#1
Misschien de onrust er laten zijn. Ipv verdoven en afleiding zoeken van de emotie.Heb thee gedronken make up zit erop en zet m’n glimlach maar weer op, mag zo een wijntje dus hopelijk wordt de onrust dan minder. Trek t maaatig
Voel je maar onrustig dat is misschien niet fijn maar niet erg ofzo.
Plus het "vervelende" gevoel/emotie ervaren (niet weg willen maken) is leren met je emoties omgaan. En kan tegelijkertijd een soort van verwerking zijn.
Wees lief voor kleine diamant verdoof haar niet.
En je mag je verdrietig//onrustig voelen he, (of wat dan ook) je hoeft niet perse te lachen.
❤