Ik volg je zorgvuldig omdat ik een beetje vergelijkbare struggles heb.
Die hard ben ik ( nog) niet maar dat ik licht verslaafd ben weet ik allang.
Ik heb alle middelen in de kliko gegooid en ga nooit meer iets thuis bewaren.
Ik wil ook alleen op de festivals blijven gebruiken en een paar keer per jaar thuis in vertrouwde omgeving.
Ik hoop dat het mij ( en jou) gaat lukken.
Zo niet, dan maar naar NA
![:)]()
Jij en
@HappyMind inspireren mij!
Hey Javelin, tof dat je dit post 馃檹馃徎
Het gaat ons lukken! Hoop dat het thuis gebruiken het niet te lastig voor je gaat maken, al snap ik ook wel de toegevoegde waarde ervan. Wat mij helpt is dat ik de volgende dingen gedaan heb:
- al m鈥檔 vrienden bij wie ik zou kunnen gebruiken ge茂nformeerd, met wie ik gebruikte, maar ook met wie ik alleen biertje pak;
- nummer dealer verwijderd;
- niks meer in huis hebben, nooit. Dan gaat het sowieso mis;
- veel sporten, buiten wandelen en muziek luisteren (geniet ik nu weer veel meer van);
- heel duidelijk bepaald wanneer ik wel mag gebruiken. Daardoor hoef ik er niet meer over na te denken, zal ik wel, zal ik niet.
Als je een keer lastig zit of whatever, je kan me altijd pm sturen! Heel veel succes!! 馃憡馃徎