Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal, Ik was erg benieuwd wat jullie mening is over 3cmc. Ik heb al veel gelezen op de site maar ben toch iets meer specifiek opzoek naar mensen die echt “goede” ervaring hebben met 3cmc en het dus ook vaker hebben gebruikt. alvast bedankt!"
"Gewoon van te voren ff wat water drinken dat je keel niet helemaal droog is. Je lijntje doen, ff bijkomen als dat nodig is en dan nog ff wat drinken en dan snoepje of kauwgom ofzo als je echt vieze smaak hebt. Water is wel echt t beste want dan spoel je die smaak gewoon echt ff weg ook in je keel"
"Snuffelaar zei: De drip maakt deel uit van de ervaring. Klik om te vergroten... Snuffelaar zei: De drip maakt deel uit van de ervaring. Klik om te vergroten... Eens!! Maar als je de smaak echt weg wilt hebben is water wel handiger dan snoep denk ik"
"Sommigen vinden 3cmc DE vervanger van 3mmc, hier ben ik het echter niet mee eens. 3cmc is een heel ander gevoel, ook echt top spul, maar geen 3mmc. Voor mijn gevoel is er op t moment geen research chemical beschikbaar die echt het gevoel van 3mmc geeft, maar misschien weet iemand anders er 1!"
"Hoi Allemaal, Misschien een beetje een raar onderwerp maar ik heb een licht vermoeden dat een collega van mijn drugs gebruikt maar misschien bedenk ik ook wel dingen dus ik dacht ik vraag het even aan jullie haha. 2 dagen in de week val ik in bij een ander bedrijf dan waar ik echt werk omdat daar personeelstekort is, deze mensen ken ik dus niet zo goed. De afgelopen tijd valt het mij op als ik er ben dat 1 jongen erg vaak naar de wc gaat, denk ongeveer 3x per 2 uur. Ik dacht eerst dat het toeval kon zijn maar het begon me op te vallen dat hij nooit zijn handen waste ? En later toen ik pauze had ging hij 2x naar de wc (in een half uur) en spoelde hij 2x de wc niet door, dat hoor je namelijk heel duidelijk vanaf de pauze ruimte. Toen ik daarna in de wc keek was alles ook gewoon schoon dus hij was niet geweest. Ook viel het me laatst op dat hij steeds aan het hoesten is en zijn neus aan het ophalen is. Af en toe heeft hij ook een beetje traanogen maar dan wel beide tegelijk. Het kan natuurlijk allemaal toeval zijn, dat de verkoudheid en traanogen komen door eventueel hooikoorts ? En dat hij even naar de wc gaat voor een rust momentje ? Het is namelijk erg druk bij ons op werk daar dus je pakt niet veel rust. Het kan toeval zijn en dat ik dingen bedenkt want ik ken deze mensen ook niet zo goed maar ik vond het wel redelijk opvallend gedrag. Wat denken jullie ? Ik wil hem eigenlijk ook niet zomaar aanspreken want stel je voor dat het niet zo is, tips ?"
"Highonlife zei: Of je collega nu wel of geen drugs gebruikt, jouw gedrag is naar mijn mening tamelijk paranoïde. Luisteren naar een doorspoel geluid of de WC checken op resten nadat je collega geweest is vind ik nogal obsessief en verre van gezond. Of jouw voorgevoel klopt kan ik op basis van deze post niet beoordelen. Als je echt het gevoel hebt dat je collega drugs gebruikt tijdens werktijd, dan kan je hem/haar hierover aanspreken. Drugsgebruik onder werktijd kan namelijk nogal ernstige gevolgen hebben, zeker als je in de vitale sector werkt. Echter zijn je aannames nogal kort door de bocht. Zelf heb ik Diabetes type 1 en ga ik ook regelmatig naar het toilet om insuline te spuiten. Dan hoor je ook geen doorspoel geluid, moeten mijn collega's dan denken dat ik aan de drugs zit? Er zijn legio redenen te bedenken waarom iemand een toiletbezoek pleegt zonder de wc door te spoelen. Klik om te vergroten... Ik bedoel het totaal niet paranoïde sorry als het zo over kwam! Ik was meer bezorgd omdat ik het allemaal een beetje vaag vond, daarom ging ik ook checken. Ik snap idd dat er heel veel redenen zijn dat iemand naar het toilet kan gaan maar het gebeurd zo aanzienlijk vaak dat het me op begon te vallen. Ik heb ook ervaring met diabetes en ik hoop zeker niet dat mijn collega’s denken dat ik drugs gebruik tijdens werk als ik naar de wc ga haha. Ik was meer bezorgd om deze jongen omdat ik zijn gedrag ook een beetje raar vind maar dat stond natuurlijk niet in de post."
"Hiii allemaal, Koningsdag komt steeds dichterbij en ik vroeg me af of jullie leuke plannen hebben ervoor? Ik ga zelf 2 dagen naar Kingdance, zin innn. Benieuwd wat jullie gaan doen!"
"Als je al een grotere hoeveelheid hebt gebruikt kan het ook zo zijn dat je niet meer echt door hebt dat je moe word en je daarom (onbewust) een beetje afsluit. Ik zou lekker naar huis gaan als het niet gezellig meer is!"
"Hallo allemaal, Ik had even een vraagje voor jullie Mijn vriend en ik gaan volgende week een nachtje samen weg en het lijkt ons leuk om is wat meer te gebruiken dan alleen een wietje en een wijntje. We dachten zelf misschien aan 3mmc of xtc. Hebben jullie nog leuke ideeen voor zo’n soort setting ?"
"Druggers zei: Ik heb een vraag. Mensen die 3cmc van verschillende vendors hebben gebruikt, hebben jullie het idee dat die van de ene beter is dan de andere? Of gebruiken ze allemaal hetzelfde recept? Ik vraag geen informatie van vendors en vraag geen specifieke informatie! Gewoon algemene vraag. Klik om te vergroten... Ik vind de ene absoluut beter dan de andere inderdaad! De ene werkt net wat heftiger en sneller in dan de andere naar mijn mening"