Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCollega die drugs gebruikt ???

Collega die drugs gebruikt ???

32 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
_shikantaza zei:
Coke
Klik om te vergroten...
_shikantaza zei:
pluggen
Klik om te vergroten...
Zo werkt benzoylmethylecgonine niet. Dat past niet in je billetjes.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dirkdirk zei:
Zo werkt benzoylmethylecgonine niet. Dat past niet in je billetjes.
Klik om te vergroten...
Ga eens slapen Dirk. Je ijlt.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
_shikantaza zei:
Ga eens slapen Dirk. Je ijlt.
Klik om te vergroten...
Nou moet je echt ophouden.

En dat zeg ik met alle respect.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ga slapen, Dirk.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkdirk zei:
Nou moet je echt ophouden.

En dat zeg ik met alle respect.
Klik om te vergroten...
Zolang jij blijft denken dat je alles beter weet dan de rest, en dat mensen het slecht met je voor hebben (en jij het Grote Slachtoffer bent) ga je nog een moeilijke tijd tegemoet.

Bron: ikzelf, die 5 jaar geworsteld heeft om clean te worden omdat ik het altijd beter wist en in de weerstand ging omdat ik alles en iedereen wantrouwde.

En nou naar bed jij!

😘
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kiikiin zei:
Ik bedoel het totaal niet paranoïde sorry als het zo over kwam! Ik was meer bezorgd omdat ik het allemaal een beetje vaag vond, daarom ging ik ook checken. Ik snap idd dat er heel veel redenen zijn dat iemand naar het toilet kan gaan maar het gebeurd zo aanzienlijk vaak dat het me op begon te vallen. Ik heb ook ervaring met diabetes en ik hoop zeker niet dat mijn collega’s denken dat ik drugs gebruik tijdens werk als ik naar de wc ga haha. Ik was meer bezorgd om deze jongen omdat ik zijn gedrag ook een beetje raar vind maar dat stond natuurlijk niet in de post.
Klik om te vergroten...
Je bezorgdheid is denk ik goedbedoeld, maar het kan ook stigmatiserend werken. Als je oprecht begaan bent met je collega dan kun je wel eens proberen om -heel voorzichtig- te praten over gebruik van drugs. Bijvoorbeeld door ook eens een verhaal te vertellen dat je zelf wel eens hebt gebruikt. Op sommige werkplekken is het not done om over drugs te praten. Als dat zo is dan heb je je antwoord eigenlijk al: gewoon je mond erover houden. Je bent geen leidinggevende, en je helpt iemand er ook niet mee om die persoon tot openheid te dwingen. Als je je zorgen maakt dan is sowieso het enige wat je kunt doen een luisterend oor aanbieden, en misschien nog eens meedenken. Maar dan heb je dus wel een gesprekpartner nodig die ook zin heeft om daarover te praten :wink:
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ga verder nergens op in. Maar toen ik last had van angst en paniekaanvallen op werk zat ik ook zeer regelmatig op de wc. Puur de rust en stilte daar. Ben er ook wel eens over aangesproken maar het was me coping toen.
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Raver zei:
Ga verder nergens op in. Maar toen ik last had van angst en paniekaanvallen op werk zat ik ook zeer regelmatig op de wc. Puur de rust en stilte daar. Ben er ook wel eens over aangesproken maar het was me coping toen.
Klik om te vergroten...

Ja idd zou ook nog kunnen.
Ook een rede om het eens open en bloot aan de collega te vragen TS.
Want het is natuurlijk wel belangrijk dat iemand met plezier (en gezond) naar zijn werk komt. Niet iedereen geeft het aan als de deur niet op een kier wordt gezet. De vraag is wie dat moet doen. Misschien zijn er ook wel vertrouwensperosnen op je werk
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#9
_shikantaza zei:
Blijkt de collega Coke te pluggen op de WC :tongueout:
Klik om te vergroten...
Whahahaha als het een vrouwelijke is dan help ik dr wel mee de sweetspot bereiken😜
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mijn mening, gewoon lekker laten gaan. Als zijn werk eronder begint te leiden dan komt het vroeg of laat vanzelf uit. Niet jouw probleem, save your self not the world 😉
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik had laatst een keer teveel edibles gegeten de dag voordat ik moest werken. Toen kreeg ik na mijn 3e koffie ineens de opmerking naar me hoofd geslingerd , zo ben jij wakker na 3 koffie? Ik dacht zelf echt dat ik wel helder overkwam. 😅🫣

Verder geen woord over of ik onder invloed zou zijn maar ik voelde me wel betrapt ofzo. Al was ik er alleen moe van. 😂
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#12
Casrus zei:
Als ze het merken is het niet goed.
Klik om te vergroten...

Nee t voelde ook de gehele dag niet prettig nee.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Raver zei:
Ik had laatst een keer teveel edibles gegeten de dag voordat ik moest werken. Toen kreeg ik na mijn 3e koffie ineens de opmerking naar me hoofd geslingerd , zo ben jij wakker na 3 koffie? Ik dacht zelf echt dat ik wel helder overkwam. 😅🫣

Verder geen woord over of ik onder invloed zou zijn maar ik voelde me wel betrapt ofzo. Al was ik er alleen moe van. 😂
Klik om te vergroten...

Als ze het merken is het niet goed.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."