#1
Ja is wel echt een typisch dingetje na gebruik. Kan ook een wel tijd duren voordat dat beter wordt. Geef het de tijd en rustig aan.Naar mijn idee reageerde ik daar emotioneel heftiger op omdat ik m’n serotonine zo opperdepop heb gebruikt de laatste tijd.
Belangrijkste voor nu is: niet gebruiken, eten en veeeel slapen. Keep it simple. 👍🏻