#1
Afkicken van benzo's is....... Hell!
Ik ben ook klinisch afgekickt van benzo's, teweten seresta, temesta, temazepam en overgezet op diazepam.
6 weken van het padje geweest, en deze tijd zal ik nooit vergeten!
Ik heb nog 1 x een kleine terugval gehad van een week etizolam. Net op tijd gestopt. En nu?
Geen benzo meer voor mij. Nooit meer!
Ik ben ook klinisch afgekickt van benzo's, teweten seresta, temesta, temazepam en overgezet op diazepam.
6 weken van het padje geweest, en deze tijd zal ik nooit vergeten!
Ik heb nog 1 x een kleine terugval gehad van een week etizolam. Net op tijd gestopt. En nu?
Geen benzo meer voor mij. Nooit meer!
