#1
Hoi Allemaal,
Misschien een beetje een raar onderwerp maar ik heb een licht vermoeden dat een collega van mijn drugs gebruikt maar misschien bedenk ik ook wel dingen dus ik dacht ik vraag het even aan jullie haha. 2 dagen in de week val ik in bij een ander bedrijf dan waar ik echt werk omdat daar personeelstekort is, deze mensen ken ik dus niet zo goed. De afgelopen tijd valt het mij op als ik er ben dat 1 jongen erg vaak naar de wc gaat, denk ongeveer 3x per 2 uur. Ik dacht eerst dat het toeval kon zijn maar het begon me op te vallen dat hij nooit zijn handen waste ? En later toen ik pauze had ging hij 2x naar de wc (in een half uur) en spoelde hij 2x de wc niet door, dat hoor je namelijk heel duidelijk vanaf de pauze ruimte. Toen ik daarna in de wc keek was alles ook gewoon schoon dus hij was niet geweest. Ook viel het me laatst op dat hij steeds aan het hoesten is en zijn neus aan het ophalen is. Af en toe heeft hij ook een beetje traanogen maar dan wel beide tegelijk. Het kan natuurlijk allemaal toeval zijn, dat de verkoudheid en traanogen komen door eventueel hooikoorts ? En dat hij even naar de wc gaat voor een rust momentje ? Het is namelijk erg druk bij ons op werk daar dus je pakt niet veel rust. Het kan toeval zijn en dat ik dingen bedenkt want ik ken deze mensen ook niet zo goed maar ik vond het wel redelijk opvallend gedrag. Wat denken jullie ? Ik wil hem eigenlijk ook niet zomaar aanspreken want stel je voor dat het niet zo is, tips ?
Misschien een beetje een raar onderwerp maar ik heb een licht vermoeden dat een collega van mijn drugs gebruikt maar misschien bedenk ik ook wel dingen dus ik dacht ik vraag het even aan jullie haha. 2 dagen in de week val ik in bij een ander bedrijf dan waar ik echt werk omdat daar personeelstekort is, deze mensen ken ik dus niet zo goed. De afgelopen tijd valt het mij op als ik er ben dat 1 jongen erg vaak naar de wc gaat, denk ongeveer 3x per 2 uur. Ik dacht eerst dat het toeval kon zijn maar het begon me op te vallen dat hij nooit zijn handen waste ? En later toen ik pauze had ging hij 2x naar de wc (in een half uur) en spoelde hij 2x de wc niet door, dat hoor je namelijk heel duidelijk vanaf de pauze ruimte. Toen ik daarna in de wc keek was alles ook gewoon schoon dus hij was niet geweest. Ook viel het me laatst op dat hij steeds aan het hoesten is en zijn neus aan het ophalen is. Af en toe heeft hij ook een beetje traanogen maar dan wel beide tegelijk. Het kan natuurlijk allemaal toeval zijn, dat de verkoudheid en traanogen komen door eventueel hooikoorts ? En dat hij even naar de wc gaat voor een rust momentje ? Het is namelijk erg druk bij ons op werk daar dus je pakt niet veel rust. Het kan toeval zijn en dat ik dingen bedenkt want ik ken deze mensen ook niet zo goed maar ik vond het wel redelijk opvallend gedrag. Wat denken jullie ? Ik wil hem eigenlijk ook niet zomaar aanspreken want stel je voor dat het niet zo is, tips ?