ik al en dus hoef ik geen extra geld uit te geven. Tel uit je winst :wink:
L
LifeIsAlmostGreatAgainLid
01-01-2024, 00:00
#14
w00t zei:
Als ik wiet in huis heb, dan komt dat ook op, behalve als ik 5 gram heb oid. Met andere drugs heb ik hier niet zo'n last van, ik hou vaak genoeg iets over wat ik dan een volgende keer op kan maken. Zo ook nu, de drugs voor ade had ik al en dus hoef ik geen extra geld uit te geven. Tel uit je winst :wink:
Klik om te vergroten...

Welke winst? Linksom of rechtsom heb je er voor betaald, dat verandert niet😉

Maar snap wel wat je bedoeld 😋
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#15
GroenRook zei:
Goeienavond!

vanavond zit ik aan de pep.. echter zinder reden.
Laatst heb ik een feest gehad met een maat van me waarvoor we iets stimulerends nodig hadden om te overleven.
Nou was regelen bijna niet gelukt, maar was er een optie voor pep (speed), maar dit kon alleen bij afname van 10g.

dus maar gedaan aangezien we wat moesten hebben.
Nu is t zo dat ik natuurlijk heel wat over had.
Dan toch een week later krijg ik de neiging om het te gaan gebruiken, doe ik ook.
Ook al heeft dit negatieve gevolgen op mn slaap, werk en mn sociale contact die ik het toch.
Eignlijk maakt het niet uit wat ik in huis heb, op een gegeven moment krijg ik de neiging het te gebruiken.
Haal ik een keer wiet en heb ik over heb ik elke dag het idee het te gebruiken.

herkent iemand dit?

de oplossing is natuurlijk niks in huis halen.. maar ben vooral benieuwd of meerderen dit ervaren. Vooral omdat de uitwerking soms helemaal niet fijn is, maar je het toch doet.
Klik om te vergroten...
Ja, maar alleen met ghb. Daarom verhuisde mijn ghb fles naar een vriendin van mij.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Casrus zei:
Zeker, maar hangt sterk van de drug en de Roa af.

Op zich ben ik nog nooit drugsverslaafd geweest, maar eergisteren kon ik maar niet van mijn MDPHP Freebase pijp loskomen en waggelde ik zondagochtend stoned naar de kerk.
Klik om te vergroten...

MDPHP Freebase is verwijderd uit mijn leven met mijn torch aanstekers erbij.

Natuurlijk netjes gescheiden.
K
Koffieb00nLid
01-01-2024, 00:00
#17
Casrus zei:
MDPHP Freebase is verwijderd uit mijn leven met mijn torch aanstekers erbij.

Natuurlijk netjes gescheiden.
Klik om te vergroten...
Ritueel verbranden die shit
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Koffieb00n zei:
Ritueel verbranden die shit
Klik om te vergroten...

Met de glazen schoorsteen zeker in mijn waffel?

Nee dank je!

Dat was de afgelopen weken al veel teveel.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#19
Koffieb00n zei:
Ritueel verbranden die shit
Klik om te vergroten...
Beter dan obsessief verdampen. Goede actie @Casrus ❣️
w
w00tLid
01-01-2024, 00:00
#20
Makelifegreatagain zei:
Welke winst? Linksom of rechtsom heb je er voor betaald, dat verandert niet😉

Maar snap wel wat je bedoeld 😋
Klik om te vergroten...
Haha ja, dat is zo maar toch voelt het wel als een leuke verrassing :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."