Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGebruiken omdat je het hebt..

Gebruiken omdat je het hebt..

47 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Koffieb00n zei:
Ritueel verbranden die shit
Klik om te vergroten...

Met de glazen schoorsteen zeker in mijn waffel?

Nee dank je!

Dat was de afgelopen weken al veel teveel.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Koffieb00n zei:
Ritueel verbranden die shit
Klik om te vergroten...
Beter dan obsessief verdampen. Goede actie @Casrus ❣️
w
w00tLid
01-01-2024, 00:00
#3
Makelifegreatagain zei:
Welke winst? Linksom of rechtsom heb je er voor betaald, dat verandert niet😉

Maar snap wel wat je bedoeld 😋
Klik om te vergroten...
Haha ja, dat is zo maar toch voelt het wel als een leuke verrassing :tongueout:
T
Tino73Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ikzouhetechtnietweten zei:
heb t momenteel met 3mmc
Klik om te vergroten...
Ik ook!
P
PietlulLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gelato43 zei:
Over miauw hoor je bijna elke gebruiker hier wel over, helemaal als het eenmaal in hun systeem zit, dan moet en zal dat zakje op gaan.

Persoonlijk heb ik hier geen last van, behalve met tabak/nicotine, ik kan gewoon 1 snuifje of whatever nemen en het daar bij laten voor een avond maar als er tabak in huis ligt dan krijg ik gelijk de neiging om te roken.
Klik om te vergroten...
met tabak heb ik dat ik het zo 6 maanden kan laten staan maakt niet uit wat het is.. met drugs moet alles op
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb er geen last van.
In mijn meer actieve periode van gebruik werd ik juist onrustig als ik niks in huis had. Kon daar maanden liggen zonder aan te raken, maar dat het er was was geruststellend
T
Tino73Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Zeer herkenbaar allemaal. Zelf kan ik gerust enkele weken zonder, maar eenmaal ik 3mmc neem, dan moet alles op. onafhankelijk van de hoeveelheid. Met coke had ik dat vroeger ook. Ik kan het dan gewoon niet laten liggen. Tot nu toe alleen goeie ervaringen. Maar ja, in plaats van tussendoor even te rusten... Niks van: moet erdoor!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Herken dit wel met wiet en alcohol. Met name met wiet was het soms echt mindless de stashbox openen en de pijp of vape vullen, want ja: het ligt er toch?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."